پایگاه خبری خانه فوتبال:

این مسئله باعث شده تا افراد بسیار زیادی علاقه مند به این موضوع شده و تلاش کنند تا با انجام کارهای مختلف اقدام به باز کردن چشم سوم خود کنند، اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که باز شدن چشم سوم می تواند خطرات گوناگونی برای شما داشته باشد. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با این خطرات آشنا کرده و در رابطه با هر یک توضیحات جامع و کاملی را ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید تا به بررسی این خطرات بپردازیم.

خطرات باز شدن چشم سوم

به هم ریختن خواب و کابوس داشتن

پس از باز شدن چشم سوم یکی از اولین خطراتی که برای شما پیش می آید این است که روند خواب شما به شدت مختل خواهد شد و همچنین در هنگام خواب نیز کابوس های مختلفی را مشاهده خواهید کرد. در واقع می توان گفت اگر شما چشم سوم خود را باز کنید، به سختی می توانید بخوابید و پس از خوابیدن نیز با رویاهای ترسناکی مواجه خواهید شد.

همچنین پس از بیدار شدن از خواب نیز همچنان احساس خستگی در وجود شما خواهد بود. این مسئله باعث شده تا امروزه افرادی که چشم سوم خود را باز می کنند، پیش از خواب با انجام مدیتیشن اقدام به متعادل کردن روح و جسم خود کرده و تلاش می کنند تا با انجام کارهایی مثل مراقبه و مدیتیشن خود را آماده خواب کرده و خطرات باز شدن چشم سوم را به طرز چشمگیری کاهش دهند.

پیش بینی اتفاقات ترسناک آینده

در زندگی هر فردی شاهد فراز و نشیب های مختلفی هستیم اما نکته مهم این است که به دلیل آن که اتفاقات خوب و بد زندگی عموماً به صورت ناخودآگاه می دهد، فرد در لحظه ممکن است دچار شوک شده اما آرام آرام تلاش می کند تا خود را با این اتفاقات همگام کند. این در حالی است که اگر شما اقدام به باز کردن چشم سوم خود کنید، قادر خواهید بود تا آینده را به شکل واقعی خود ببینید و مطمئناً آینده همواره زیبا نیست و شاهد اتفاقات گوناگون و ترسناکی در آن خواهید بود. همین مسئله باعث می شود تا بسیاری از افراد که چشم سوم آن ها باز شده نتوانند با حقایق و اتفاقات ترسناکی که در آینده رخ می دهد کنار آمده و همین مسئله باعث می شود تا فشار روحی بسیار زیادی به آن ها وارد شود.

از بین رفتن ترس و دلهره

شاید پس از خواندن تیتر این بخش به خود بگویید که از بین رفتن ترس و دلهره چه خطری برای انسان دارد و چرا جز خطرات باز شدن چشم سوم است؟ به منظور پاسخ به این سوال باید گفت که ترس یکی از احساسات بسیار مهمی به حساب می آید که در وجود هر شخصی است و اگر یک فرد ترسی نداشته باشد، این مسئله می تواند او را با مشکلات مختلفی مواجه کرده و باعث بروز حوادث گوناگونی برای او شود. در واقع اگر شما از هیچ چیزی نترسید، این مسئله باعث می شود تا همواره دست به کارهای خطرناک زده و خودتان را با مشکلات بزرگی مواجه کنید. همان طور که متوجه شدید ترس مثل تمامی احساساتی که در وجود انسان قرار دارد، یک مسئله بسیار مهم و حائز اهمیت است و باید به این نکته اشاره کنیم که افرادی که چشم سوم خود را باز می کنند به دلیل احساس قدرتی که به دست می آورند هیچ ترس و دلهره ای نداشته و این مسئله باعث می شود تا آن ها همواره خود را در معرض خطرات گوناگونی قرار دارند. این مسئله می تواند در طولانی مدت آن ها را با چالش های بسیار زیادی مواجه کند.

متهم شدن به جنون و دیوانگی

بی شک افرادی که چاکرای چشم سوم خود را باز می کنند، دید وسیع تر و ژرف تری نسبت به افراد معمولی دارند و همین مسئله باعث می شود تا آن ها مواردی را مشاهده کنند که هیچ شخصی در اطرافشان قادر به دیدن این اتفاقات نیست و این تفاوت بسیار مهم باعث می شود تا افراد معمولی به شما اتهامات گوناگون بزنند.

بارها دیده شده که بسیاری از افراد که با تمرین توانستند چشم سوم خود را باز کنند، پس از دیدن وقایع فرا طبیعی و بیان کردن این اتفاقات به افراد معمولی متهم به جنون، دیوانگی، اسکیزوفرنی و... شدند. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که اگر قصد دارید تا چشم سوم خود را باز کنید لازم است تا حتما نسبت به این خطرات آگاه شده و پس از باز شدن چشم سوم و مشاهده وقایع ماورا طبیعی تمام تلاش خود را کنید تا هر آن چه دیدید را در پیش خود مثل یک راز نگه دارید و آن را به افراد معمولی و افرادی که اعتقادی به حوزه ماورا ندارند، نگویید.

روش های کاهش خطرات باز شدن چشم سوم

حالا که شما را با خطرات احتمالی باز شدن چشم سوم آشنا کردیم، ممکن است این سوال بسیار مهم برای شما مطرح شود که چگونه می توان این خطرات احتمالی را به طرز چشمگیری کاهش داد؟

در پاسخ به این سوال بسیار مهم باید گفت حالا که شما دید قابل قبولی نسبت به خطرات انجام این کار پیدا کردید، این مسئله باعث می شود تا با آگاهی و علم بیشتری اقدام به استفاده از چشم سوم خود کنید.

با این حال یکی دیگر از موارد بسیار مهمی که به شما پیشنهاد این است که حتماً یک مربی و استاد که در حوزه باز کردن چشم سوم تخصص دارد را پیدا کرده و از او کمک بخواهید. در واقع چنین افرادی به دلیل تجربه بسیار زیادی که دارند می توانند به شما کمک کنند تا در راستای کاهش خطرات باز شدن چشم سوم قدم برداشته و خطرات احتمالی آن را به طرز چشمگیری کاهش دهید.

جمع بندی: توی این پست تلاش کردیم تا با بررسی خطرات باز شدن چشم سوم، شما را از وجود مشکلات مختلف آن آگاه کرده و بیان کنیم که اگر قصد دارید تا چشم سوم خود را باز، کنید لازم است تا به چه مواردی توجه داشته باشید. بررسی موارد گفته شده در این مطلب دید جامع و کاملی در رابطه با خطرات باز شدن چشم سوم به شما می دهد و به شما کمک می کند تا بتوانید پس از باز کردن چشم سوم خود اقدام به مدیریت این خطرات کرده و در طولانی مدت آن ها را به طرز چشمگیری کاهش دهید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: