پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهرداد عبدی با بیان اینکه سایپا شرایط خوبی برای شروع نیم‌فصل دوم دارد، اظهار کرد:در دور رفت از نظر فنی عملکرد خوبی داشتیم، اما نتایج دلخواهمان را نگرفتیم و خیلی راحت در برخی بازی‌ها مثل دیدار با تراکتور امتیاز از دست دادیم. با این وجود فاصله ما با دیگر تیم‌ها خیلی زیاد نیست و می‌توانیم با یکی، دو برد همه چیز را جبران کنیم.

او ادامه داد:در نیمی از بازی‌های نیم‌فصل اول در دقایق آخر گل خوردیم که بردها و مساوی‌ها را از بین برد. در خیلی از مسابقات بد آوردیم، وگرنه سایپا را در نیمه بالای جدول می‌دیدید. البته هنوز چیزی را از دست ندادیم و فقط ۶ امتیاز با تیم چهارم جدول فاصله داریم که خیلی راحت قابل جبران است.

هافبک سایپا درباره دیدار روز دوشنبه مقابل پرسپولیس عنوان کرد:کار سختی داریم، اما آنها هم روز راحتی نخواهند داشت. پرسپولیس در بهترین شرایط قرار دارد و قهرمان نیم‌فصل شده ولی ما هم نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آنها راحت برنده شوند. در بازی رفت از پرسپولیس امتیاز گرفتیم و این هفته هم تلاش می‌کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

مهرداد عبدی اضافه کرد:ما در ورزشگاه آزادی استقلال را که در آن مقطع صدرنشین بود، شکست دادیم و این باور را داریم که می‌توانیم برابر پرسپولیس هم به برتری برسیم. امیدوار هستم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و اشتباهات دیدار با تراکتور را نداشته باشیم تا سه امتیاز را بگیریم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: