پایگاه خبری خانه فوتبال:

سالهاست که فرش اصیل ایرانی زیبایی بخش خانه هایمان بوده و همواره نقش و نگار اصیل ایرانی، در سطح اول فرش های ماشینی در دنیا درخشیده است.

در این بین مجموعه نساجی نسترن گل ( فرش آویژه ) در سال 1377  با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه مؤسسین و مدیران شرکت در زمینه فرش دستباف، تأسیس و در همان سال واحد بافندگی فرش ماشینی به بهره‌برداری رسید و با تلاش بی وقفه مدیران و همکاری و مساعدت تیم جوان مجرب و متخصص فعالیت خود را به طور مستمر ادامه داده و با توسعه و پیشرفت های اخیر، در حال حاضر با تولید و صادرات انواع فرش های مدرن و کلاسیک مفتخر به دریافت عنوان صادرکننده نمونه ملی باشد و زمینه شغلی مناسبی برای افراد بومی و غیر بومی این منطقه ایجاد نمود. این مجموعه با خرید دستگاه های مدرن و به روز دنیا از شرکت های شونهر ووندویل، گام های بلندی در جهت پیشرفت فرش ماشینی و خریداری دستگاه های مدرن و به روز دنیا از شرکت شونهر و واندویل شروع به تولید فرش های ۵۰۰ شانه، فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ ، فرش ۱۲۰۰ شانه ساده و گلبرجسته با تراکم ۳۶۰۰، فرش ۱۵۰۰ گل برجسته با تراکم ۴۵۰۰ و انواع تابلو فرش، فرش های مدرن، فانتزی و فرش وینتیج، فرش های پرز بلند، فرش اتاق کودک و  گلیم فرش در رنگها و سایزهای متنوع با بهترین الیاف های ممتاز با برند فرش آویژه تحولی عظیم در صنعت فرش بافی ایران ایجاد نموده است.

آویژه

 

صادرات فرش آویژه

این شرکت با اعتقاد کامل به توانمندی پرسنل خود به عنوان یکی از پشتوانه های اصلی شرکت و بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا و پشتوانه تجربی و علمی مدیران، مفتخر است که تاکنون توانسته محصولات خود را به بیش از 62 کشور دنیا صادر نماید و به عنوان برترین صادرکننده نمونه سال در سال های ۱۳۸۹، ۱۳۹۵، ۱۳۹۶ و۱۳۹۷ توانست سهم بزرگی در بازار صادرات فرش ایران مطابق با استاندرادهای بین المللی داشته باشد.

این شرکت با بیش از ربع قرن تجربه در زمینه تولید و صادرات فرش ماشینی ، جلوه ای ماندگار از ترکیب هنر اصیل ایرانی و خلاقیت متخصصین حوزه فرش ماشینی را پیش چشم جهانیان گذارده تا به همگان اثبات کنیم که هنر و خلاقیت ایرانی میتواند زیباترین طرح و رنگ ها را برایمان به ارمغان آورد.

شرکت فرش آویژه به عنوان صادر کننده نمونه کشوری همواره سعی کرده تا محصولاتی با بالاترین استانداردهای بین المللی را در اختیار هموطنان خوبمان قرار دهد، چرا که هر ایرانی شایسته استفاده از بهترین هاست. این شرکت با تولید انواع فرش ماشینی و تابلو فرش، گلیم و .. در طرح ها و رنگ های مختلف، حق انتخاب گسترده ای را در اختیار مشتریان خود قرار داده تا بتوانند متناسب با سلیقه خود، فرش ماشینی و گلیم مورد علاقه خود را به راحتی انتتخاب کرده و خریداری کنند.

 

آویژه

شرکت فرش آویژه امکان سفارش آنلاین را برای مشتریان خود فراهم کرده تا بتوانند بدون نگرانی ، از داخل منزل فرش خود را انتخاب نمایند. تمام تلاش ما این است که با حذف واسطه‌ها و سایر هزینه‌های سربار، بهترین فرش‌ها را با قیمت مناسب مشتری ارائه کنیم و تجربه یک خرید آسان و رضایت‌بخش را نه با شعار بلکه در عمل برای مشتریان فراهم کنیم.

تمام محصولات شرکت فرش آویژه دارای علامت استاندارد ملی ایران و استانداردهای جهانی بوده که این نتیجه بررسی و کنترل  کیفی تولیدات در آزمایشگاه های مجهز، تحت نظر مهندسین مجرب و متخصصین این صنعت می باشد.

کارشناسان و مشاورین فرش آویژه به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات و پاسخگویی به سوالات شما می باشند و در صورت بروز هرگونه سوال و مشاوره میتوانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

 

خط مشی شرکت فرش آویژه

ایجاد اطمینان و جلب رضایت مشتری

 ارتقاء نمایندگی ها در تمام نقاط کشور

ارتقاء سطح مشارکت و روحیه همکاری کارکنان

 ارتقاء مداوم کیفیت و تنوع خدمات

ارتقاء سطح توانمندی و دانش نیروی انسانی

تقویت روحیه مشتری مداری در تمامی مراحل کاری

ارائه امکانات و خدمات متعدد فرش، تابلو فرش، شنل، گلیم فرش، فریز و … به مشتریان در سراسر کشور به همراه پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

 

آویژه

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: