پایگاه خبری خانه فوتبال:

جدای از اینکه به چه رشته ورزشی علاقه مند می باشید (مانند فوتبال, والیبال, بدنسازی و ....) و در چه کلاس ورزشی شرکت می کنید, یکسری وسایل ورزشی ضروری وجود دارند, که بهتر است آنها را جهت شرکت در کلاس ورزشی با خود بهمراه داشته باشید.

از جمله مهمترین دلایلی که می توان برای بهمراه داشتن وسایل زیر برشمرد می توان به رعایت بهداشت فردی ( مخصوصا در زمان بیماریهای همه گیر نظیر کرونا) و ساماندهی وسایل شخصی اشاره نمود. این وسایل به ترتیب شامل موارد زیر می شوند.

1- ساک ورزشی

یکی از وسایلی که جهت شرکت در هر کلاس ورزشی باید با خود بهمراه داشته باشید, ساک ورزشی می باشد. بهمراه داشتن یک ساک ورزشی باعث می شود تا وسایل خود را به راحتی حمل کنید و وسایل مختلف را در قسمتهای مختلف جاسازی کنید. حال با توجه به کلاسی که شرکت می کنید بعنوان مثال کلاس فوتبال بهتر است ساکی را انتخاب کنید تا از ظرفیت کافی برای وسایل شما مخصوصا کفش فوتبال شما داشته باشد.

2- قمقمه آب

بهمراه داشتن یک عدد قمقمه آب (بطری آب) بدلیل اینکه در حین فعالیت ورزشی بطور مداوم آب بدن شما در حال کاهش می باشد بسیار ضروری می باشد. این مسئله همچنین باعث رعایت بهداشت فردی در کلاس های ورزشی می شود. قمقمه های آب در ابعاد و اشکال مختلف را می توانید به راحتی در فروشگاههای لوازم ورزشی از جمله فروشگاه لوازم ورزشی برنا اسپرت تهیه نمائید.

حال اگر در یک کلاس بدنسازی شرکت می کنید و از مکمل های ورزشی بطور پوسته استفاده می کنید ممکن است که یک شیکر بدنسازی انتخاب بهتری برای شما باشد, بدین دلیل که براحتی با آن می توانید مکمل های خود را در آب مخلوط کنید.

ورزش3- حوله ورزشی

یکی دیگر از وسایلی که بهمراه داشتن آن در هر کلاس ورزشی به ورزشکاران توصیه می شود حوله می باشد. بهمراه داشتن حوله باعث افزایش بهداشت فردی در زمان تعریق بدن می شود . این مسئله مخصوصا در کلاس های بدنسازی که عمدتا در فضای بسته برگزار می شوند بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد.

4- طناب ورزشی

طناب ورزشی یکی از بهترین وسایل ورزشی جهت انجام فعالیتهای هوازی می باشد. این وسیله ورزشی ساده به گونه ای می باشد که تمام قسمتهای بدن را بواسطه پرش های مکرر درگیر می کند و باعث افزایش ضربان قلب و در نتیجه افزایش گردش خون و همچنین سوخت و ساز در بدن می شود. بهمراه داشتن این وسیله کوچک و کاربردی در ساک ورزشی خود در هر کلاس ورزشی ای توصیه می شود. حال اگر قصد خرید طناب ورزشی را دارید باید بدانید که دو نوع طناب بسیار متداول می باشند, که یکی طناب سرعتی و دیگری طناب قدرتی و یا همان طناب سنگین میباشد.

ورزش

5- مت یوگا

عموما به دو دلیل عمده از مت یوگا در فعالیتهای ورزشی مختلف استفاده می کنند. دلیل اول اینست که استفاده از مت یوگا مانع از تماس مستقیم بدن با سطح زمین می شود. دومین دلیل دیگر استفاده از مت یوگا اینست که یک محدوده مشخص و استاندارد جهت ورزش کردن در اختیار شما قرار می دهد, که این مسئله باعث افزایش تمرکز شما در انجام صحیح حرکات مختلف ورزشی می شود. حال فارغ از اینکه در چه کلاس ورزشی شرکت می کنید همراه داشت یک عدد مت یوگا خالی از لطف نمی باشد.

 حال اگر قصد خرید مت یوگا را دارید بهتر است که بدانید مت های یوگا از جنس های مختلف و در ضخامتهای مختلف تولید می شوند که این مسئله خود باعث افزایش تنوع قیمت در مت یوگا می شود. بطور کلی هر چه ضخامت مت یوگا بیشتر باشد راحتی آن بیشتر اما در مقابل جابجایی آن بواسطه افزایش وزن ممکن است که با دشواری همراه باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: