پایگاه خبری خانه فوتبال:

برند آاگ به‌عنوان یک برند آلمانی از معتبرترین و قدیمی‌ترین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی در جهان است. محصولات این برند به دلیل کیفیت بسیار بالا و استفاده فناوری‌های پیشرفته و بروز در ایران نیز طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. برای خرید لوازم خانگی آاگ مانند هود، یخچال، گاز، چرخ گوشت، مخلوط کن، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، پلوپز، غذا ساز و غیره باید به یکی از نمایندگی‌های معتبر این شرکت در ایران مراجعه کنید. لوازم خانگی آآگ نیز مانند هر وسیله دیگری ممکن است دچار مشکل شده و به تعمیر نیاز پیدا کند. اگر تاریخ اعتبار گارانتی هنوز به پایان نرسیده باشد؛ می‌توانید تعمیر لوازم خانگی آاگ را به نمایندگی رسمی شرکت بسپارید‌‌ و از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید. اما در صورت به اتمام رسیدن مهلت گارانتی، برای تعمیر لوازم خانگی آاگ می‌توانید از خدمات یکی از نمایندگی‌ها و مراکز معتبر تعمیرات آاگ استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم به بررسی نکات مهم درباره تعمیر لباسشویی آاگ و تعمیر ظرفشویی آاگ به‌عنوان دو محصول پرفروش برند AEG بپردازیم.

چه زمانی باید برای تعمیر لباسشویی آاگ اقدام کرد؟

همانطور که در مقدمه نیز اشاره کردیم همه لوازم خانگی از جمله ماشین‌های لباسشویی بعد از مدتی کار کردن دچار مشکلات فنی می‌شوند‌. لباسشویی برند آاگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و به مرور زمان و به دلایل مختلفی مانند نوسانات برق، قطعات مکانیکی داخل آن دچار ایراد می‌شوند. ایرادهای رایجی که باعث می‌شود افراد برای تعمیر لباسشویی آاگ اقدام کنند شامل برق‌دار شدن بدنه لباسشویی به دلیل خرابی پمپ، شیر الکتریکی، واتر پمپ،‌ هیدروستات، هیتر و سیم‌های رابط، از کار افتادن لباسشویی در حین کار به دلیل خراب بودن میکروسوئیج درب یا قفل درب، تایمر الکترونیک و شیر برقی آب، خراب بودن دو شاخه لباسشویی یا نوسانات برق، حرکات غیر عادی لباسشویی به دلیل شل بودن بست‌ها و عدم ترازی دستگاه، خراب بودن فنر، تسمه، عدم چرخش لباسشویی به دلیل خراب بودن قفل، تسمه و موتور، سر و صدای زیاد، نشت آب و غیره است.

 برای تعمیر لوازم خانگی آاگ از جمله لباسشویی این برند، باید به دنبال نمایندگی معتبر باشید. با توجه به شرایط اقتصادی کشور، اکثر خانواده‌ها توانایی خرید یک دستگاه ماشین لباسشویی جدید را ندارد و تعمیر لباسشویی آاگ را به خرید دستگاه جدید ترجیح می‌دهند‌. تکنسین‌های نمایندگی تعمیر لوازم خانگی آاگ برای جلوگیری از افزایش هزینه‌های تعمیر لباسشویی، همواره سعی می‌کنند که قطعات معیوب را تعمیر کنند و فقط زمانی برای تعویض یک قطعه اقدام می‌کنند که راهی برای تعمیر آن باقی نمانده باشد. تعمیرکاران با تجربه و متخصص برای تعمیر لباسشویی به آدرس متقاضی اعزام می‌شوند‌. در صورت نیاز به تعویض قطعات از قطعات اورجینال و باکیفیت استفاده می‌کنند. با توجه به شیوع بیماری کرونا تکنسین‌‌های تعمیر آاگ، تمام نکات بهداشتی را هنگام مراجعه به منازل برای تعمیر لباسشویی رعایت می‌کنند. تمام هزینه‌های مربوط به تعمیر و تعویض قطعات معیوب را به صورت شفاف و واضح اعلام می‌کنند‌. اجرتی که برای ارائه خدمات در نظر گرفته می‌شود براساس تعرفه‌هایی است که اتحادیه تعیین کرده است‌.

در تعمیر ظرفشویی آاگ به چه نکاتی باید توجه کرد؟

12

ماشین‌های ظرفشویی آاگ علی رغم گران‌قیمت بودن به دلیل عملکرد مناسب و کیفیت بسیار بالا طرفداران خاص خود را دارد. ظرفشویی آاگ نیز همانند ماشین لباسشویی این برند بعد از مدتی ممکن است با مشکلاتی مانند کار نکردن دستگاه، قطع شدن جریان آب ورودی به ظرفشویی‌، تخلیه نشدن آب، باقی ماندن پودر روی ظرف‌ها، خروج کف از داخل ظرفشویی، ایجاد سر و صدای زیاد هنگام کار کردن، عدم خشک شدن ظرف‌ها، سفیدک زدن ظرف‌ها، ایجاد لکه روی ظرف‌های استیل و شیشه‌ای، بسته نشدن درب، ایجاد بوی بد و غیره مواجه می‌شود. مطمئن‌ترین روش برای تعمیر لوازم خانگی آاگ از جمله ماشین ظرفشویی این برند، استفاده از خدمات پس از فروش این محصولات می‌باشد. برای کاهش هزینه‌های تعمیر همواره با شماره‌ تلفن‌هایی که بر روی برگه گارانتی درج شده است، تماس بگیرید. اگر مهلت گارانتی دستگاه به اتمام رسیده بود از خدمات ارائه شده توسط یکی از نمایندگی‌های معتبر تعمیر لوازم خانگی آاگ استفاده کنید. نمایندگی‌های معتبر تعمیر لوازم خانگی آاگ با ارسال تکنسین‌های مجرب و ماهر خود به محل، مانع از جا به جایی ماشین ظرفشویی می‌شوند و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های حمل و نقل دستگاه می‌گردند. قطعات معیوب ظرفشویی در صورت امکان تعمیر می‌شوند و اگر راهی برای تعمیر قطعات نبود؛ تکنسین آنها را با بهترین قطعات اورجینال تعویض می‌‌کند‌.

مراکز معتبر تعمیر لوازم خانگی آاگ چه ویژگی‌هایی دارند؟

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌های مراکز تعمیر آاگ این است که دارای بهترین تعمیرکارها و تکنسین‌های آموزش دیده و ماهر هستند و تعمیر لوازم خانگی آاگ را با بهترین کیفیت انجام می‌دهند. ویژگی دومی که برای مراکز معتبر تعمیرات آاگ می‌توان معرفی کرد؛ ارائه مشاوره و راهنمایی‌های لازم به مشتریان است. این مراکز باید به خوبی به مشتری مشاوره بدهند و قیمت تعمیرات را به همراه زمان دقیق مراجعه تکنسین‌ها به محل را به مشتریان اعلام کنند. تعمیرکاران مراکز و نمایندگی‌های معتبر با مهارت‌های خود تا جایی که امکان دارد برای کاهش هزینه‌ها قطعات معیوب را به خوبی تعمیر می‌کنند. درواقع اولویت آنها تعویض قطعات نیست و فقط در صورتی که میزان خرابی قطعه زیاد و قابل تعمیر نباشد؛ برای تعویض آن اقدام می‌کنند‌. از دیگر ویژگی‌های مراکز معتبر می‌توان به استفاده از قطعات اصل و اورجینال با بهترین کیفیت اشاره کرد. تمام خدمات ارائه شده در این مراکز برای جلب اعتماد مشتری با تضمین کیفیت و گارانتی به مشتریان ارائه می‌شود‌.

13

تعمیر لوازم خانگی آاگ را به آرتا سرویس بسپارید

اگر برای تعمیر لوازم خانگی آاگ خود به دنبال یک مرکز معتبر و باسابقه هستید؛ ما مرکز خدمات آرتا سرویس را با آدرس اینترنتی https://servicearta.com/ پیشنهاد می‌دهیم. آرتا سرویس سال‌هاست که در زمینه تعمیرات لوازم خانگی با برندهای معروف دنیا در حال فعالیت است‌ و خدمات خود را با بهترین کیفیت و توسط باتجربه‌ترین تکنسین‌های ماهر و باتجربه ارائه می‌دهد. تعمیراتی که توسط مرکز خدمات آرتا سرویس انجام می‌شود، دارای گارانتی ۶ ماهه می‌باشند. تکنسین‌های این مجموعه دارای میانگین سابقه کاری یازده سال هستند‌ و اولویت کار آنها با تعمیر قطعات است. قیمت‌های ارائه شده برای تعمیرات لوازم خانگی، کاملا منطقی و منصفانه است. تکنسین‌های آرتا سرویس قبل از شروع به کار، میزان هزینه‌های تعمیر را به صورت تقریبی به مشتری اعلام می‌کنند‌. هزینه نهایی تعمیرات لوازم خانگی با برندهای مختلف نیز پس از پایان تعمیرات از مشتری دریافت می‌شود‌. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید‌.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: