پایگاه خبری خانه فوتبال:

برای خرید بلیط هواپیما شیراز استانبول می توانید به سراغ بلیط های سیستمی و یا بلیط های چارتری بروید. استانبول یکی از توریستی ترین شهرهای ترکیه است که سالانه مسافران زیادی از ایران به این شهر سفر می کنند. پروازهای بسیاری از کشورمان به ترکیه و شهر استانبول وجود دارند. این پروازها از شهرهای بزرگ و مهم کشورمان صورت می گیرند که هموطنانی که در استان فارس زندگی می کنند می توانند با خرید بلیط هواپیما شیراز استانبول به این شهر زیبا سفر کنند.

شما می توانید انواع بلیط چارتریی شیراز به استانبول را از آس چارتر خریداری کنید. بهتر است قبل از خرید بلیط به یک سری موارد توجه فرمایید و نکاتی را مدنظر قرار دهید. با داشتن اطلاعات لازم می توانید سفری به یادماندنی داشته باشید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما شیراز استانبول

با توجه به اینکه پروازهای استان فارس به مقصد استانبول فقط از فرودگاه شیراز صورت می گیرند، در نتیجه تقاضا بسیار است. همچنین تعداد پروازها محدود بوده و به همین خاطر لازم است که زودتر اقدام به خرید بلیط کنید. یکی از بهترین راه های تهیه بلیط هواپیما شیراز به استانبول، خرید اینترنتی است.

شکرت های هواپیمایی مختلفی به جابجائی مسافر و ارائه خدمات در این مسیر می پردازند که هر کدام از ویژگی هایی برخورداند. شما می توانید با مراجعه به آس چارتر انواع پرواز را مشاهده نموده و اطلاعات لازم را بدست آورید و با توجه به شرایط خود بلیط شیراز به استانبول را خریداری کنید. کافی است در بخش جستجوی پرواز، مبدا و مقصد خود و همچنین تاریخ مورد نظر را وارد کنید تا پروازهای موجود نمایش داده شوند.

قیمت بلیط هواپیما از شیراز به استانبول با توجه موارد مختلفی تعیین می شود. از جمله عواملی که در قیمت تاثیر گذارند می توان به تاریخ رفت و برگشت، ایرلاین یا همان شرکت هواپیمایی، نوع هواپیما، ساعت پرواز و نوع صندلی (اکونومی، بیزنس، فرست کلاس) اشاره نمود.

خرید ارزان بلیط هواپیما شیراز استانبول

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما شیراز به استانبول را دارید، شرکت های مسافرتی که فروش اینترنتی دارند این امکان را برای شما فراهم نمودند. شما می توانید با مقایسه قیمت بلیط های شیراز استانبول بهترین قیمت را بدست آورید. پروازهای مختلفی برای این مسیر وجود دارند که برخی از آنها به صورت سیستمی بوده و برخی دیگر چارتری هستند. هر کدام از این پروازها دارای ویژگی هایی هستند و از قیمت متفاوتی نسبت به یکدیگر برخوردارند.

شما قادر خواهید بود در سایت های معتبر مانند آس چارتر به جستجوی پرواز مورد نظر خود پرداخته و با مشاهده تمامی پروازها، مناسبترین و ارزانترین را انتخاب کنید. معمولا پروازهای لحظه آخری از قیمت بسیار پایینتری برخوردارند. همچنین در بعضی مواقع پروازهای چارتری نسبت به پروازهای سیستمی قیمت کمتری دارند.

بلیط هواپیما چارتری شیراز استانبول

پروازهای چارتی پروازهایی هستند که تمام یا بخشی از صندلی های آن توسط یک شرکت هواپیمایی اجاره می شود. سپس آن شرکت با توجه به شرایطی قیمت آن را تعیین می کند که معمولا از قیمت پروازهای رسمی و سیستمی کمتر است. گاهی اوقات ممکن است ایرلاین برای خالی نبودن هواپیما اقدام به فروش بلیط با قیمت خیلی کم کند. در برخی مواقع بعضی از صندلی ها خالی مانده که در ساعات پایانی نزدیک به پرواز با قیمت پایینتر به عنوان بلیط های لحظه آخر به فروش می رسند.

اگر قصد دارید سفری اقتصادی به ترکیه داشته باشید می توانید بلیط هواپیما شیراز استانبول را به صورت پارتری خریداری نمایید. البته قبل از خرید باید یکسری اطلاعات لازم درباره پرواز چارتری را داشته باشید. پروازهای چارتری قابل استرداد نیستند. یعنی در صورت خرید دیگر امکان کنسل کردن و بازگشت پول وجود ندارد. از این رو باید حتما از تاریخ رفت خود مطمئن باشید سپس اقدام به خرید بلیط کنید.

همچنین این پروازها به دلیل قیمت مناسب معمولا سریعتر پر می شوند. شما باید زودتر اقدام به خرید بلیط هواپیما چارتری کنید. البته در ایام پیک و زمان هایی که تقاضا برای سفر زیاد است ممکن است قیمت پروازهای چارتری کم نشده و با همان قیمت مصوب به فروش برسند. معمولا در زمان هایی که تقاضا کم است قیمت ها مناسبتر هستند. از دیگر نکاتی که باید راجب بلیط هواپیما شیراز استانبول چارتری بدانید این است که در این پرواز نرخ بلیط برای کودکان نیز باید مانند بزرگسالان پرداخت شود.

بلیط هواپیما سیستمی شیراز استانبول

پروازهای سیستمی دارای چندین مزایا هستند که برخی از افراد به خاطر این ویژگی ها ترجیح می دهند بلیط هواپیما شیراز استانبول را به صورت سیستمی خریداری کنند. یکی از این مزایا امکان کنسل کردن و استرداد بلیط است. در صورتی که سفر شما به هر دلیلی کنسل شود و یا از پرواز جا بمانید می توانید مبلغ مشخصی از هزینه پرداخت شده را باز پس بگیرید. همچنین در پروازهای سیستمی شیراز استانبول نرخ بهای بلیط برای کودکان کمتر از بزرگسالان محاسبه می شود.

معمولا پروازهای سیستمی از پروازهای چارتری قیمت بالاتری دارند و برای کسانی که به دنبال خرید بلیط لحظه آخری هستند مناسب نمی باشند. زیرا این پروازها از روزها و حتی هفته ها قبل رزرو می شوند و صندلی خالی ندارند.

اطلاعات پروازی مفید مسیر شیراز استانبول

قبل از خرید بلیط هواپیما شیراز استانبول بهتر است راجب یکسری اطلاعات آگاهی لازم را داشته باشید. یکی از این موارد آشنایی با مسیر هوایی شیراز استانبول است. پرواز شیراز به استانبول به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم صورت می گیرد. در پرواز مستقیم هواپیما بدون توقف از فرودگاه شیراز از زمین برخاسته و در فرودگاه استانبول فرود می آید. اما در پروازهای غیر مستقیم هواپیما در شهری دیگر در میانه مسیر توقف می کند که این امر باعث می شود مدت زمان رسیدن به استانبول طولانی تر شود.

پروازهای ایرلاین های ایرانی و ترکیش به صورت مستقیم انجام می شوند ولی پروازهای شرکت های هواپیمایی قطری و اماراتی به صورت غیر مستقیم می باشند. فاصله هوایی شیراز تا استانبول 2514 کیلومتر (1562 مایل) است و مدت زمان این پرواز با توجه به نوع شرکت هواپیمایی بین 2 الی 7 ساعت متغیر است. مدت زمان پرواز استانبول به شیراز به طور میانگین 3 ساعت و 30 دقیقه تا 4 ساعت است.که با توجه به شرایطی مانند نوع مسیرها، تعداد توقف‌ها و شرایط جوی ممکن است این زمان مقداری تغییر کند.

از مهمترین شرکت های هواپیمایی که بلیط هواپیما شیراز استانبول را به مسافران ارائه می دهند می توان به ترکیش ایرلاین، قطر ایرویز، امارات ایرلاین، فلای دبی، ایر عربیا و زاگرس اشاره نمود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: