پایگاه خبری خانه فوتبال:
 

خرید uc پابجی موبایل

بازی پابجی، جزئ بازی های برتر و معروف دنیا به سبک بتل رویال است که طرفداران زیاد و خاصی برای خود دارد.این بازی به دلیل گرافیک بالا و گیم پلی جذاب خود توانسته که طرفداران زیادی را جذب خود کند. داخل بازی پابجی یک واحد پول وجود دارد که به اختصار uc نامیده می شود.

این واحد پول برای خرید اسکین ها و باکس های داخل بازی است. Uc پابجی خیلی به ندرت توسط خود بازی داده می شود و uc که داده می شود هم به قدر کافی نیست و نمی توانید چیز بدرد بخوری بخرید. تنها راه افزایش uc، خرید uc پابجی موبایل است که با این روش می توانید uc زیادی را در کمترین زمان ممکن داشته باشید و هم اینکه بتوانید اسکین های مورد علاقه خود را سریع تر خریداری کنید.

از کجا uc پابجی موبایل بخریم؟

شما برای خرید uc پابجی موبایل باید سراغ سایت های ایرانی بروید چون که سایت های خارجی امکان پرداخت از داخل ایران را ندارند و نمی توانید مبلغی را در سایت های خارجی پرداخت کنید. شما می توانید برای خرید uc پابجی موبایل ارزان سایت هاردزون را انتخاب کنید.

خرید uc پابجی موبایل چه سودی برای شما دارد؟

شما با خرید uc پابجی موبایل می توانید اسکین های خفن بازی را خریداری کنید و با خرید این اسکین ها می توانید ارزش اکانت خود را چند برابر کنید یا اینکه اصلا قصد فروش اکانت خود را ندارید و فقط صرفا می خواهید مانند پلیرهای خفن بنظر برسید. شما فرض کنید که لول بالایی در پابجی موبایل با رنک بالا دارید ولی اسکین خاص و ارزشمندی ندارید که این ممکن است زیاد برای شما خوشایند نباشد. با خرید uc پابجی موبایل می توانید مثل سایر بازیکن های حرفه ای جهان اسکین ها و ماشین های مختلف و جذاب بازی را خریداری کنید که اخیرا هم ماشین لامبورگینی به بازی پابجی اضافه شده است.

بهترین سایت برای خرید uc پابجی موبایل

شما برای اینکه بخواهید سایتی را برای خرید uc پابجی موبایل انتخاب کنید باید به یک سری از معیارها توجه کنید. به طور مثال باید ارزان بودن سایت را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که سایت برای خرید uc پابجی موبایل مطمئن است.

سایت های زیادی در زمینه فروش uc پابجی در حال فعالیت هستند حتی کانال های تلگرامی مختلف زیادی هم وجود دارند، اما آیا تماما قابل اعتماد هستند؟ ما به شما سایت هاردزون را پیشنهاد می کنیم، سایتی که ارزان ترین uc پابجی را در ایران به فروش گذاشته و از امنیت بالایی نیز برخوردار است و سایت هاردزون بدلیل اهمیت زیادی که برای کاربران خود قائل است یوسی رایگان هم در اختیار کاربران خود گذاشته است.

5

خرید uc پابجی موبایل با آیدی

راه های زیادی برای خرید uc پابجی موبایل وجود دارد، مثلا در اختیار گذاشتن ایمیل و پسوورد اکانت خود در اختیار سایت که این روش اصلا مطمئن و ایمن نیست و احتمال به خطر افتادن اکانت شما وجود دارد. اما روش دیگری هم وجود دارد که مطمعنا تمام شما با آن آشنایی دارید، اون هم روش خرید با آیدی است.

سایت هاردزون هم با گرفتن آیدی و نام کاربری شما uc خریداری شده شما را در اسرع وقت به اکانت شما واریز می کند.

6

ارزان ترین uc پابجی موبایل

سایت هاردزون پایین ترین سود را برای فروش uc خود در نظر گرفته تا شما دوستان عزیز از خریدتان راضی باشید.

شما می توانید قیمت uc در سایت هاردزون را در جدول زیر مشاهده کنید

7

پس در انتخاب محل خرید خود دقت کنید"شما دوست عزیز اگر که بخواهید اسکین های بازی را خریداری کنید باید uc زیادی داشته باشید پس اگر uc خود را از سایت هایی که با قیمت بالا uc را بفروش گذاشته اند خرید کنید، مطمئنا صرفه اقتصادی برای شما ندارد و ممکن است برای یک اسکین ارزان مجبور باشید که پول زیادی پرداخت کنید.

عکس پابجی موبایل

همه پابجی پلیرها به طور یقین دنبال عکس های با کیفیت بالا هستند تا بتوانند در پروفایل و بکگراند گوشی خود قرار بدهند، در سایت هاردزون شما می توانید عکس های باکیفیت و خفن پابجی را که در اینترنت بسیار به ندرت پیدا می شوند را با کیفیت بالا دانلود کنید.برای مشاهده عکس های پابجی کلیک کنید .

سوالات متداول

  • ایا سایت هاردزون برای خرید uc قابل اطمینان است؟

بله، چون که سایت هاردزون به مدت 7 ماه است که به صورت مستمر در زمینه فروش آیتم های بازی فعالیت دارد و تا بحال هیچ شکایتی در زمینه خدمات سایت وجود نداشته و همچنین سایت هاردزون دارای  نماد اعتماد است که شما دوست عزیز می توانید با اطمینان خرید خود را انجام دهید.

  • مدت زمان ارسال uc خریداری شده به اکانت من چقدر است؟

نهایتا بین 15 تا 30 دقیقه uc شما به اکانتتان فرستاده می شود.

  • آیا اگر آیدی خود را اشتباه وارد کنیم uc به اکانت فرد دیگری فرستاده می شود؟

خیر، پشتیبانی سایت هاردزون در صورت مغایرت آیدی و نام کاربری شما با هم، به شما پیام می دهد تا آیدی صحیح را از شما دریافت کند.

منبع : سایت هاردزون

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: