پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهدی قائدی برای پیشرفت در فوتبال از استقلال جدا و راهی شباب الاهلی شد. حضور مهدی قائدی در امارات مطابق انتظار پیش نرفت و و معمولا نیمکت نشینی را تجربه کرد. مهدی قائدی که روزگاری ستاره فوتبال ایران بود و استقلال با درخشش های او نتیجه می‌گرفت حال در امارات خبری از پیشرفت ورزشی اش نیست. حواشی زندگی مهدی قائدی به قدری زیاد شده که او به عنوان یک ستاره دنیای مجازی بیشتر شناخته می‌شود تا یک ستاره فوتبال . مهدی قائدی برابر تیم الظفره در لیگ امارات با انتقاد کارشناسان و ورزشی‌نویسان این کشور روبرو شد و گمانه زنی ها براین است که او به ایران برگردد. 

 

نارضایتی امارات از بازی مهدی قائدی

عملکرد ۲ لژیونر ایرانی در ترکیب تیم شباب الاهلی کاملا متفاوت بود. گل زیبای احمد نوراللهی هر چند که موجب برتری تیم شباب الاهلی برابر تیم فوتبال الظفره امارات شد، اما عملکرد مهدی قایدی در این بازی موجی از انتقاد را به همراه داشته است.

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال ۹۰ دقیقه در ترکیب تیم شباب الاهلی حضور داشت، اما بازی وی با روز‌های اوج فاصله داشت. در این زمینه «احمد سعید» یکی از خبرنگاران ورزشی امارات با انتقاد از عملکرد باشوی فوتبال ایران نوشت: تا کنون مهدی قایدی را اینگونه ندیده بود و علامت سوال زیادی درباره عملکرد او در زمین بازی وجود دارد.

 

مهدی قایدی به همراه احمد نوراللهی، تابستان امسال به تیم شباب الاهلی امارات پیوستند، اما قایدی با وجود گلزنی در چند بازی آنگونه که باید نتوانسته خود را در لیگ امارات نشان دهد. عملکرد قایدی در لیگ امارات این شائبه به وجود آورده است که باشوی فوتبال ایران خیلی زود از حضور در لیگ کشور‌های حاشیه خلیج فارس پشیمان و ممکن است مانند مهدی ترابی و روزبه چشمی به زودی به لیگ فوتبال ایران بازگردد.

عکس های کریسمسی مهدی قائدی و همسرش

اخیرا عکسی از مهدی قائدی و همسرش و خوشگذرانی های این دو زوج در فضای مجازی انتشار یافته است که مربوط به شب های کریسمس در خارج از کشور می باشد . 

بیوگرافی مهدی قائدی

کوتاه‌قامت با ۱۶۷ سانتی‌متر قد، اما یک استعداد بزرگ. این بازیکن ۲۲ ساله شگفت‌انگیز که ۸ بازی ملی هم برای تیم ملی ایران در کارنامه دارد، فصل قبل در صدر جدول بهترین گلسازان لیگ برتر ایران قرار گرفت و می‌تواند تحرک را به خط حمله این تیم اضافه کند و باعث شود روند گلزنی در تیم اسکاتلندی تغییر کند.

 

باید دید بازیکن ایرانی در فصل زمستان چه تصمیمی خواهد گرفت و حاضر به رفتن به فوتبال اروپا است یا در شباب الاهلی باقی خواهد ماند.

 مهدی قایدی متولد 14 آذر است و از همین رو ستاره معصومی همسر مهدی قایدی برای او چند روز پیش در فضای باز برج العرب جشنی به پا کرد.

مهدی قایدی از زمان حضور در امارات درگیر زندگی لاکچری و پرحاشیه‌ای شده است. هفته‌ای نیست که از زندگی و حواشی مهدی قایدی و همسرش در فضای مجازی چیزی دیده نشود.

 

تولد مهدی قایدی به تراس برج العرب ختم نشده و چند روز بعد بازهم ستاره معصومی عکسی از تولد مهدی قایدی در یکی از گرانترین اتاق های لاکچری ترین هتل دبی منتشر کرد که نشان می دهد مراسم تولد کماکان ادامه دارد.

همسر مهدی قایدی با انشتار عکسی از تولد اول مهدی قایدی در برج خلیفه رونمایی کرد.

 

 

شروع فوتبال مهدی قایدی

​​​​​او فوتبال را از سال 1387 وقتی تنها 10 سال داشت از پایه های تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر آغاز کرد تا این سال 1395 در 18 سالگی وارد تیم بزرگسال این تیم شد.

خیلی ها در شبکه های اجتماعی اعلام کرده اند که همسر مهدی قائدی ۷ سال از او بزرگتر و متولد ۱۳۷۰ است در صورتی که مهدی قائدی متولد سال ۱۳۷۷ است.

زندگی حرفه ای مهدی قایدی

​​قایدی فوتبال خود را از تیم‌های پایه باشگاه ایران‌جوان بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل ۹۶–۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

 

پس‌از درخشش وی در لیگ یک، استقلال برای جذب وی دست به‌کار شدند و او در نهایت با قراردادی ۵ ساله در ۱۷ تیر ۱۳۹۶ به استقلال پیوست.

مهدی قایدی همچنین بعد از اخراج وینفرد شفر و سرمربی شدن فرهاد مجیدی به ترکیب اصلی استقلال رسید و سومین گل خود را برای استقلال در هفته آخر لیگ برابر سپیدرود رشت به ثمر رساند. او در این فصل ۳گل زد و در لیگ قهرمانان آسیا هم برابر الهلال عربستان به میدان رفت.

مهدی قایدی در بازی استقلال مقابل ماشین‌سازی در هفته اول لیگ نوزدهم به صورت تعویضی به میدان آمد. در بازی با نفت مسجد سلیمان اولین گل فصل خود را زد. او که در ابتدای فصل به هواداران قول زدن ده گل در این فصل را داده بود موفق شد قول خود را عملی کند و ده گل با پیراهن این در لیگ برتر به ثمر برساند.

 

مهدی قایدی در سال سال ۱۳۹۹ موفق شد در دو شهرآورد متوالی در لیگ و جام حذفی برای استقلال گلزنی کند.

اختلاف سنی مهدی قایدی و همسرش

​​​​یکی از حاشیه هایی که همیشه به دنبال قائدی است اختلاف سنی خود و همسرش است که رسانه ها می گویند همسرش از او بزرگتر است. مهدی قائدی یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

مهدی قایدی ساعت رولکس 86 هزار دلاری معادل 2میلیارد و 200 میلیون تومان به دست دارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: