پایگاه خبری خانه فوتبال:

تم تولد سوپرمن یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین تم‌های تولد پسرانه است که می‌توانید برای جشن تولد فرزندتان استفاده کنید. در گذشته جشن تولدها ساده‌تر بود و معمولا با چند ریسه رنگی، بادکنک و کیک برگزار می‌شد؛ اما امروزه برگزاری جشن تولدها متفاوت شده و با استفاده از تم تولد و پوشیدن لباس شخصیت‌های کارتونی هیجان‌انگیزتر شده است. اگر به دنبال تم تولد پسرانه هستید، تم تولد سوپر من را پیشنهاد می‌کنیم. تمام پسر بچه‌ها عاشق شخصیت‌های کارتونی قدرتمند از جمله سوپر من هستند. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با لوازم تم تولد پسرانه سوپر من آشنا کنیم.

تم تولد چیست؟

جشن تولد یک روز خاص و فراموش‌نشدنی برای کودکان خواهد بود. تمام والدین تلاش خود را می‌کنند که بتوانند جشن تولد فرزند خود را زیباتر برگزار کنند. تمام کودکان مخصوصا در سنین پایین، عاشق یک رنگ یا شخصیت کارتونی هستند. شما می‌توانید با استفاده از تم تولد مورد علاقه کودکانتان جشن تولد فراموش‌نشدنی را برای او برگزار کنید. یکی از محبوب‌ترین‌ تم‌های تولد پسرانه، تم تولد سوپر من است. این شخصیت کارتونی به دلیل داشتن قدرت زیاد، برای تمام پسربچه‌ها جذاب است. شما با خرید تم تولد سوپر من می‌توانید فرزند خود را سورپرایز کنید. هم‌چنین پیشنهاد می‌کنیم در کنار تم تولد سوپر من، با خرید لباس‌های این شخصیت محبوب او را بیشتر خوشحال کنید.

اصلی ترین لوازم تم تولد سوپر من

تم تولد سوپر من شامل لوازم تزیینی و پذیرایی است که در این بخش به آن‌ها اشاره می‌کنیم. لوازم تزیینی برای دکور و تزیین اتاق و لوازم پذیرایی هم برای پذیرایی کردن از مهمان‌ها استفاده می‌شود.

 لوازم پذیرایی در تم تولد سوپر من

پیش دستی

یکی از مهم‌ترین لوازم تم تولد پسرانه سوپر من، پیش دستی است. پیش دستی پلاستیکی به دلیل وزن سبک، حمل آن برای بچه‌ها راحت‌تر خواهد بود. هم‌چنین دیگر لازم نیست در پایان جشن، با کوهی از بشقاب‌های کثیف مواجه شوید؛ البته کیفیت پیش دستی بسیار مهم است؛ زیرا اگر از متریال بی‌کیفیت ساخته شده باشد، خیلی زود ظاهر خود را از دست می‌دهد و مهمان‌ها نمی‌توانند با خیال راحت از خوردن کیک و شیرینی لذت ببرند، زیرا هر لحظه ممکن است دچار آسیب شود.

بشقاب

علاوه بر پیش دستی، بشقاب هم یکی از لوازم مهم در جشن تولد است. ممکن است تمام پیش دستی‌ها کثیف شوند یا برخی از مهمان‌ها با خوردن کیک در پیش دستی راحت نباشند؛ در این شرایط داشتن بشقاب‌های پلاستیکی می‌تواند به شما بسیار کمک کند.

لیوان

هیچ تولدی را بدون نوشیدنی‌های خوشمزه نمی‌توان تصور کرد. استفاده از لیوان‌های چینی نه‌تنها دردسر شستن را دارد، بلکه به دلیل وزن سنگین، ممکن است از دست بچه‌ها بیافتد. پیشنهاد می‌کنیم خرید لیوان را در لیست لوازم تم تولد سوپر من قرار دهید.

13

کارد، چنگال و قاشق

مطمئنا برای خوردن میوه و کیک علاوه بر پیش دستی و بشقاب، کارد و چنگال هم لازم است؛ هم‌چنین اگر در کنار کیک، میوه و شیرینی قصد دارید یک سوپ داغ و خوشمزه هم سرو کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما قاشق هم تهیه نمایید.

نی

نی یکی دیگر از لوازم تم تولد سوپر من است که حتما باید در لیست خرید خود قرار دهید. از آنجاکه خوردن نوشیدنی با لیوان برای کودکان بسیار سخت است و ممکن است روی لباس، مبل یا فرش بریزد. پیشنهاد می‌کنیم هنگام خرید لوازم تولد، نی را از قلم نیندازید.

ظرف پاپکورن

یکی دیگر از لوازمی که در لیست تم تولد سوپر من باید به آن توجه کنید، ظرف پاپکورن است. پاپ کورن یکی از تنقلات سالم  و خوشمزه است که پایه ثابت تمام جشن تولدهاست. ظرف پاپ کورن به صورت تک نفره بوده و شما می‌توانید آن‌ها را پر کرده و روی میز قرار دهید تا مهمان‌ها بتوانند از خود پذیرایی کنند. 

چاقو

یکی از بخش‌های جذاب جشن تولد، برش کیک تولد است. چاقو هماهنگ با تم تولد مطمئنا برش کیک را برای فرزندتان جذاب‌تر خواهد کرد. برش کیک با چاقوی تم تولد سوپر من توسط کودکتان، حس قهرمان بودن را به او منتقل می‌کند.

لوازم تزیینی  در تم تولد سوپر من

ریسه

با تهیه ریسه تم تولد پسرانه سوپر من می‌توانید فضای اتاق را تزئین کنید. این ریسه، طرح‌های سوپر من دارد که با بقیه لوازم تم تولد هماهنگ است. ریسه‌ها انواع مختلفی دارند و می‌توانید با تهیه ریسه تولدت مبارک، ریسه عددی، ریسه بادکنکی، ریسه اسم کودک و غیره فضای اتاق را تزئین کنید.

بادکنک

برای جذاب‌تر شدن جشن تولد، بادکنک را در لیست خرید لوازم تولد قرار دهید. شما می‌توانید با بادکنک فویلی، عددی، حروف و لاتکس فضا را تزیین کرده و هیجان بیشتری به تولد بدهید. با خرید بادکنک هماهنگ با تم تولد سوپر من می‌توانید فرزند خود را ذوق زده کنید.

کارت دعوت و تشکر

برای اینکه مهمان‌های خود را به جشن تولد دعوت کنید، می‌توانید از کارت دعوت استفاده نمایید. فرزند شما می‌تواند کارت‌های دعوت را به دوستانش در مهد کودک یا مدرسه بدهد و از آن‌ها دعوت کند که در جشن تولدش شرکت کنند. هم‌چنین در پایان تولد هم می‌توانید یک گیفت در کنار کارت تشکر به مهمان‌ها بدهید و از آن‌ها بابت حضورشان در تولد تشکر کنید.

استند شخصیت کارتونی

استند شخصیت سوپر من می‌تواند در کنار بقیه لوازم تزیینی، جشن تولد را زیباتر و به یاد ماندنی کند. هم‌چنین می‌توانید در کنار استند سوپر من عکس یادگاری بگیرید.

کلاه تولد و تاج

کلاه تولد و تاج یکی دیگر از لوازم تم تولد است که می‌تواند عکس‌های تولد را جذاب‌تر کند. کلاه تولد با تم تولد سوپر من در کنار سایر لوازم تزیینی مطمئنا فرزندتان را هیجان‌زده می‌کند.

اکسسوری های تولد

شما می‌توانید علاوه بر لوازم اصلی تم تولد سوپر من، از اکسسوری‌های دیگری هم استفاده کنید. فشفشه، برف شادی، ماسک، گیفت و لباس تولد از جمله اکسسوری‌های تولد هستند که می‌تواند جشن تولد فرزندتان را جذاب‌تر کند.

14

خرید تم تولد سوپر من

برای اینکه بتوانید یک‌ تولد فراموش‌نشدنی برای فرزند خود تدارک ببینید، مطمئنا نیاز به تم تولد خاص دارید. تم تولد شخصیت‌های کارتونی می‌تواند جشن تولد فرزندتان را زیباتر کند. تم تولد ماهورا می‌تواند شما را در انتخاب بهترین تم تولد برای فرزندتان کمک کند. انواع تم تولد ماهورا با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب عرضه می‌گردد. جهت خرید لوازم تولد کافیست به فروشگاه اینترنتی ماهورا مراجعه کرده و تولد خاطره انگیزی را برای کودک خود برگزار کنید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: