پایگاه خبری خانه فوتبال:

مجموعه برش آنلاین یک مجموعه ای کاملا مردمی بر پایه اقتصاد مقاومتی بوده که در این وب سایت بیش از هزاران فایل لیزری و طرح های سه بعدی و سی ان سی را قرار داده تا کمک شایانی را به تولید ملی نماید و از این رو برای تولید ناخالص ملی بهره ای عظیم را ایجاد نماید.

علاوه بر خدمات ذکر شده برش آنلاین همچنین دست به ساخت تندیس در انواع مختلف و همچنین ساخت استند برای همه محصولات زده است که در صده 1400 بتواند در این موضوعات بدرخشد و محصولات ایرانی باکیفیت و ارزشمند را روانه بازار نماید .

در زیر نمونه ها یی از تندیس های ساخته شده در برش آنلاین را ملاحظه فرمایید:

تولید تندیس

تندیس های ساخته شد در برش آنلاین شامل تندیس های ام دی اف و پلکسی گلاس و همچنین ترکیب این دو متریال با متریال مولتی استایل بوده که در رنگ های طلایی و نقره ای میتواند زیبایی دو چندانی را به تندیس شما دهد و  جشنواره های شما را از تندیس های زیبا و جالب پر نماید.

تندیس های نورانی

همچنین مجموعه بر ش انلاین از تندیس های زیبایی رو نمایی کرده که علاوه بر زیبایی نورانی هم هستند و با پایه هایی که در آن از نور ال ای دی استفاده شده بر روی پلکسی گلاس شفاف تابیده شده و به مراتب میتواند نمایی زیبا تر و نورانی تر را به ارمغان آورد از این رو شما میتوانید در ثبت سفارش خود این تندیس ها را نیز انتخاب نموده و نمایی متفاوت تر از تندیس های کلاسیک داشته باشید تا بتوانید همگان را به وجه آوردید.

 

 

چراغ خواب سه بعدی

نام این محصول همان طور که پیداست نوعی چراغ خواب بوده اما با این تفاوت که حکاکی های دو بعدی پس از روشن شدن به صورت سه بعدی در نظر گرفته شده و به مراتب زیبایی وصف ناپذیری را به ارمغان آورده و در کوتاه ترین زمان ممکن برای همه این طرح ها طرحی بسیار جذاب بوده و میتواند ذهن مخاطب را درگیر خود نماید.

در ساخت این چراغ خواب ها نیز از متریال پلکسی گلاس و ام دی اف بهره برده ایم به نحوی که در پایه ام دی اف آن با سیم یو اس بی ال ای دی هایی را روشن نموده و نور اون ال ای دی ها را بر روی پلکسی منعکس مینماییم ووقتی که بر روی پلکسی حکاکی هایی که شامل طرحی دو بعدیست قرار دهیم انعکاس نور باعث شده تا طرح زیبا سه بعدی را به نمایش عموم دهد و زیبایی وصف ناپذیری را برای اولین بار برای مخاطب داشته باشد.

در زیر نمونه هایی از این چراغ خواب سه بعدی را ملاحظه کنید:

تولید تندیس

ساخت استند

علاوه بر ساخت تندیس شرکت برش آنلاین دست به ساخت استند نیز زده و توانسته نیاز بازار را به این محصول مهم و ارزشمند را مرتفع نماید و امید بر آن دارد در کوتاه ترین زمان ممکن همه تولید کنندگان و وارد کنندگان محصولات ، استند  هایی در خور محصولات خود را در برش آنلاین سفارش و ساخت دهند تا فروش خود را چندین برابر کرده و از پرت شدن محصولات در مغازه ها جلوگیری به عمل آید.

ساخت استند با چه جنسی؟

در ساخت استند دست ما باز بوده و میتوانیم با انواع متریال هایی نظیر استیل آهن ام دی اف و پلکسی گلاس سازه ها و استند های شما را سخته و در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال نماییم تا شما بتوانید محصولات خود را به راحتی هر چه تمام با استند ها به فروش رسانید و این ویترین های کوچک (استند ها) بتوانند برای شما تبلیغات مهم و اساسی را در نوع برندینگ و خدمات شما به مشتری ها نمایان سازند و شرکت شما را در این مهم یاری رسانند.

برای سفارش و تماس با همکاران ما با شماره 09154943026  و 09154943027 تماس حاصل فرمایید .

با تشکر برش آنلاین

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: