پایگاه خبری خانه فوتبال:

می توان گفت قدرتمندترین صرافی در فضای کریپتوکارنسی، صرافی بایننس است. این صرافی هر روز روش ها و قابلیت های جدیدی را در سیستم خود پیاده می کند و امکان معاملات جدید را برای کاربران خود ایجاد می نماید. یکی از روش های معامله در صرافی بایننس معاملات فیوچرز است. این معاملات در رابطه با قیمت آینده رمز ارز هاست. برای شناخت بیشتر و چگونگی انجام معاملات فیوچرز و آموزش صفر تا صد پرایش اکشن

قراردادهای فیوچرز در بایننس چگونه انجام می شود؟

برای شناخت بهتر معاملات بایننس فیوچرز، لازم است بدانید که بر خلاف معاملات اسپات که شما با توجه به دارایی و موجودی حساب خود معامله می کردید، در معاملات فیوچرز شما مبلغی بالاتر از دارایی حساب خود را در معاملات شرکت می دهید. 

برای انجام این معاملات صرافی بایننس مقداری اعتبار یا وام در اختیار شما قرار می دهد و شما به وسیله آن و با در نظر گرفتن اهرم در معاملات، اردر خود را ثبت و اقدام به خرید و فروش می کنید. 

میزان اهرم در معاملات بایننس و سیگنال ارز دیجیتال فیوچرز بایننس بین 1 تا 125 برابر موجودی حساب می تواند در نظر گرفته شود. 

تنها شرط بایننس در این معاملات این است که هیچ گاه میزان ضرر شما از میزان دارایی بالانس شما بیشتر نشود. 

بایننس این اعتبار و وام را بر اساس موجودی حساب شما در اختیارتان قرار می دهد. 

انواع قراردادهای آتی در بایننس فیوچرز

معاملات  سیگنال بایننس فیوچرز بر اساس زمان سر رسید و یا بدون حد بودن آن ها به دو دسته اصلی تقسیم می شوند که عبارتند از:

● قرارداد های بدون سر رسید یا Perpetual 

در این قراردادها و بعد از اعمال سیگنال ارز دیجیتال بایننس، تا زمانی که شما قرار داد خود را نبندید و یا لیکوئید نشود در معامله باقی می مانید. میزان سود و ضرر شما در این معاملات تا قبل از لیکویید شدن در دست خود شماست. 

● قرار داد های با تاریخ سر رسید مشخص یا Quarterly

همانطور که از نام این قراردادها مشخص است، شما تاریخ خاصی را برای بسته شدن قرارداد خود انتخاب می کنید و صرافی، سهم شما را پس از گذراندن مسیر خود در تاریخ مشخص شده، فروخته و معامله را پایان می دهد. 

تفاوت های COIN-M Futures و USDS-M Futures

در این بخش به بررسی معاملات و سیگنال ارز دیجیتال فیوچر و مقیاس های سود و ضرر آن می پردازیم. 

● USDS-M Futures

در کریپتوکارنسی، رمز ارز هایی که با پشتوانه پول یک کشور، طلا و یا دارایی با ارزش ارائه شده باشند را استیبل کوین می نامند. یکی از مهمترین و قدرتمندترین استیبل کوین ها تتر است که پشتوانه آن دلار آمریکا است. 

برای معامله در USDS-M Futures نیاز است تمام دارایی شما در بایننس که به بخش معاملات فیوچرز منتقل می کنید از استیبل کوین ها باشد. 

معیار در این معاملات استیبل کوین ها هستند و حتی سود و ضرر شما نیز بر همین اساس تعیین میشود. 

● COIN-M Futures

در روش COIN-M Futures شما برای انجام معاملات خود یک کوین را انتخاب می کنید و دارایی خود را به بخش معاملات آینده بر اساس آن کوین منتقل می نمایید. 

در این حالت و بعد از بسته شدن معاملات شما در بخش فیوچرز، میزان سود ضرر شما نیز بر اساس کوینی که انتخاب نموده اید به حساب شما منتقل می شود.

به عنوان مثال اگر بیت کوین انتخاب شما باشد، در صورت کسب سود، میزان دارایی بیت کوین شما زیاد می شود و با ضرر، میزان دارایی بیت کوین شما کم می شود.

در تصویر زیر، مکان دقیق انتخاب کوین، نشان داده شده است. 

نقش اهرم ها در معاملات فیوچرز

انتخاب اهرم و به کارگیری آن در معاملات مانند چاقوی دو لبه است. 

زیرا اگر شما معامله ای بسته باشید که در آن سود کسب کرده اید، سود شما به نسبت اهرم انتخابی شما چند برابر می شود. اما همین نکته در هنگام ضرر کردن نیز برقرار است.

پس انتخاب اهرم و تصمیم گیری در رابطه با معاملات و سیگنال ارز دیجیتال فیوچرز، نیازمند دقت و تحلیل های بسیار دقیق است. 

نکته جالب در انتخاب اهرم این است که اگر شما در هنگام انتخاب اهرم از عدد 20 عبور کنید، صرافی به شما اخطار می دهد که میزان ریسک بسیار بالایی را انتخاب نموده اید و باید بسیار احتیاط کنید. 

در تصویر زیر مکان انتخاب اهرم را مشاهده می کنید. 

سیگنال ارز دیجیتال فیوچرز

اهرم انتخاب شده از جانب شما و حجمی که می توانید با آن معامله کنید رابطه عکس دارند، یعنی هر چه شما اهرم بالاتری را انتخاب نمایید، با حجم کمتری از دارایی خود می توانید معامله کنید. 

جدول زیر میزان اهرم انتخاب شده از سمت شما و حجمی که می توانید با آن معامله کنید را به شما نشان می دهد. 

چگونه می توان در بایننس فیوچرز معامله کرد؟

صرافی بایننس با ایجاد پلتفرم های جدیدی مانند فیوچرز یا مارجین، به کاربر این امکان را می دهد که حتی اگر رمز ارزی را در کیف پول یا صرافی ندارد، اما سیگنال ارز دیجیتال فیوچرز آن را دریافت کرده است و یا از رشد رمز ارز و ریزش آن اطلاع دارد، با قرض گرفتن رمز ارز از صرافی به آسانی در خرید و فروش شرکت نماید. 

در معاملات فیوچرز علاوه بر اینکه می توانید از خرید و فروش سود کسب کنید، می تواند از روش برعکس، یعنی فروش و خرید نیز سود های خوبی را به دست آورید. 

معاملات دو طرفه یکی از مهم ترین و جذاب ترین ویژگی های صرافی بایننس است.

 

image

سیگنال ارز دیجیتال فیوچرز

بهترین راه برای دریافت سیگنال ارز دیجیتال فیوچرز بایننس

داشتن سیگنال ارز دیجیتال، به خصوص سیگنال ارز دیجیتال فیوچرز و سیگنال اسپات ، به شما کمک می کند تا با دقت بیشتری معاملات خود را ثبت کنید. 

نکته بسیار مهم در معاملات فیوچرز، اعتماد به تحلیل و همچنین دانش کافی برای سرمایه گذاری است. 

پس اگر در معاملات اسپات تجربه کافی دارید و یا از منبعی معتبر سیگنال ارز دیجیتال فیوچرز را بدست آورده اید، بهتر است برای انجام معاملات بسیار دقت نمایید.

ما با ارائه پکیج های آموزشی در رابطه با معاملات فیوچرز و همچنین ارائه سیگنال ارز دیجیتال فیوچرز، به شما کمک می کنیم تا با اطلاعات کامل و دید باز در این معاملات وارد شوید. 

پس برای دریافت سیگنال ارز دیجیتال فیوچرز، با ما در ارتباط باشید.

احراز هویت بایننس

وریفای حساب کاربری بایننس و رفع بلاک اکانت بایننس و احراز هویت بایننس به کمک گواهینامه توسط تیم پرشین الیت.

همانطور که میدانید صرافی بایننس کشورهایی مانند ایران و آمریکا را برای استفاده از این صرافی تحریم کرده است. بنابراین اگر می خواهید از این صرافی استفاده کنید، از پاسپورت ایرانی خود برای احراز هویت و وریفای حساب بایننس نمی توانید استفاده کنید و بایستی با مدارکی وابسته به کشورهای دیگر برای وریفای حساب کاربری خود در بایننس اقدام کنید.

اگر به دنبال خدمات تضمینی و مطمین جهت احراز هویت بایننس خود هستید و می خواهید درصد ریسک مایل به صفر باشد، تیم پرشین الیت خدمات زیر را در صرافی بایننس با تضمین ۱۰۰% ارائه می دهد.

تعرفه خدمات در ازای حاصل شدن نتیجه مطلوب و حل مشکل کاربران میباشد لذا پرشین الیت متعهد میگردد در صورت عدم موفقیت در بازگشایی حساب کاربران و یا عدم پاسخگویی به نیاز کاربران بدون چون و چرا مبلغ پرداختی را عودت نماید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: