پایگاه خبری خانه فوتبال:

در این مطلب می خواهیم به معرفی چندین شرکت برتر تولید قطعات پیش ساخته بتنی در شهر تهران بپردازیم. با ما همراه باشید.

قطعات بتنی پیش ساخته، قطعه هایی از جنس بتن (مسلح و یا غیر مسلح) می باشند که در کارگاهی تولید شده و آماده نصب در پروژه های مختلف می باشند. این قطعات شامل انواع مختلفی از جمله ستون، فونداسیون، تیر، دال، دیوار بتنی پل (فیسینگ بتنی پل)، قرنیز بتنی پل، پله بتنی، منهول، دیوار محوطه، کانال، قطعات بتنی تاور کرین (وزنه تعادل تاورکرین) و بسیاری قطعات دیگر می باشد. استفاده از این سگمنت ها در تمام پروژه های عمرانی امکانپذیر بوده و سرعت تولید، سرعت و سهولت نصب ، نمای عالی و تنوع در مشخصات فنی آنها از مهمترین مزایای قطعات پیش ساخته می باشد.

معرفی چند شرکت برتر تولید کننده قطعات بتنی پیش ساخته:

با توجه به نیاز بازار و رشد روز افزون صنعت ساختمان سازی، تولید قطعات پیش ساخته بتنی از سالها پیش پای خود را به بازار ایران باز نمود و تولید کنندگان زیادی وارد این صنعت شدند که در زیر چندین شرکت معتبر نام برده می شود.

اولین شرکتی که به معرفی آن خواهیم پرداخت شرکت نهاد راه و ساختمان می باشد. شرکت نهاد راه و ساختمان یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان قطعات پیش ساخته بتنی می باشد که از دهه 60 شروع به راه اندازی و تولید سگمنت های مختلف نمود. این شرکت که جزو شرکت های برتر ایران در زمینه پیش ساخته می باشد تنوع خوبی در این زمینه داشته که دیوار بتنی، دال، نیوجرسی بتنی، وزنه تعادل های تاور کرین، پله بتنی، کانال های مختلف، قرنیز پل، فیسینگ پیش ساخته بتنی، دست اندازهای بتنی پارکینگ، نیمکت بتنی و غیره را می توان از محصولات این شرکت نام برد.

پروژه های گوناگونی توسط شرکت نام برده انجام گرفته که می توان به پروژه کارخانه نیشکر اهواز، زیرگذر تقاطع کردستان شهید گمنام، دیوار پادگان های نظامی در اقصی نقاط کشور، دیوارهای گوناگون در سطح شهر های مختلف، نمای پل جوادیه، نمای پل های بزرگراه آزادگان، نمای زیرگذر و تونل های بازار ایران (ایران مال) و غیره اشاره نمود.

تولید کنندهء بعدی، شرکت کاخ سازان می باشد که این شرکت نیز دارای رزومه بسیار قوی در این صنعت بوده و پروژه های گوناگونی را در سطح کشور اجرا نموده است. اکثریت تولید شرکت کاخ سازان، دیوار، ستون، فونداسیون، فیسینگ بتنی، قرنیز، تیر و غیره بوده و از این شرکت نیز می توان به عنوان یکی از تولید کنندگان معتبر در کشور نام برد.

شرکت بعدی شرکت ایمن سازه سازان می باشد که این تولید کننده نیز از شرکت های معتبر در شهر تهران بوده که از سال 1394 شروع به تولید قطعات بتنی پیش ساخته نمود. از پروژه های اجرا شده توسط این شرکت می توان به اجرای سازه های نگهبان پیش ساخته بتنی در سطح کشور، قرنیز چندین پل در تهران، همدان و اصفهان، انواع نیوجرسی در سایزهای مختلف، دیوار سبک بتنی در ساختمان های مختلف در سطح کشور و غیره اشاره نمود.

شرکت های فراوانی چه در شهر تهران و چه در شهر های دیگر فعالیت دارند که محصولات خود را به بهترین نحو ممکن تولید می نمایند که در این مطلب به 3 مورد از آنها اشاره نمودیم. کارفرمایان جهت انتخاب بهترین گزینه بایستی رزومه آنها را بررسی نموده و سپس از محل کارگاه بازدید بعمل آورند و پس از آن با جمع بندی به نتیجه برسند.

امید است که صنعت بتن پیش ساخته در کشورمان همزمان با رشد آن در دنیا به سمت جلو حرکت نموده و در آینده شاهد پیشرفت چشمگیر آن در امور ساختمان سازی باشیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: