پایگاه خبری خانه فوتبال:

چرا آنلاین پت شاپ؟

 

گسترش حیوانات خانگی در 10 سال اخیر، بی سابقه بوده است. بطور به میانگین در هر 10 خانه، 6 خانه حیوانات خانگی نظیر پرندگان، سگ، گربه و ...، دارند. بسیاری از افراد برای خرید لوازم و خوراکی موردنظر پت خود، نیاز داشتند که به صورت حضوری به فروشگاه ها روند. البته این روش به دیدن حضوری و گرفتن خریدها در لحظه کمک می کند. از طرفی بسیاری از پت ها و حیوانات خانگی، برای انتخاب اسباب بازی مورد علاقه خود، می توانند به صورت حضوری آن را ببینند. اما این شرایط دستخوش تغییراتی شد.

با آمدن اینترنت و گسترش آن در 7 سال اخیر، شرایط خرید و فروش محصولات متفاوت شد. بسیاری از کسب و کارها، فعالیت های خود را توسط اینترنت گسترش دادند. این تغییرات در خرید و فروش محصولات پت شاپ نیز ایجاد شد. افراد دیگر مجبور نبودند برای خرید محصولات به فروشگاه های مختلف مراجعه کنند و زمان خود را تلف کنند. به طور مثال پت شاپ های انلاین با معرفی انواع محصولات خود در اینترنت توانستند برای خرید غذای سگ به صورت آنلاین راهکار تازه ای ارائه کنند.

نحوه کارکرد پت شاپ های آنلاین مانند بسیاری از کسب و کارهاست. شما با سفارش محصولات به صورت آنلاین و دادن آدرس مقصد به سایت، می توانید محصول موردنظر خود را دریافت کنید. اما مواردی وجود دارد که ممکن است باعث تردید در سرپرستان در استفاده از پت شاپ آنلاین شود. از مهم ترین این موارد می توان به اعتماد کردن به فروشگاه های اینترنتی اشاره کرد. در ادامه این مقاله می خواهیم به سوالی پاسخ دهیم؛ چه مزایای باعث می شود تا خرید آنلاین از پت شاپ داشته باشیم؟

مهمترین مزایای خرید آنلاین از پت شاپ

  1. دسترسی آسان در کمترین زمان:

ممکن است برای شما پیش آمده باشد که برای رفتن از خانه به فروشگاه های مختلف زمان زیادی صرف کنید. این زمان ممکن است در ترافیک، شلوغی فروشگاه ها و غیره، تلف شود. البته این اتلاف زمان باعث کاهش تمرکز افراد و گرفتن میزان زیادی از انرژی آنها شود. کاری که فروشگاه های آنلاین کرده‎اند، باعث شده تا افراد در کوتاه ترین زمان ممکن به محصولات موردنظر خود دسترسی یابند.

درمورد پت شاپ های آنلاین نیز به همین صورت است. باتوجه به گسترش نگهداری حیوانات، سرپرستان نیاز دارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن، به بهترین محصولات دسترسی یابند. نوع آنلاین پت شاپ‌ها، با گسترش ویروس کووید و قرنطینه، افزایش پیدا کرده و الان به عنوان بهترین روش برای سفارش و خرید محصولات پت شما بحساب می آید. دسته بندی های مختلفی که برای غذاهای خشک یا کنسروی، محصولات بازی و سرگرمی و ... که در این سایت ها قرار دارد، دسترسی را به آن ها راحت کرده است.

به طور مثال برای خرید غذای گربه کافی است به صورت آنلاین هر غذایی که گربه شما با آن میانه خوبی دارد خریداری کنید.

  1. راحتی در سفارش و دیدن محصولات:

بسیاری از سایت های مربوط به پت شاپ، عکس ها و توضیحاتی که افراد برای آشنایی با کیفیت محصول نیاز دارند را در اختیارشان قرار داده است. یکی از مهم ترین مزایای خرید آنلاین از پت شاپ نسبت به حضوری، نظرات کاربران است. شما در این سایت ها و در قسمت مربوطه، می توانید نظرات کاربران قبلی که این محصولات را خریداری کرده اند ببینید. این مورد باعث می شود تا شما نسبت به صحت محصول پت شاپ موردنظر اطمینان یابید.

  1. دسترسی بهتر در شهرهای دور افتاده:

در بسیاری از کشورهایی مثل آمریکا، که سرپرستی از حیوانات بیشینه ای طولانی دارد، معمولا تعداد پت شاپ های حضوری بسیار زیاد است. اما در بسیاری از کشورهای دیگر مانند ایران، تعداد پت شاپ های حضوری بسیار کمتر است. اگر شما در شهرستان یا مکانی دورافتاده زندگی می‌کنید و دسترسی لازم به صورت حضوری ندارید، انتخاب خرید انلاین از پت شاپ مهم ترین گزینه است. ارسال سریع از طریق سرویس های مختلف باعث می شود که شما با قیمتی بسیار کمتر بتوانید در مناطق با دسترسی بسیار پایین، به محصول مناسب برای پت خود دسترسی یابید.

  1. تنوع بالا و مقایسه راحت:

فضای سایت یا صفحات مجازی مانند اینستاگرام، دید شما خریداران را افزایش می دهد. همین باعث می شود تا شما به راحتی محصولات را با هم مقایسه کنید. در این صورت شما می توانید محصول موردنظر خود را به راحتی و با اطمینان انتخاب کنید و از کیفیت آن برای پت خود مطمعن باشید.

برای خرید آنلاین محصولات از یک پت شاپ آنلاین معتبر و باسابقه با قیمت بسیار مناسب می‌توانید از وب سایت پایا پت شاپ در هر ساعت از شبانه روز دیدن کنید. اگر ساکن شهر کرج هستید می‌توانید سفارشات را یک ساعته تحویل بگیرید در غیر این صورت از هر کجای ایران به سرعت سفارشتان را ارسال می‌کنیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: