پایگاه خبری خانه فوتبال:

شرکت معتبر زیراکس تولید کننده انواع دستگاهای کپی رنگی دیجیتال  می باشد.

شرکت ساها پرینت عرضه کننده تونر زیراکس رنگی 7845 و 7855 با کیفیت در ایران می باشد.

هالوید در جستجوی عبارتی برای جداسازی ساختار جدید خود، اصطلاح خشکوگرافی را از دو ریشه یونانی که به معنای "ترکیب خشک" هستند، ایجاد کرد.

هالوید در سال 1958 نام خود را به هالوید زیراکس تغییر داد و پس از آن در سال 1961 شرکت زیراکس نام خود را تغییر داد.

زیراکس 914

زیراکس 914 "بهترین نتیجه تکی تا کنون" در نظر گرفته شد. 914، اسکنر کاغذ ساده اولیه، توسط کارلسون و جان اچ. دساوریت در سال 1959 ساخته شد. زیراکس نزدیک به 60 میلیون دلار درآمد داشت.

ویژگی 914 ساده بودن آن بود و به ایجاد آیتم‌ها و رابط‌های کاربری زیراکس تبدیل شد. درآمد تا سال 1965 به بیش از 500 میلیون دلار رسید.

از نشستن در نزدیکی دستگاه کپی اجتناب شود

اگر چه ممکن است پس از گذراندن یک روز خسته کننده، ایده ای سرگرم کننده به نظر برسد، نشستن روی اسکنر. نشستن روی اسکنر و فشردن دکمه سبز رنگ می تواند مشکلاتی ایجاد کند. در واقع، در 20٪ از همه دستگاه‌های کپی، به دلیل آسیب‌هایی که در اثر فشردن شیشه توسط پشت کسی ایجاد می‌شود، نیاز به تعمیر است.

پاک کردن داده ها ضروری است

آیا متوجه شده اید که 60٪ از کل دیسک های سخت حذف شده از چارچوب های گزارش کامپیوتری، خواه دستگاه کپی، فکس یا MFD حاوی اطلاعات هستند؟ وقتی هر داده پرخطری را در نظر می گیرید که در یک روز عادی از دفتر عادی عبور می کند، خطر مشهود است.

بنابراین همیشه توصیه می شود قبل از دور انداختن دستگاه کپی، سعی کنید تمام تصاویر و سوابق را از سیستم حذف کنید.

4

دستگاه های کپی رنگی به سگ های جوان کمک می کنند

101 دالماسی

شرکت Haloid 7 دستگاه کپی سایه زن را در آخرین بخش دهه 50 به دیزنی فرستاد. این دستگاه‌های کپی در ایجاد 101 دالماسیایی مورد استفاده قرار گرفتند. هالوید تبدیل به زیراکس شد تا به محصول پرفروش خود ادای احترام کند.

نسخه دارای حق چاپ

امروزه دستگاه های کپی تک رنگ و سایه دار وجود دارند. برای جلوگیری از جعل، دستگاه های کپی سایه زن زیراکس نمونه کوچکی از نقاط را برای تشخیص آن چاپ می کنند. به این ترتیب، متخصصان می توانند منبع چاپ تکراری را پیدا کنند.

13 حقیقت جالب درباره استارباکس که هر عاشق استارباکس باید درباره آن بداند

اگر مشتری مکرر استارباکس هستید، در اینجا حقایقی در مورد استارباکس آورده شده است که نحوه سفارش شما در استارباکس را تغییر می دهد.

StartupTalky

نیاریکا کالیانکار

جوهر در اسکنرها استفاده نمی شود

اسکنرها از تونر استفاده می کنند که ترکیبی از دانه های پلاستیکی، زنگ زدگی، سایه و موم است. گرانول ها بار فتواستاتیک را می پذیرند و به یک درام حساس به نور کشیده می شوند. این درام تصاویر را به کاغذ منتقل می کند. سپس تونر با استفاده از چرخه گرما روی کاغذ ثابت می شود. جوهر، سپس دوباره، با استفاده از جت های کوچکی که سیال را به ترتیب پالس فشار می دهند، روی کاغذ تنظیم می شود.

سرعت در دفتر

سریعترین چاپگر جهان که برای استفاده در دفتر ساخته شده است، Riso ORPHIS X9050 است. این دستگاه برای ساخت بیش از 150 تا 300 تکرار در هر لحظه مجهز شده است. قبل از ایده کپی کردن، مردم باید به استفاده از کاغذ کربن و تصویر دستی وابسته باشند. نوآوری چستر کارلسون انقلابی بود و دیدگاه کسب و کار را تغییر داد.

خطر امنیتی

چاپگر معروف اصلی زیراکس 914، در سال 1959 برنده دنیای تجارت شد. اگر امروز عرضه می شد، زیراکس هرگز نمی توانست فراتر از سلامت و امنیت حرکت کند.

استفاده انحصاری بیش از حد از این گجت می‌تواند باعث گرم شدن بیش از حد شود، این ابزار معمولاً پس از کپی‌های زیاد آتش می‌گیرد. مشکل به اندازه کافی جدی بود و زیراکس شروع به ارائه کپسول های آتش نشانی رایگان به همراه هر دستگاه کپی کرد.

دستگاه فکس

این پروژه نام جذابی داشت - Xerography از راه دور (LDX). در هر صورت، این مکانی است که دستگاه فکس در آن شکل گرفته است. LDX دو دستگاه کپی داشت که از طریق سازمان تلفن عمومی با هم مرتبط بودند. در سال 1964 ارائه شد.

پرینتر لیزری

اولین چاپگر لیزری زیراکس

چاپگر لیزری جهانی نیز از قفس های زیراکس پدیدار شد. توسط گری استارک ودر در سال 1969 با تغییر دستگاه کپی زیراکس 7000 توسعه یافت. اگرچه، تا سال 1976 که IBM یک مورد مشابه را ابداع کرد، ارائه نشد.

10 حقیقت حیرت انگیز درباره لامبورگینی که شاید ندانید

آیا می دانید لامبورگینی قبل از ساخت سوپراسپرت های با کارایی بالا تراکتور می ساخت؟ در اینجا حقایق شگفت انگیز دیگری در مورد لامبورگینی وجود دارد.

StartupTalky

نیاریکا کالیانکار

PC (مرکز تحقیقاتی پالو آلتو؛ Xerox PARC سابق)

زیراکس آلتو

PARC اعتبار دارد که ماوس (ایجاد شده در SRI)، رابط گرافیکی (GUI) و تصاویر بیت مپ را برای ساخت اولین رایانه شخصی جهان در سال 1972 هماهنگ کرده است. این ابزار Xerox Alto نام گرفت. با این حال، بسیار کمتر به بازار عرضه شد

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: