پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرپرست تیم فوتبال پدیده گفت: صحبت‌هایی که پیرامون حواشی این تیم مطرح می‌شود، درست نیست و شایعه است.
سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص انتخابش به عنوان سرپرست تیم فوتبال پدیده اظهار داشت: بعد از اینکه فوتبال را کنار گذاشتم، در کلاس‌های مربیگری شرکت کردم. مدتی با مسئولان پدیده در حال مذاکره کردم و جو خوبی را در این تیم دیدم و تصمیم گرفتم از این سمت و سو وارد فوتبال شوم.
وی در خصوص اینکه گفته می‌شود پدیده در فصل پیش‌رو دچار مشکلات مالی متعدد خواهد بود، گفت: همه صحبت‌هایی که پیرامون حواشی پدیده مطرح می‌شود، درست نیست و شایعه است. من به اینجا آمده‌ام تا کمک کنم. زمانی که رضا مهاجری سرمربی پدیده بود، قرار بود شاگرد او شوم اما نشد. حالا شرایط به شکلی شده که در کنار او حضور داشته باشم. 
سرپرست تیم فوتبال پدیده در خصوص حضور هادی عقیلی در کادر فنی نماینده مشهد در لیگ برتر عنوان کرد: او به تهران سفر کرده و قراردادش هم ارسال شده بود. با این وجود از روز شنبه که اردوی ما در تهران شروع می‌شود در تمرینات حاضر خواهد شد.

سیدصالحی در پاسخ به اینکه تاکنون در مشهد بازی نکرده اما پیشکسوت استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان محسوب می‌شود و خودش به کدام رنگ گرایش دارد، گفت: این سؤال را خیلی‌ها از من پرسیدند. بازی در چهار تیم بزرگ ایران لطف خداوند به بنده بود اما باید اعتراف کنم خودم را مدیون سپاهان می‌دانم.

وی تأکید کرد: استقلال و پرسپولیس از قدیم قطب فوتبال کشور بوده‌اند اما از سال 80 این تابو شکسته شد و سپاهان تبدیل به یکی دیگر از قطب‌های فوتبال کشور شد. با این وجود خودم را سپاهانی می‌دانم؛ هرچند در هر جایی که بازی کرده‌ام، با قلبم کار کرده‌ام. اگر هم برای تیمی کارشناسی کرده‌ام، حرف حق زده‌ام و باید بگویم در استقلال، پرسپولیس، استقلال خوزستان، تراکتور و سایپا هم بازی کرده‌ام و هواداران این تیم‌ها هم به گردن من حق دارند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: