پایگاه خبری خانه فوتبال:

اگر تمایل به کاهش و کنترل وزن دارید ممکن است از طرف برخی افراد نوشیدن قهوه به شما پیشنهاد شود. نظرات مختلف موافق و مخالف در خوردن قهوه صبح ناشتا یا بعد از ورزش و موارد دیگر بسیار زیاد است. در این مقاله در قهوه مانگ بررسی می کنیم که چه زمانی بهترین زمان برای نوشیدن قهوه است و آیا نوشیدن قهوه باعث لاغری و چربی سوزی می شود؟ پس همراه ما باشید. شما می توانید برای خرید قهوه به  فروشگاه اینترنتی قهوه مانگ مراجعه کنید.

میزان چربی سوزی هنگام ورزش با مصرف قهوه

مطالعات نشان می دهد که می تواند به افراد در انجام تمرینات سخت و طولانی تر و حتی عملکرد بهتر کمک کند. در رابطه با چربی سوزی قهوه یک مطالعه در دانشگاه گرانادا گزارش داده است که مصرف کافئین نیم ساعت قبل از ورزش های هوازی در واقع می تواند به افراد در چربی سوزی کمک کند. در این مطالعه ، 15 مرد (حدود 32 ساله) 30 دقیقه قبل از ورزش، یک نوشیدنی حاوی کافئین قهوه مصرف کردند. سپس شرکت کنندگان در مجموع چهار آزمایش را انجام دادند. آنها به طور متناوب در روزهای جداگانه بین 8 یا 5 بعد از ظهر ورزش می کردند.

این مطالعه از یک طرح آزمایشی “سه سو کور” استفاده کرده است. به این معنی که شرکت کنندگان، محققان و متخصص آمار نمی دانند چه کسی در هر دوره آزمایش کافئین مصرف کرده است یا خیر.

برای اطمینان از اینکه شرکت کنندگان در معرض شرایط مشابه یکدیگر قرار داشته باشند. محققان اطمینان حاصل کردند که حداقل سه ساعت از آخرین وعده غذایی آنها گذشته است.

هر شرکت کننده در روز هر آزمایش یک رژیم غذایی یکسان مصرف کرد. در طول آزمایشات، شرکت کنندگان با شدت بالاتر دوچرخه سواری می کردند تا میزان چربی سوزی را تعیین کنند.

محققان دریافتند که شرکت کنندگانی که درون نوشیدنی آن ها کافئین قهوه بود، منجر به سوزاندن چربی بیشتر در هنگام ورزش شد. مصرف کافئین قبل از ورزش باعث بهبود عملکرد ورزشی و کمک به روند چربی سوزی می شود. پس باید توجه کنید که بهترین زمان برای نوشیدن قهوه باعث چربی سوزی هنگام ورزش می شود قبل از انجام فعالیت ها و تمرین های ورزشی است.

ورزش در صبح یا بعد از ظهر؟

چربی سوزی قهوه در صبح 11% بیشتر و در بعد از ظهر 29% بیشتر بود. چربی سوزی بیشتر در بعد از ظهر را می توان با غلظت بالاتر آدرنالین در بدن توضیح داد که هنگام ورزش بعد از ظهر اتفاق می افتد.

اما قبل از اینکه بیش از حد هیجان زده شوید، باید بدانید حتی با افزایش میزان چربی سوزی 0.4 گرم چربی در دقیقه در بعد از ظهر، برای از دست دادن 1 کیلوگرم چربی بدن، باید نزدیک به 42 ساعت ورزش کنید. یافته های این تحقیق همان چیزی است که تحقیقات دیگر قبلا نشان داده است را تایید می کند. چربی سوزی قهوه به این شکل است که مصرف کافئین قبل از ورزش باعث افزایش چربی سوزی در طی ورزش های هوازی می شود.

تحقیقات همچنین نشان داده است که کافئین در هنگام دوچرخه سواری با حداکثر ظرفیت چربی سوزی. اکسیداسیون چربی را از 19 گرم در ساعت بدون مصرف کافئین به 25 گرم با کافئین افزایش می دهد. این نتایج قابل مقایسه با میزان چربی سوزانده شده در بعد از ظهر در مطالعه جدید است.

02

خواص قهوه اسپرسو برای لاغری

یکی از مهم ترین ویژگیهای قهوه اسپرسو کالری بسیار پایین ان است که آن را تبدیل به یکی از بهترین انواع قهوه برای لاغری تبدیل کرده است. البته دقت کنید که در هنگام مصرف قهوه اسپرسو برای لاغری نباید از شکر و خامه استفاده کنید. قبل از خرید قهوه اسپرسو باید بدانید مصرف قهوه اسپرسو تنها محدود به کالری کم آن نیست بلکه مصرف آن پیش از ورزش باعث کاسته شدن از شدت حرکات ورزشی و کمتر خسته شدن شما میشود. وجود سه کالری در هر اونس قهوه اسپرسو نیز باعث میشود که در هنگام مصرف آن کالری زیادی نداشته باشد.

همچنین دردهای عضلانی را نیز کاهش میدهد. همه ی خواص قهوه اسپرسو برای لاغری باعث میشود که شما در عین انکه بتوانید به مدت طولانی ورزش کنید، خستگی کمتری هم تجربه کنید و به این ترتیب به لاغری بیشتر شما کمک خواهد کرد.

کافئین و چربی سوزی

سوزاندن چربی بیشتر پس از مصرف کافئین ممکن است با تعامل کافئین و اسیدهای چرب بدن ما توضیح داده شود. اسیدهای چرب عناصر سازنده چربی هستند و می توانند انرژی بدن را تأمین کنند. در رابطه با چربی سوزی قهوه، کافئین باعث لیپولیز می شود (فرایند تجزیه چربی ها)، به دلیل آزاد شدن بیشتر آدرنالین. سپس لیپولیز باعث تولید اسیدهای چرب در نتیجه می شود.

این اسیدهای چرب در خون آزاد شده و به عضله منتقل می شوند تا به عنوان انرژی استفاده شوند. توانایی های چربی سوزی کافئین نیز به افزایش مصرف انرژی مربوط می شود.

آدنوزین ترکیبی در شرایط عادی باعث خواب و سرکوب تحریک می شود. با این حال، کافئین و آدنوزین برای گیرنده های مشابه در مغز رقابت می کنند. بنابراین وقتی کافئین در دسترس است، آدنوزین کمتر قادر به اتصال است و باعث تحریک بیشتر سیستم عصبی مرکزی می شود. در طول ورزش، این بدان معنی است که فیبرهای عضلانی بیشتری در حین حرکت استفاده می شوند.

قهوه تازه تهیه کنید

کیفیت کلی قهوه به تازگی و طراوت آن بستگی دارد. قهوه خوب متعادل است، به این معنی که میزان اسیدیته آن مناسب بوده و عطر وطعم لذت‌بخشی دارد. پس از دم کردن قهوه، زمانی که قهوه را می‌چشید، به دنبال صافی و یکنواختی بدون هیچ طعم اضافه باشید. دقت کنید که هیچ چیز به اندازه قهوه تازه برشته کاری شده نمی تواند عطر و طعم واقعی قهوه را نمایان کند.

برای خرید اینترنتی تازه قهوه می توانید به وبسایت فروشگاه قهوه مانگ به آدرس www.mongcoffee.com مراجعه کنید.


 [a1]عمده رسانه‌ها محدودیت خاصی در تعداد کلمه رپورتاژ ندارند اما بهتر آن است بین ۳۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه باشد. ایده‌آل آن است که بسته به هدف محتوا از ۶۰۰ الی ۱۰۰۰ کلمه باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: