پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

وکیل آنلاین یکی از مدرن ترین شاخه های علم حقوق است که همگام با تحولات روز دنیا در راستای انجام خدمات حقوقی، امکانات و مزایای بیشتر و به روز تری را به مردم در تمام دنیا ارائه می دهد.

به چه کسی وکیل آنلاین می گویند؟

وکیل آنلاین، حقوقدانی است که به لحاظ قانونی و طبق یک قرارداد مشخص نماینده فردی است که وکالت او را به عهده گرفته و در دادگاه ها به جای موکلش حضور می یابد. تمامی مشاوره های حقوقی توسط وی به صورت آنلاین انجام می‌پذیرد، ولی موکل وی برای ثبت قرارداد رسمی، موظف است به دفتر وی مراجعه نماید. وکیل نیز وظیفه دارد متعهد شود تا از حقوق قضایی و قانونی موکلش در دادگاه دفاع نماید.

با اساسی ترین ویژگی های یک وکیل آنلاین آشنا شوید

پروانه وکالت وکیل آنلاین باید دارای ثبت رسمی و قانونی باشد و صحت آن احراز گردد.

وکیل آنلاین باید با صداقت رازدار و محرم اسرار موکلش باشند.

وکیل آنلاین باید علاوه بر تسلط بر مسائل قانونی پرونده موکلش برای دفاع از وی، به اصول تاثیر بیان و لحن و گفتار نیز احاطه داشته باشند و از به کار بردن مطالبی که ممکن است از آنها در دادگاه سوء تعبیر شود شدیداً پرهیز نماید.

یک وکیل آنلاین چه نوع شکایاتی را می تواند تنظیم کند؟

وکیل آنلاین با توجه به نوع مشکلات قضایی موکلش آن را می توانند به دو صورت حقوقی و کیفری تنظیم شکایت نمایند. آنچه که مهم است این است که در هر دو نوع شکایت، تنظیم متن شکایت و نحوه نگارش آن، نقش اساسی و تعیین کننده در اقامه یک دعوا خواهد داشت.

بنابراین کاربران باید از وکیل آنلاین خود در گام اول درخواست یک شکایتنامه معقول و موثر را داشته باشند.

انجام سرویس مشاوره وکیل آنلاین به چه صورت انجام می پذیرد؟

فضای مجازی این روزها امکانی را فراهم آورده است تا افرادی که نیاز به دریافت خدمات و مشاوره حقوقی دارند بتوانند از طریق وب سایت ها و شبکه های اجتماعی، نظیر تلگرام و واتس اپ با وکلای شاخه حقوقی مدنظرشان ارتباط برقرار سازند و پرسش های خود را در زمینه های مختلف کیفری، خانواده، تجاری و… مطرح سازند و با دریافت مشاوره صحیح و مناسب در زمینه رفع مشکلاتشان اقدام نمایند.

یک وکیل آنلاین چه مزیت هایی دارد؟

در دنیای پر سرعت امروزی که بروکراسی های اداری تبدیل به فرآیندی پیچیده، زمان بر و پر دردسر شده‌اند؛ دریافت مشاوره آنلاین از طریق یک وکیل مجرب، موجب صرفه جویی بسیار زیاد در زمان می‌شود که این مزیت مسبب محبوبیت وکیل های آنلاین در سراسر جهان شده است؛ چرا که امروزه اکثر افراد به دنبال انجام کارهای خود در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل ممکن هستند.

از جمله دیگر مزایای بهره مندی از خدمات یک وکیل آنلاین، صرفه‌جویی در هزینه‌ها است. بسیاری از موسسات حقوقی معتبر با فراهم آوردن امکان انجام مشاوره حقوقی آنلاین رایگان، شرایطی را پدید آورده‌ اند تا افرادی که توانایی پرداخت حق الوکاله به وکلای پایه یک دادگستری را ندارند بتوانند به صورت رایگان با وکلای مجرب و کارآزموده دادگستری ها ارتباط برقرار نمایند و به رفع مشکلات حقوقی خود بپردازند.

یکی دیگر از فواید استفاده از وکیل آنلاین آن است که می توان پاسخ سوالات حقوقی را در تمامی زمینه‌ها دریافت کرد. یعنی در زمانی کوتاه می توان به وکلای پایه یک دادگستری در حوزه‌های مختلف حقوقی دسترسی پیدا کرد و از دریافت مشاوره برای رفع مشکلات انحصار ورثه و اجرا گذاشتن مهریه با وکیل گرفته تا چک، جلب، جرایم رایانه ای، رفع مشکلات مالیاتی، پزشکی قانونی و… بهره مند شد.

یک وکیل آنلاین وظیفه دارد با بررسی دقیق مشکلات قضایی شما و مطالعه کامل جوانب و شرایط را بسنجد و راهنمایی کامل را در اختیارتان بگذارد.

یکی از متداول ترین سوالاتی که در رابطه با وکیل آنلاین از سوی مردم مطرح می‌شود آن است که آیا مشاوره آنلاین می‌تواند مفید به فایده واقع گردد و مسبب به رفع مشکلات حقوقی شود؟

پاسخ به طور قطعی و صد در صد مثبت است. زمانی که شما مشکلات حقوقی و قضایی خود را با یک وکیل پایه یک دادگستری مجرب و معتبر مطرح نمایید تفاوتی ندارد که دریافت مشاوره حضوری باشد یا به صورت آنلاین و اینترنتی؛ یک وکیل حاذق پس از آگاهی یافتن از تمامی جوانب و شرایط مسائل حقوقی شما و تطبیق آن با قانون اساسی کشور، قادر به پاسخگویی به شما خواهد بود. به این صورت که شما می توانید اطلاعات کافی را، حتی زمانی که در منزل خود نشسته اید، بدون هیچ گونه استرس و معطلی در اختیار یک وکیل آنلاین در حوزه حقوقی مورد نظرتان قرار داده و او به امور مربوط به پرونده تان با دقت رسیدگی نماید. این نکته را از خاطر نبرید که وکیل آنلاین شما تنها در صورتی می‌ تواند یاری‌ گر شما در زمینه رفع مسائل حقوقی باشد که یا نماینده حقوقی سازمان های دولتی باشد یا بهترین وکیل مهریه؛ چرا که در غیر این صورت نمی تواند از طرف موکل خود در مراجع قضایی حاضر گردد. پس همیشه پیش از انجام مشاوره حقوقی آنلاین از این دو مورد که وکیل آنلاین شما یا وکیل پایه یک دادگستری باشد و یا نماینده حقوقی سازمان های دولتی اطمینان حاصل نمایید.

میزان تعیین حق الوکاله یک وکیل آنلاین به چه صورت است؟

اصطلاحی حقوقی وجود دارد که بیان کننده موضوع «تعهد به وسیله و نه تعهد به نتیجه» می باشد؛ به معنای آنکه یک وکیل آنلاین در قبال حق الوکاله ای که دریافت می کند تعهدی برای دریافت نتیجه مورد نظر موکل خود ندارد و فقط مسئول رسیدگی به امور پرونده است.

میزان حق الوکاله یک وکیل آنلاین بر اساس تعرفه موجود در آیین نامه مشخص می گردد که البته در برخی از موارد وکیل و موکل می‌توانند در قراردادشان برسر ارقامی متفاوت از آنچه در آیین نامه تعیین شده توافق کنند. ناگفته نماند که هر چه وکیل، مجرب تر باشد و دارای سوابق کاری برجسته‌تر، احتمال بالاتر رفتن حق الوکاله بیشتر است؛ چرا که شانس پیروزی در دادگاه بالاتر می رود.

اگر پیش از بسته شدن پرونده و وکیل آنلاین برکنار گردد دستمزد او چگونه پرداخت می شود؟

اگر موکل، به هر علتی وکیل آنلاین را برکنار کند حتی پیش از بسته شدن پرونده باید حق الوکاله وی را به صورت تام و تمام پرداخت کند؛ مگر آنکه در قرارداد اولیه چیز دیگری ثبت شده باشد. اما اگر وکیل آنلاین خودش تصمیم به کنارگیری بگیرد فقط می تواند به اندازه‌ای که کارهای پرونده را پیش برده است حق الوکاله دریافت کند و نه تمام آنچه که در قرارداد ذکر شده است.

در ادامه چند نمونه از موارد حقوقی که برای دریافت مشاوره جهت رفع مشکلات قضایی می توانیم از وکیل آنلاین بهره مند شویم را برای تان آورده ایم.

مشاوره با یک وکیل آنلاین جهت رفع مشکلات انحصار ورثه

در بسیاری از خانواده ها بارها بر سر تقسیم میراث، بین بازماندگان متوفی مشکلات فراوانی به وجود آمده است که گاهی حتی به جدال و درگیری شدید بین افراد خانواده و سایر بازماندگان منجر شده است. تعریف انحصار وراثت در اصطلاح حقوقی، عبارت است از تعیین تکلیف میراث هر انسان پس از درگذشت؛

در گام اول باید «ورثه» تعیین شود؛ که رسیدگی به این امر مهم، باید از سوی مرجع قانونی و با رعایت اصول و مقررات انحصار وراثت انجام پذیرد. بر کسی پوشیده نیست که در این موارد داشتن یک مشاور حقوقی امین و مجرب تا چه حد می تواند از بروز اختلافات خانوادگی و حتی پیش گیری از حق کشی ها موثر باشد. اساسا افراد بسیار کمی تاکنون توانسته اند بدون حضور وکیل باعث فروکش کردن جدال بین وراث شوند.

استفاده از وکیل آنلاین در مواقع بروز مشکلات انحصار ورثه، چه مزایایی دارد:

  • گرفتن گواهی انحصار ورثه می تواند به عهده وکیل گذاشته شود.
  • به علت آگاهی وکیل از قوانین حقوقی و قضایی، در صورت بروز اختلاف بین وراث، وکیل می تواند مشکلات را حل و اختلافات را برطرف نماید و از گسست افراد خانواده به علت دعوی بر سر میراث جلوگیری نماید.
  • وکیل درصورت داشتن وکالت نامه از سوی ورثه می تواند بدون حضور آن ها مالیات بر ارث را بپردازد و مراحل اداری مورد نیاز را به درستی انجام دهد.
  • زمانی که برای تقسیم میراث قرار است صرف شود با دخالت وکیل بسیار کاهش می یابد.
  • در صورت تمایل هرکدام از ورثه، وکیل می تواند سهم الارث هرکدام را به فروش برساند و یا انتقال دهد.

استفاده از وکیل آنلاین برای حل دعاوی خانوادگی

تغییر سبک زندگی در روزگار کنونی باعث افزایش اختلافات و مشکلات در خانواده ها شده و آمار طلاق را به شدت افزایش داده است. استفاده از وکیل آنلاین در حل و رفع مشکلات مربوط به طلاق، مهریه، نفقه، فسخ نکاح، بازگرداندن هدایای نامزدی، حضانت، اثبات پدر یا مادر بودن و … می تواند کمک کننده باشد.

استفاده از وکیل آنلاین برای دریافت مشاوره جهت رفع مشکلات حقوقی مربوط به چک، سفته و یا هر نوع سند تجاری

استفاده از یک بهترین وکیل خانواده و مشاوره حاذق به صورت آنلاین می تواند بسیاری از مشکلات فرد یا افرادی که درصدد وصول چک خود و یا نگران برگشت آن هستند را رفع نماید. چرا که وکیل آنلاین حاذق به خوبی می داند که از چه روش هایی می تواند برای وصول مطالبات موکل خود اقدام نماید.

با حضور وکیل آنلاین در دادگاه نیازی به حضور شاکی پرونده نخواهد بود و زمان صدور حکم علیه صادر کننده چک، بسیار کمتر می شود. از طرفی وکیل می تواند با روشی راحت تر و قانونی دستور توقیف اموال صادرکننده چک را در صورت مقاوت در برابر پرداخت مبلغ چک دریافت نماید و در صورت ضرر و زیان مالی موکلش، دادخواستی جداگانه جهت دریافت خسارت تنظیم نماید.

استفاده از وکیل آنلاین برای اقامه دعوی علیه افرادی که ایجاد مزاحمت تلفنی نموده اند

در مواردی از این دست کافی است یک فرد، متن شکوائیه را تنظیم نماید، سپس وکیل آنلاین پی گیر اقدامات بعدی موکل خود در جهت برخورد با اشخاصی که با استفاده از وسایل مخابراتی و ایجاد مزاحمت تلفنی موجب از بین رفتن آرامش افراد و خانواده ها می شوند، انجام دهد.

استفاده از وکیل آنلاین برای اقامه دعوی و شکایت از فروش اموال غیر به واسطه افراد سودجو

موارد بسیاری پیش آمده است که افراد سودجویی که به عنوان واسطه در نقل و انتقالات اموال حضور داشته اند و بدون اجازه و رضایت مالکان، اموال آن ها را به شخصی دیگری انتقال داده یا برای خودشان مصادره و یا حتی به فروش رسانده اند. که این اقدام غیر قانونی آن ها بدون شک جرم محسوب می شود و مجرم نیز مشمول مجازات و محکوم به رد مال خواهد بود.

اما یک وکیل آنلاین در پرونده هایی از این دست چه کمکی می تواند بکند و حضور او چه مزایایی خواهد داشت؟

در مورد فروش مال بدون رضایت مالک، ممکن است شاکی پس از بازپس گیری اموالش، رضایت دهد، این اتفاق می تواند بدون حضور شاکی در دادگاه و تنها با حضور وکیل اتفاق افتد. در این صورت، شاکی نیاز به صرف وقت بیش از حد، برای پی گیری پرونده اش نخواهد داشت.

البته فروش مال به غیر، بدون رضایت مالک نیز مانند سایر جرایم باید اثبات شود، و حضور یک وکیل در این دست از پرونده ها، روند صحیح اثبات جرم را تسریع بخشیده و مانع از تضییع حق مال باخته خواهد شد و نیاز به حضور شاکی در دادگاه کمتر خواهد شد و شاکی می تواند از مراحل پیشروی پرونده اش به صورت آنلاین از طریق وکیلش مطلع شود.

البته اگر فروش غیر قانونی مال غیر، بدون رضایت مالک توسط دلالان انجام پذیرفته باشد، وکیل می تواند برای جبران ضرر و زیان موکل، موجب توقیف اموال دلال و یا شخصی که کلاهبرداری کرده نیز شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: