پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

آیا می‌دانید لاتاری چیست؟ لاتاری به معنی قرعه کشی و بخت آزمایی می‌باشد و می‌توان گفت برنامه‌ای است که در طی آن از طریق قرعه کشی به شرکت کنندگان جوایزی اعطا می‌شود. مردم هر کشور نیز با توجه به میزان سهمیه کشورها در لاتاری می‌توانند در این برنامه شرکت کنند و از برندگان این برنامه باشند.

لاتاری گرین کارت آمریکا راحت ترین، سریع ترین و ارزان ترین راه اخذ ویزا و اقامت در آنجا است. این برنامه به جهت ایجاد تنوع نژادی در آمریکا و با توجه به میزان مهاجرت به آمریکا، سهمیه‌ای برای اخذ ویزا در کشور درنظر گرفته و مردم با توجه به این شرایط می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

ما در این مقاله قصد داریم به مواردی همچون مشاوره و مصاحبه لاتاری، مراحل پس از برنده شدن در لاتاری برای برنده لاتاری هزینه های بعد از قبولی در این برنامه و موارد دیگر بپردازیم و به سؤالات شما در این زمینه پاسخ دهیم.

موسسه حامی مهاجر متخصص در امور ثبت‌نام لاتاری ، مشاوره لاتاری ، اخذ ویزای توریستی آمریکا، اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های آمریکا و مشاوره برای اخذ اقامت دائم آمریکا است.

در صورت نیاز برای تماس با کارشناسان موسسه حامی مهاجر می‌توانید با شماره 02148406 تماس حاصل فرمایید.

مشاوره لاتاری

از آنجایی که شرکت در لاتاری و انجام کامل پروسه امری حساس است و کوچک‌ترین اشتباهی می‌تواند ریسک زیادی به همراه داشته باشد، لازم است تا از طریق مشاوره با متخصصان با تجربه در این زمینه شانس پذیرفته شدن در لاتاری را افزایش دهید. درواقع مشاوره لاتاری به شماکمک می‌کند تا تمامی مراحل را با آرامش خاطر و بدون ریسک طی کنید.

مشاوره لاتاری 2023

اگر شما یکبار در لاتاری برنده شوید، و با اشتباهی هرچند کوچک شانس طی کردن ادامه پروسه و اخذ ویزا را از دست بدهید، احتمال برنده شدن در این برنامه برای بار دوم بسیار پایین خواهد بود پس با سپردن این فرایند به متخصصان با تجربه در این زمینه ریسک از دادن این شانس را به حداقل برسانید. متقاضیان می‌توانند جهت مشاوره لاتاری 2023 و کسب اطلاعات بیشتر، از تاریخ 17 اردیبهشت به مؤسسات معتبر و کارشناسان در این زمینه مراجعه کنند.

مراحل پس از برنده شدن در لاتاری

برنده شدن در لاتاری گرین کارت آمریکا رویای بسیاری از مردم است و شانس زیادی می‌خواهد به همین دلیل برخی از افرادی که در این برنامه شرکت می‌کنند،  اطلاعات کافی درباره مراحل بعد از برنده شدن ندارند و ممکن است این شانس طلایی را از دست بدهند.

 از آنجایی که تعداد متقاضیان زیاد و ریسک برنده شدن و طی کردن صحیح پروژه نیز بسیار بالا است و از طرفی نیز این پروسه بسیار حساس می‌باشد، در صورت از دست دادن این شانس تضمینی برای دوباره برنده شدن  و اخذ ویزای گرین کارت آمریکا نیست بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با سپردن این مراحل به متخصصان باتجربه، شانس اخذ این ویزا را افزایش دهید.

بطور کل مراحل بعد از برنده شدن در لاتاری به شرح زیر است:

  • تکمیل فرم برندگان لاتاری (DS-260)
  • دریافت نامه دوم دعوت به مصاحبه در سفارت آمریکا
  • انجام آزمایشات پزشکی یا مرحله مدیکال لاتاری
  • مصاحبه حضوری در سفارت آمریکا
  • اخذ ویزای لاتاری آمریکا

تکلیف برندگان لاتاری 2023

همانطور که می‌دانید نتیجه لاتاری 2023 در تاریخ 17اردیبهشت اعلام می‌شود و شرکت کنندگان می‌توانند از طریق سایت و با وارد کردن اطلاعات نتایج را پیگیری کنند. پیش بینی می‌شود با فروکش کردن کرونا، مصاحبه برندگان لاتاری به صورت عادی و طبق روال قبل برگزار شود و  در این زمینه جای هیچگونه نگرانی نیست.

مدیکال لاتاری

برندگان لاتاری باید پس از دریافت نامه مصاحبه و مشخص شدن زمان آن، با تعیین وقت مدیکال به مراکز تأیید شده بروند و با تحویل مدارک مورد نیاز اقدام به انجام معاینات پزشکی، آزمایشات و رادیولوژی کنند. بهتر است تا قبل از زمان مصاحبه مدیکال لاتاری را انجام دهید چون ممکن است وجود هرگونه نقص در مدارک، منجر به تأخیر در  زمان صدور ویزا شود.

مراکز تعیین شده برای مدیکال لاتاری

به جهت تسریع انجام مدیکال لاتاری، مراکزی در کشورهای ترکیه، امارات و ارمنستان مشخص شده است. یک مرکز در شهر آنکارا واقع در ترکیه است، دو مرکز در امارات (یکی پزشکان هندی و پاکستانی دارد و باید بتوانید به زبان های انگلیسی و عربی صحبت کنید، و دیگری پزشکان ایرانی دارد)، و مرکز دیگر در ایروان ارمنستان است که باید بتوانید در آنجا به زبان انگلیسی یا ارمنی صحبت کنید.

وقت سفارت آمریکا برای لاتاری

تعیین وقت سفارت لاتاری، یکی از مهم ترین مراحل دریافت ویزای توریستی و دانشجویی است و لازم است تا در این زمینه پیگیری کافی صورت بگیرد اما ممکن است این پروسه پیچیده یا زمان بر باشد، و یا زمان اعلام شده نزدیک نباشد.

این در حالی است که برای وقت سفارت جهت دریافت ویزا گرین کارت، باید منتظر نامه از طرف سفارت باشید و در زمان موعود به شما اطلاع رسانی می‌شود. اگر تا قبل از زمان تعیین شده با هرگونه مشکلی مواجه شدید می‌توانید با ارسال نامه به سفارت آمریکا، وقت مصاحبه را به تأخیر بیندازید اما این کار پیشنهاد نمی‌شود چون در این صورت ممکن است مصاحبه شما با تأخیر زیادی صورت بگیرد.

مصاحبه لاتاری

پس از انجام مدیکال لاتاری، نوبت به مصاحبه لاتاری در سفارت می‌رسد. زبان مصاحبه در کشورهای اطراف ایران مانند ارمنستان، ترکیه و دبی می‌تواند با توجه به میزان تسلط شما باشد و حتی ممکن است بنا به درخواست شما به زبان فارسی صورت بگیرد. اگر کیس نامبر شما عددی پایین باشد، احتمال دعوت شما به مصاحبه در ماه های اولیه بالاست پس بهتراست فرم DS-260 را در مدت زمان کوتاه‌تری پر کرده و ارسال کنید تا مصاحبه شما با تأخیر مواجه نشود.

زمان مصاحبه برندگان لاتاری 2022

نتایج لاتاری 2022 در می 2021 اعلام شد و در اکتبر 2021 به پرونده های آنان رسیدگی شد. تعدادی از برندگان ویزا گرفته و کارنت شدند و عده‌ای دیگر نیز منتظر نامه سفارت هستند. طبق آخرین اخبار حامی مهاجر، تا کیس نامبر 5000 موفق به دریافت نامه سفارت و دعوت به مصاحبه شدند و باقی افراد منتظر دریافت نامه هستند.

جهت مشاهده آخرین اخبار در زمینه لاتاری می‌توانید صفحه رسمی حامی مهاجر را در اینستاگرام دنبال کنید.

هزینه های بعد از قبولی در لاتاری

هزینه های بعد از قبولی لاتاری به دو دسته هزینه های ثابت اداری و هزینه های متغیر تقسیم می‌شود. همانطور که می‌دانید مراحل بعد از برنده شدن در لاتاری شامل هزینه می‌شود و برای طی کردن هر مرحله باید بهای آن پرداخته شود. هزینه های بعد قبولی لاتاری شامل کارشناسی تکمیل فرم DS-260، هزینه تور سفارتی تا کشوری مثل ترکیه و ارمنستان و امارات (ابوظبی)، هزینه مدیکال، هزینه مصاحبه( 330 دلار(، پیکاپ پاسپورت و مدارک می‌باشد.

شرایط زندگی برندگان لاتاری در آمریکا

برندگان لاتاری گرین کارت پس از دریافت ویزا می‌توانند در آمریکا بعنوان یک شهروند عادی با حق سکونت، تحصیل و اشتغال به کار به زندگی ادامه دهند. یکی از مهم‌ترین مراحل دریافت کد SSN می‌باشد چون برای کار یا تحصیل حتماً به این کد نیاز پیدا می‌کنند بنابراین زمان ورود به آمریکا به جهت اقامت باید به مراکز تأمین اجتماعی مراجعه کرده و با گرفتن نوبت و تحویل مدارک، کد SSN خود را دریافت کنند.

با وجود اینکه دریافت این کد زمان زیادی نمی‌خواهد، بازهم برندگان می‌توانند تا زمان دریافت آن از بیمه شرکت‌هایی مانند Blue cross یا Cigna استفاده کنند پس جای نگرانی ندارد.

موسسه حامی مهاجر متخصص در امور ثبت‌نام لاتاری ، مشاوره لاتاری ، اخذ ویزای توریستی آمریکا، اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های آمریکا و مشاوره برای اخذ اقامت دائم آمریکا است.

در صورت نیاز برای تماس با کارشناسان موسسه حامی مهاجر می‌توانید با شماره 02148406 تماس حاصل فرمایید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: