پایگاه خبری خانه فوتبال:

در این مقاله سعی داریم از تقش مهم کتاب های انتشارات خیلی سبز در موفقیت تحصیلی و یادگیری مطلوب شما و همچنین کمک به موفقیت در کنکور سراسری صحبت کنیم. پس لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

جذابیت کتاب های خیلی سبز

اولین نکته مهم که در خصوص کتاب های خیلی سبز باید اشاره کرد، جذابیت و بیان زیبای مطالب کتاب های کمک درسی آن است. شما ممکن است از انتشارات مختلف کتاب های کمک درسی مختلفی خریده باشید، اما معمولا کمتر کتای به جذابیت و زیبایی این کتاب هاست. خیلی سبز علاقه زیادی به نوشتن کتاب های نوجوان پسند داره.

توجه به نیازهای مخاطبین

خیلی سبز فقط برای یک جامعه هدف خاص کتاب تالیف نکرده. برخی انتشارات ها عملا مخاطب خودشون رو دانش آموز قوی و یا ضعیف انتخاب کردن. اما خیلی سبز برای همه طیف مخاطبی برنامه داره. کتاب های تست خیلی سبز به خوبی برای دانش آموز، ضعیف، متوسط و تا حدی قوی جوابگو هست. همچنین برای دانش‌آموزانی که از پایه مشکل دارن و میخان درس رو به صورت مفهومی یاد بگیرن، هم برنامه داره و کتاب های آموزش تشریحی رو براشون تالیف کرده. از طریفی برای دهک بالایی دانش آموزان که خیلی قوی هستن هم فکر کرده و کتاب های مخصوصی مثل نردبام رو تالیف کرده. خلاصه با هر سلیقه‌ و نیازی وقتی به بخش فروش کتاب‌خای خیلی سبز ترنج مارکت مراجعه کنی، دست خالی برنمیگردی.

همچنین نیاز بچه‌ها متناسب با زمان‌های مختلف تغییر میکنه. مثلا در ابتدای سال بچه‌ها دنبال کتاب‌های آموزشی و تست‌های مبحثی و خط کتاب هستن. اما اواخر سال تحصیلی بیشتر نیاز به کتاب های جمع‌بندی، نمونه سوال امتحانی و تست‌های کنکوری دارن. پس تیم تالیف انتشارات دست به کار شدن و سبز کتاب‌هایی مثل فصل آزمون، جمع بندی و چندکنکور رو تالیف کرده. برای همین هم بسیاری از دانش‌آموزان علاقه‌مند به خرید کتاب کمک درسی خیلی سبز با تخفیف ویژه از ترنج مارکت می‌باشند.

 

آشنایی با انواع کتاب های کمک درسی خیلی سبز

قبل از اینکه کتاب ها رو بهت معرفی کنیم، بهتره مشخص کنی هدفت از خرید کتاب کمک درسی چیه؟

بهترنی کار این هست اول هدف رو مشخص کنیم و بعد شروع کنیم به معرفی کتاب متناسب با همون هدف. اما قبل معرفی باید یادآوری کنم خیلی از بچه‌ها متاسفانه دغدغه مالی برای خرید کتاب‌های کمک درسی دارن. برای همین و با توجه به اوضاع اقتصادی کشور، تصمیم گرفتیم انواع کدهای تخفیف رو برای همراهان ترنج مارکت فراهم کنیم. پس همین الان روی این گزینه خرید کتاب کمک درسی خیلی سبز با تخفیف کلیک کن و کد خرید اول و یا کد مخصوص خودت رو از ترنج مارکت دریافت کن.

امتحان پایان سال و آموزش تشریحی

برای این منظور انتشارات خیلی سبز کتاب های کتاب های ماجراهای من و درسام برای 20 گرفتن رو آماده کرده. این کتاب‌ها رای شرکت موفق در آزمون های تشریحی (یا امتحان نهایی) تالیف شده اند و معمولا دارای یک درسنامه جمع و جور و درنهایت تعدادی تمرین تشریحی هستند که به شکل میکرو طبقه بندی بعد از هر موضوع مرتب شده اند. ضمنا اگه میخای هم برای کنکور و هم تشریحی آماده بشی، کتاب‌های سری آموزش شگفت انگیز  که برای آن ذکر کردیم سه هدف آموزش، آمادگی برای امتحانات تشریحی و آمادگی برای رو از دست ندید. این کتاب رو می توان با کتاب های سیر تا پیاز انتشارات گاج یا 3 بعدی نشر الگو مقایسه کرد. کتاب دیگه ای که برای امتحان ترم و امتحان نهایی خیلی بدرد شما می‌خوره، کتاب‌های شب امتحان است. کتاب های سری شب امتحان به تقلید از انتشارات هایی مثل گل واژه و بنی هاشمی که سوالات امتحانات نهایی را جزوه وار چاپ می کردن، تولید و به چاپ رسیده است.

کتاب کار خیلی سبز هم نباید فراموش کرد. این کتاب‌ها مجموعه ایست از سوالات بدون پاسخ که باید به کمک یه راهنما که معمولا معلم است پاسخ داده میشن. پس بیشتر می‌تونه به دبیران عزیز کمک کنه تا بتونن محتوای آموزشی رو دقیق تر آموزش بدن.

26

آمادگی برای کنکور سراسری

اگر قصد دارید برای کنکور سراسری رشته ریاضی فیزیک، علوم تجربی و یا علوم انسانی آماده شوید، قطعا یکی از گزینه‌های بسیار خوب استفاده از کتاب های خیلی سبز است. کتاب‌های تست این انتشارات با زبان ساده و جذاب و سطح تست از آسان تا متوسط و حتی کمی سخت نیز در کنار شما قرار دارند.

اگر شما تمایل دارید کتاب های سخت تر رو هم تجربه کنید، ما در ترنج مارکت کتاب های نردبام رو پیشنهاد می‌دیم. این کتاب ها برای بچه های سخت کوش طراحی شده.

ممکنه بعضی از شما نیاز به کتاب برای جمع بندی و مرور مطالب با هم داشته باشین. در این صورت کتاب‌های جمع بندی خیلی سبز برای مرور کامل مطالب بسیار بسیار مفید هست. این کتاب‌ها در واقع جزوه‌ای خلاصه‌ان که به کمکش می‌تونید تست های چند سال اخیر کنکور رو هم به صورت اجمالی دیده باشید.

بعضی بچه‌ها دوست دارن مطالب مبحثی مثل آرایه و قرابت معنایی رو هر شب مطالعه کنن. برای این بچه‌های کتاب های هفت خوان خیلی سبز میتونه بسیار جذاب باشه. هفت خان کتاب های موضوعی ادبیاته که تاریخ ادبیات، لغت و املا و قرابت و زبان فارسی و …  در نهایت خان آزمون آنها را تکمیل می کنه.

آخرهای سال و قبل کنکور هم که میشه بچه‌ها نیاز دارن با تست‌های کنکور و سوالاتش آشنا بشن. برای همین به شدت نیاز به منبعی دارن که تمام سوالات کنکور رو به صورت یکجا داشته باشه. همین هم باعث شده کتاب‌های چندکنکور خیلی سبز بسیار پرطرفدار باشن. حتما بهتون توصیه میکنیم در هفته های پایانی قبل کنکور از این کتاب‌ها به خوبی استفاده کنید و با یک تست زنی کامل و آمادگی خوب وارد رقابت کنکور بشید.

آمادگی برای تیزهوشان

اگه برای قبولی در تیزهوشان مصمم هستید، کتاب های تیزهوشان خیلی سبز می‌تونه یک همراه خوب برای شما باشه. این کتاب‌ها هم به شکل تک درس و هم به شکل جامع برای مقاطع ابتدایی و متوسطه اول چاپ شده‌اند.

در این مقاله از ترنج مارکت سعی کردیم شما رو با انواع کتاب‌های کمک درسی خیلی سبزآشنا کنیم تا با یک تسلط خوب بتونید در آزمون‌های خودتون موفق و سربلند باشید. ضمنا اگه دوست دارید مقالات علمی مختلف رو در خصوص نحوه یادگیری مطلوب دروس یاد بگیرید، حتما سری به مجله علمی ترنج دانش بزنید و به بانک کامل سوالات کنکور و تحلیل اونها دسترسی پیدا کنید. به امید پیروزی همه شما. تیم علمی فروشگاه اینترنتی کتاب و لوازم تحریر ترنج مارکت

27

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: