پایگاه خبری خانه فوتبال:

قیمت خودرو امروز محصولات سایپا و ایران خودرو اعلام شد. قیمت خودرو امروز پراید نیز امروز 40 درصد کاهش یافت. در جدول زیر قیمت خودرو امروز های سایپا و ایران خودرو را بخوانید  همچنین قیمت خودرو امروز نیز در برخی از خودروها تفاوت فاحشی را داشت که درادامه گزارش قیمت خودرو امروز را بررسی می کنیم.

 

این خودروها احتمالا ارزان می شوند

کارشناس بازار خودرو گفت: با توجه به اینکه قیمت دلار کاهش چشم‌گیری نخواهد داشت، قیمت خودروهای خارجی کاهش زیادی را ثبت نمی‌کنند

کارشناسان بازار خودرو در رابطه با پیش‌بینی قیمت خودروهای خارجی در چند ماه آینده عقیده دارند با توجه به نوسان قیمت دلار در چند روز گذشته و اخبار مذاکرات، اگر روند کاهشی دلار ادامه داشته باشد و قیمت دلار در نرخ‌های پایین‌تر ثبات داشته باشد احتمال قیمت خودروهای خارجی با کاهش نسبی همراه خواهد شد.

 

یک فروشنده خودروهای خارجی توضیح داد که قیمت خودروهای خارجی در چند سال گذشته افزایش زیادی داشته است اما با توجه به اینکه قیمت دلار کاهش چشم‌گیری نخواهد داشت، قیمت خودروهای خارجی کاهش زیادی را ثبت نمی‌کنند.

او در ادامه گفت: به دلیل وضعیت اقتصادی موجود و معیشت مردم خرید و فروش اتومبیل‌های خارجی کاهش داشته است اما احتمال کاهش قیمت چند ده میلیونی قیمت‌ها در کوتاه مدت بعید است.

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: