پایگاه خبری خانه فوتبال:

سریال ایرانی دراکولا جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی می‌باشد این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد و کارگردانی آن را مهران مدیری بر عهده دارد در سریال دراکولا بازیگرانی چون مهران مدیری، ویشکا آسایش و اندیشه فولادوند سایر بازیگران به ایفای نقش پرداخته‌اند.

برای دانلود رایگان سریال دراکولا می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال دراکولا

بازیگران سریال دراکولا

ویشکا آسایش، مهران مدیری، سیما تیرانداز، اندیشه فولادوند، بهنام تشکر، گلاره عباسی، نیما شعبان‌نژاد، امیر مهدی ژوله، احسان امینی، مرتضی زارع، فرنوش نیک‌اندیش، مرجان مومنی، شکیلا سماواتی، حامد وکیلی، گلاره دربندی و حمزه کریمی

خلاصه داستان سریال دراکولا

در خلاصه داستان سریال آمده است ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که ۳ سال است با او ازدواج کرده برای او جشن تولد گرفته و همهٔ آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد. کامران کامروا هم مؤسسهٔ خیریهٔ جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده‌است. مهمانی باشکوهی برپاست و ما با دوستان و خانوادهٔ جدید کامروا آشنا می‌شویم.

برای دانلود فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود، وب سایت اینترنتی همتا مووی پیشنهاد ما به شما است. رسانه‌ی همتا مووی به عنوان یکی از بهترین و فوق‌العاده‌ترین مراجع عرضه فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی همواره بر آن است تا با تابعیت بر قوانین جمهوری اسلامی ایران امکان دانلود انواع فیلم‌ها در ژانرهای مختلف، جهت فراهم آوردن راحتی کاربران را فراهم کند. با مراجعه به وب سایت اینترنتی رسانه همتا مووی می‌توانید جهت دانلود سریال، انیمیشن و فیلم‌های مختلف از طریق سایت همتا مووی به نشانی اینترنتی https://hamtamovie.li مراجعه نمایید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: