پایگاه خبری خانه فوتبال:

مای مِن برند محبوب مردانه و حامی ورزشکاران، به تازگی اقدام به تولید محصولاتی با فرمولاسیون متفاوت با مشارکت پیشکسوت فوتبالی و محبوب مردمی، علی کریمی، کرده است. لاین مجیشن مای مِن شامل محصولات زیر می شود:

  • شامپو تقویتى و انرژى بخش مردانه مجیشن پاور ویو ماى مِن
  • شامپو ضد شوره مردانه مجیشن میدفیلد دایموند ماى مِن
  • شامپو بدن انرژى بخش مردانه مجیشن پاور ویو ماى مِن
  • شامپو بدن خنک کننده مردانه مجیشن میدفیلد دایموند ماى مِن
  • بادى اسپلش مردانه مجیشن پاور ویو ماى مِن
  • بادى اسپلش مردانه مجیشن میدفیلد دایموند ماى مِن

با توجه به محوریت اصلی حمایت این برند از ورزش و ورزشکاران، این بار مای مِن به سراغ فوتبال، پرطرفدار ترین رشته ورزشی، رفته و این بار با تولید محصولات لاین مجیشن، جادو کرده است. محصولات لاین مجیشن مای مِن در مراسمی با حضور علی کریمی و افراد سرشناس حوزه ورزشی در تاریخ 8 مهرماه رونمایی شد. در این مراسم رئیس هئیت مدیره شرکت آریان کیمیا تک و علی کریمی در خصوص سری محصولات مجیشن سخنرانی کردند و به امید موفقیت و ماندن در اوج، دست همکاری دادند.

همراه این مطلب از مای مِن باشید تا در ادامه به معرفی محصولات علی کریمی و مای مِن بپردازیم.

مای مِن

محصولات لاین مجیشن برای ماندن در اوج قدرت

محمد علی کریمی پاشاکی که به نام علی کریمی شناخته می‌شود از پیشکسوتان فوتبال ایران است که سابقه درخشانی در لیگ‌های ایران و جهان دارد. از علی کریمی با لقب جادوگر یاد می‌شود. جادوگر و مارادونای آسیا هم اکنون در 42 سالگی همچنان در اوج قدرت خود در حال انجام فعالیت حرفه‌ای است. مجیشن در فارسی به معنای جادو است و لاین محصولات مجیشن، جادویی است که علی کریمی با همکاری مای مِن تولید و به بازار عرضه نموده است. محصولات مجیشن یا محصولات علی کریمی، جادویی است برای تمامی آقایان برای همیشه در اوج ماندن!

برای مشاهده محصولات مای مِن و محصولات لاین مجیشن علی کریمی همراه وبسایت ما در اینجا باشید.

صفر تا صد محصولات مجیشن مورد تایید علی کریمی

محصولات مجیشن علی کریمی و مای مِن شامل 6 محصول متفاوت است. اسانس‌ها و رایحه‎های متنوع و خاص این محصولات را می‌توان به عنوان یکی از مزیت‌های رقابتی آن نسبت به سایر محصولات به شمار آورد. رایحه و اسانس هر 6 محصول مجیشن همگی با مشارکت و نظر علی کریمی تولید شده و مورد تایید او هستند. علی کریمی در سخنرانی خود در مراسم رونمایی از سری محصولات مجیشن، ارائه محصولات باکیفیت و جلب رضایت مشتریان را هدف همکاری خود با برند مای مِن عنوان کرد. این اسطوره فوتبال در پایان سخنرانی خود بیان کرد که به همکاری‌های بزرگتر و بیشتر با این برند امیدوار است.

مای مِن

گروه صنعتی آریان کیمیا تک که به عنوان صادر کننده نمونه کشور و تولید کننده برتر محصولات آرایشی و بهداشتی ایران شناخته شده است، هم اکنون نیز در بازار بورس ایران با نماد "کیمیا تک" حضور دارد. تولید مشترک محصولات جدید مای مِن با همکاری آقای علی کریمی را می توان تحولی درخشان در عرضه کالاهای با کیفیت، برای مردان ایران زمین دانست.

آدرس وب سایت: my.co.ir

صدای مشتری : ۰۲۱۲۳۵۷۶۶۶۶

اینستاگرام: @my.formen

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: