پایگاه خبری خانه فوتبال:
 

مدت ها پیش بود که تصادف مهدی قاددی بازیکبن جوان تیم استقلال سر زبان ها افتاده بود. تصادف شدید وی باعث اسیب و صدمه به خود او و همچنین فوت یکی از بهترین دوستانش شد. این تصادف که بیشتر باعث آن خود (م.ق) بود مقصر اصلی نیز او شناخته شد. شایعاتی نیز هستند که اشاره به این دارند که جز (م.ق) و دوستش، دو دختر جوان دیگر نیز سوار بر این خودرو بوده اند که خداروشکر آسیبی به آن ها نرسیده است. البته توجه داشته باشید که این موضوع ممکن است صرفا شایعه ای بیش نباشد. اما توجه داشته باشید که این موضوع و آسیبی که به خودرو رسیده است به خاطر کیفیت بالای خودرو پرادو لندکروز این بازکین بوده است. شاید اگر هر ماشین دیگری بود و یا حتی همین خودرو دارای خدمات فیس لیفت نشده بود، این موضوع باعث آسیب های بیشتری به (م.ق) میشد.

خسارت وارد شده به خودرو فیس لیفت شده (م.ق):

خسارت وارد شده به خودرو این بازیکن یعنی پرادو لندکروز در آن سال چیزی نزدیک به 200 میلیون تومان تقریب زده شده است. که البته این مبلغ بیش از این حرف ها بوده است. گفته میشود این خودرو به دلیل آن که از خدمات فیس لیفت استفاده نموده است دچارخسارات بیشتری نیز شده است. هر چند که این مبالغ در قبال جانی که این میان از بین رفته است چیزی نیست. اما میزان خسارت وارد شده به خودرو (م.ق) نزدیک به 300 میلیون تومان بوده است. حالا هر چند دیگر این مبالغ برای این بازیکن ارزشی ندارد اما آن موقع ضرر بسیاری برای این بازیکن بود. البته شاید برای شما هم سوال باشد که خدماتی که این بازیکن برای خودرو خود استفاده کرده است چه بوده که این میزان از خسارت بیشتری به خودرو وارد شده است. ما در ادامه در این مورد بیشتر صحبت خواهیم کرد.

اما پیش از آن شاید بهتر باشد اشاره ای به سن بسیار پایین این بازیکن با لقب فرزند استقلال اشاره ای داشته باشیم. سن این بازیکن در ان هنگام به قدری پایین بوده است که متاسفانه حتی دارای گواهی نامه رانندگی خودرو نیز نبوده است! هر چند برخی از منابع خبری سعی در چشم پوشی در آن را دارند، اما اخباری هستند که این موضوع را صدق میکنندو هر چند ممکن است این موضوع نیز صرفا شایعه ای باشد، اما این اخبار هم به گوش رسیده است. اما حالا به سراغ فاش میزان لوکس بودن خودرو بازیکن اسبق استقلال برویم.

2

فیس لیفت خودرو چیست؟

خدمات فیس لیفت خودرو در لغت به معنای عمل زیبایی روی خودرو میباشد. هر چند این فرایند توسط شرکت های بزرگ داخلی و خارجی در تمام دنیا انجام میشود. اما این خدمات در کشور ما نیز به صورت ازاد در مراکز خدمات خودرو انجام میشود. این خدمات در مراکز و کارخانه ها بیشتر روی نمونه خودرو ها انجام میشود. به طور مثال خودرو 207 یک نمونه فیس لیفت شرکتی از خودرو 206 است. اما حالا خدمات فیس لیفت خودرو این بازیکن به چه صورت است. همه از کیفیت بسیار بالای خودرو پرادو لندککروز در ساخت آن با خبر هستیم. اما متاسفانه تقریبا نزدیک به ده سال است که نسخه های جدید این خودرو وارد کشور نمیشود. همچنین طرفداران بسیاری هستند که هنوز این خودرو را دوست دارند و از آن استفاده میکنند. این دسته افراد از خدمات فیس لیفت برای خودرو استفاده میکنند.

مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد فیس لیفت لندکروز

3

به این علت که واردات این خودرو به کشور ممنوع میباشد بسیاری از افراد برای به روز نگهداشتن خودرو خود از خدمات فیس لیفت استفاده میکنند. برای استفاده از این خدمات شما صرفا نیاز دارید تا به مراکز خدمات خودرو در سراسر کشور مراجعه کنید. این بازیکن نیز از همین خدمات برای خودرو خود استفاده کرده بود. شاید مبلغی که برای این خدمات در آن سال پرداخت شده بود کمتر از 10 میلیون تومان بود، اما ارزش آن در همان زمان هم باعث افزایش ارزش خودرو شده است. این خدمات نه تنها روی ظاهر داخل و بیرون خودرو انجام میشود و بلکه در بخش فنی خودرو نیز تاثیر گذار است. شما عزیزان نیز میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات فیس لیفت انواع خودرو ها به وبسایت استارلوکس به نشانی اینترنتی starluxecar.com مراجعه کنید.

منبع: استارلوکس

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: