پایگاه خبری خانه فوتبال:

علیرضا طلیسچی متولد 7 مهر 1364 در تهران، خواننده است

فارغ التحصیل فوق دیپلم عمران و لیسانس موسیقی با گرایش سازهای جهانی است لبخند استایل زیبای اوست، یک برادر به نام عرفان دار که عکاس است

اهل مد و مارک پوش می باشد

نخستین آلبوم رسمی اش با نام دقیقه‌ هام در فروردین ماه سال ۹۵ منتشر شد، در این آلبوم هنرمندان سرشناسی چون مهران خلیلی، اشکان آبرون، امیربهادر دهقان با وی همکاری داشته اند.

شعر و ملودی تمامی آهنگ های این آلبوم بر عهده خودش بود.

قبلاً اضافه وزن شدیدی داشت، اما با کاهش وزن اینک بدن سازی کار می کند.

سفر را بسیار دوست دارد و مقصد خارجی و داخلی برایش زیاد فرقی ندارد.

وی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

شروع فعالیت علیرضا طلیسچی

خوانندگی ام را در سن ۱۸ سالگی به صورت حرفه ای آغاز کردم.

در آن زمان با یکی از دوستانم به نام حمیدرضا فعالیت می کردم و با هم یک گروه دونفره با نام علیرضا و حمیدرضا ساخته بودیم. در آن زمان قطعاتی را منتشر می کردیم که مردم در آن دوره بسیار استقبال کردند.

پس از مدتی تصمیم گرفتم به صورت جدا فعالیت های موسیقی ام را دنبال کنم

علیرضا طلیسچی

سبک های علیرضا طلیسچی :

از آنجایی که بیشتر آهنگ‌های طلیسچی تم دیسلاو دارد بسیاری از افراد گمان کرده اند که او شکست عشقی سختی داشته که این گونه آثار فوق العاده ای در این زمینه خلق کرده است. به همین خاطر در همین مورد از او سوال پرسیدیم. او چنین پاسخ داد که تا به حال هیچ گونه شکست عشقی در زندگی نداشته اما دلیل این که بیشتر آثار او دیسلاو است به این خاطر می‌باشد که علاقه مردم به سمت و سوی این آهنگ‌ها بسیار بیشتر است. او هم اکنون مجرد می‌باشد.

 

شروع فعالیت حرفه ای او چگونه بود؟

در ادامه بیوگرافی علیرضا طلیسچی باید بگوییم که او از 18 سالگی فعالیت حرفه ای در این زمینه را آغاز کرد. او و یکی از دوستانش به نام حمیدرضا در سال 1384 خورشیدی یک گروه به نام حمیدرضا و علیرضا برپا کرده و فعالیت‌های موسیقایی خود را در آن پیش بردند.

آن‌ها در همان زمان دو آلبوم به نام نارفیق 1 و نارفیق 2 را منتشر کردند که بسیار مورد توجه قرار گرفت. پس از مدتی این دو دوست تصمیم گرفتند که فعالیت‌های خود را به طور جداگانه پیگیری کنند.

طلیسچی همچنین در یک جا تعریف کرده است که با حمیدرضا حدود 18 آهنگ ساخته بودند. او که در آن دوران در حال خدمت سربازی بود یک روز به طور اتفاقی در تاکسی نشسته بود که صدای آهنگ خود و حمیدرضا را از ضبط ماشین شنید. او که خیلی تعجب کرده بود به سرعت با حمیدرضا تماس گرفت و درباره این موضوع با او صحبت کرد.

 گویا حمیدرضا اندکی قبل لپ تاپ کاری را برای تعمیر به یک تعمیرکار سپرده بود و آن تعمیر کار آهنگ‌های آن دو را بدون اجازه و با نام یک خواننده دیگر پخش کرده بود .آنجا نقطه ای بود که متوجه شدند کارهایشان چقدر مورد توجه قرار گرفته است.

جدیدترین موزیک های علیرضا طلیسچی :

خاطره

دل به دل

قاف

ای دل غافل

مادر

بام نبود کسی

سخت گیر

زندگی جونم

آخرش قشنگه

دیوونه دوست داشتنی

ای داد بر من

برای دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به وبسایت میفا موزیک سر بزنید.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: