پایگاه خبری خانه فوتبال:

با خرید ورژن اصلی ادکلن ورساچه پور هوم ،عطری مناسب ورزشکاران و فوتبالیست ها ،با طراوت ، سرحال و پر انرژی تر ورزش کنید .

بوها می توانند تأثیر عمیقی بر سلامت روان داشته باشند. تحقیقات زیادی در مورد فوایدی که رایحه های خاص بر اضطراب و حفظ آرامش دارند، انجام شده است که به نوبه خود می تواند به افزایش اعتماد به  نفس کمک کند.اعتماد به نفس و سرحال و پویا بودن لازمه ی یک فوتبالیست موفق است .

کسانی که در صنعت ورزش هستند، باید به توصیه مایکل پاپس، عطرساز و خالق بیش از 100 رایحه توجه کنند: "رایحه نقش بزرگی در احساسی که فرد می‌خواهد ،بازی می‌کند. بوهای مختلف می توانند انگیزه ایجاد کنند، آرامش دهند یا به راه اندازی مجدد کمک کنند تا شما را در چارچوب ذهنی قرار دهد که باعث می شود بخواهید کاری سالم و ورزشی خاص انجام دهید. "

ورزشکاران و فوتبالیست ها باید عطرهایی را انتخاب کنند که مناسب باشگاه ، ورزش ، فوتبال و فعالیتهای بدنی باشند .آنها باید از عطرهایی استفاده کنید که بوی تازگی و تمیزی داشته باشند و نباید خیلی شیرین، خیلی تند و خیلی تند باشند. عطرآنها  باید ملایم، جذاب و دلپذیر باشد.

ورزشگاه در نوع خود مکانی مقدس است که سبک زندگی را در خود جای داده است. درآن جا افراد آرام می شوند و روی اعتماد به نفس و قدرت درونی خود تمرکز می کنند. به عنوان مثال، رایحه‌هایی که به ورزشکاران انرژی می‌دهند، عبارتند از: نت‌های مرکباتی پر جنب و جوش پرتقال، لیمو، لیموترش و نعناع فلفلی. برای تمرینات قلبی و اسپینینگ شدید، نت‌های مرکبات میوه‌ای شامل: آناناس، انبه، نارنگی، گریپ فروت، خربزه و گلابی نیز مناسبند و انرژی لازم را به شما می‌دهند.

پس ورزشکاران و فوتبالیست ها باید در انتخاب عطر و ادکلت خود دقت بیشتری داشته باشند.

یکی از ادکلنهای مناسب برای این قشر ورزشکار ادکلن ورساچه پور هوم است.

ورساچه پور هوم ادکلنی معطر فوژه مردانه است که در سال 2008 توسط ورساچه (از خانه‌های مد بسیار معروف در ایتالیا  ) و با الهام از رایحه های مدیترانه ای روانه بازار شد. اگر عطرهای کلاسیک معطر و خنک  را دوست دارید، خرید و استفاده از این عطر به خوبی شما را جذب خواهدکرد. این عطر دارای نت های لیمو، ترنج، سنبل، نرولی و رز د مای است که توسط آلبرتو موریلاس که یک عطرساز فوق العاده با استعداد است ساخته شده است. نت های ابتدایی آن حاوی رایحه ی  لیمو، ترنج، نرولی و رز د مای هستند. نت های میانی عبارتند از سنبل، سدر، مریم گلی و شمعدانی و نت های پایه ی آن متشکل از رایحه ی دانه تونکا، مشک و عنبر می باشند. در طول روز می توانید از آن استفاده کنید تا بویی با طراوت و شاداب همراه شما باشد و این بو تا بعد از ظهر باقی بماند و قبل از بیرون رفتن در شب تنها با یک اسپری سریع می توانید رایحه ی آن را تازه کنید.این ادکلن بی نظیر  ، خنک و هیجان انگیز مناسب روزهای گرم سال می باشد .

نت های ترنج، برگ های پرتقال تلخ، چوب سدر و مشک رایحه ی این عطر قوی و مردانه را برجسته می کند. خریداران این عطر را دوست دارند و یکی از منتقدان نوشت: "من و دوست پسرم هر دو عاشق این عطر هستیم. قدرت ماندگاری قوی دارد و بویی واقعا غیرقابل مقاومت روی پوست او ایجاد می کند ."

داشتن اعتماد به نفس، قوی و پرشور بودن خصوصیاتی هستند که مردان را در بین بقیه متمایز می کنند. اگر چنین شخصیتی دارید، ادو تویلت Versace Pour Homme بهترین انتخاب برای شماست. اگرچه مدت زیادی است که این ادکلن در بازار عرضه شده است، اما به خوبی توانسته محبوبیت خود را در بین مردان و همچنین در بین زنان حفظ کرده و به دلیل کیفیت و مقرون به صرفه بودن در دنیای عطرها بسیار شناخته شده است.

2

بسته بندی عطر ورساچه پورهوم

این ادکلن از بطری شیشه ای ساخته شده است. نشان تجاری و لوگوی ورساچه که به شکل یکی از الهه های یونان باستان است به رنگ نقره ای و با جنسی فلزی در وسط بطری این عطر دیده می شود. مایع درون بطری، آبی روشن است . شیشه عطر دارای درپوش آلومینیومی سبک وزن است و اسپری کننده ی آن  دارای جزئیات ورساچه است. روی گردن بطری، نام Versace به‌زیبایی حک شده است .در مجموع بسته بندی آن به دلیل طراحی زیبایش عالی می باشد.

رایحه عطر ورساچه پورهوم

ادو تویلت ورساچه پور هوم مردانگی خالص را به دلیل رایحه معدنی- فلور خود که برای مردان مدرن و با اعتماد به نفس مناسب است،ایجاد می کند. این عطر دارای رایحه ای تازه و مرکباتی است که برای استفاده روزمره یا مناسبت های خاص و ورزش مناسب است. همچنین رایحه ای تمیز و جذاب و اغواگرش رایحه ای ملایم و شیرین بر جای می گذارد که برای مردان با لباسهای اسپرت عالی است.از این رو این ادکلن خنک برای فوتبالیستها بسیار مناسب است .همچنین می توان از آن در روزهای عادی استفاده کرد.

طبق برخی بررسی ها، این عطر به طور گسترده ای مورد علاقه خانم ها قرار گرفته است، زیرا زمانی که عطر را استشمام می کنید، میل بیشتری در شما ایجاد می کند، از این رو هرکسی که این عطر را استفاده کند، جلوه ای جذاب تر و مقاومت ناپذیرتر از خود به جا می گذارد.

قیمت خرید ادکلن ورساچه پور هوم

ورساچه پور هوم یکی از مقرون به صرفه ترین عطرهای موجود در بازار است که شما می توانید یک بطری 100 میلی لیتری آن را از فروشگاه عطر الیسا که یکی از بزرگترین مرجع های تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را از آن با خیال راحت به صورت اینترنتی و با قیمت روز حدود ۱,۸۷۲,۰۰۰ تومان خریداری نمایید. عطر ورساچه پور هوم با وجود اینکه قیمت پایین تری نسبت به سایر عطرهای برند دارد، رایحه ای با کیفیت به شما می دهد در حدی که عطرهای گران قیمت تر ارائه می دهند.

این ادکلن همچنین برای افرادی که به تازگی قدم در سفر شناخت و استفاده از عطر و ادکلن گذاشته اند یا کسانی که هنوز به دنبال عطری هستند که با سلیقه آنها مطابقت داشته باشد و برای ورزشکاران و فوتبالیست ها  بسیار توصیه می شود.

نتیجه گیری

این تنها برخی از چیزهایی است که باید در مورد ادو تویلت ورساچه پور هوم بدانید. این ادکلن مدت زیادی است که در بازار بوده است و در حال حاضر خود را به عنوان یکی از بهترین ها در صنعت عطر ثابت کرده است. خرید این عطر هزینه زیادی برای شما ندارد، اما قطعا آن رایحه فراموش نشدنی را به شما می دهد که با شخصیت قوی، پرشور ،ورزشکار و مطمئن شما مطابقت دارد. بنابراین اگر به دنبال یک رایحه خاص هستید. این عطر یکی از بهترینها برای شماست و اکنون زمان و فصل مناسب برای گرفتن یک بطری از آن با  رایحه تازه، جذاب و تمیز است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: