پایگاه خبری خانه فوتبال:

هافبک تیم پرسپولیس گفت: به مدیریت اطمینان داریم و قول داده‌اند که قبل از عید پرداختی خیلی خوبی داشته باشند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیامک نعمتی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل سایپا با گلزنی سیدجلال حسینی، اظهار داشت: سید همیشه با صددرصد توانش بازی می‌کند. دمش گرم! که این گل قشنگ را زد و توانستیم این سه امتیاز را به دست بیاوریم. تیم خوب بازی کرد. همین که توانستیم یک گل را از دقیقه 7 حفظ کنیم نشان از بزرگی و با شخصیتی پرسپولیس است.
وی افزود: به همه هواداران تبریک می‌گویم. خوب شروع کردیم. دقیقه 6-7 گل زدیم و می‌توانستیم گل‌ها را بیشتر کنیم. امیدوارم این بردهای متوالی، ادامه دار باشد و امتیازات بیشتری کسب کنیم.
نعمتی در مورد مصدومیتی که در این بازی دچارش شد، گفت: مشکل خاصی نبود. فوتبال است، هم ضربه می‌زنی هم ضربه می‌خوری، طبیعی است و مهم نیست.
هافبک پرسپولیس در مورد مسائل مالی این تیم عنوان کرد: اوضاع مالی ما خوب نیست. هیات مدیره در تلاش است و قول‌هایی هم داده‌اند که قبل از عید پرداختی خیلی خوبی داشته باشند. امیدواریم این اتفاق بیفتد. ما به مدیریت اطمینان داریم. می‌دانیم در حال انجام کارها هستند. امیدواریم این مشکلات هرچه زودتر رفع شوند.
وی در مورد اینکه آیا ممکن است تغییر پستش در پرسپولیس باعث به مشکل خوردن حضورش در تیم‌ملی شود، گفت: کادرفنی تیم ملی نظر مثبتی داشت. سرمربی گفت جاهایی که بازی می‌کنی، خودم شاید در تیم‌ملی از تو استفاده کنم. و خیلی مهم نیست. الان هم سمت راست بازی می‌کنم و اسکوچیچ هم در تیم‌ملی از من بیشتر در سمت راست استفاده می‌کند. فکر نمی کنم اتفاق خاصی بیفتد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: