پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

[1] 

اسباب بازی های امروزی، بهتر و قویتر و بروزتر شده اند.[2]  و کودکان لذت بیشتری از استفاده از این ابزارها میبرند، اما همزمان با پیچیدگی بیشتر اسباب بازی و افزایش قیمت آنها، خرابی این دستگاه ها نیز بیشتر شده است. از آنجایی که کودکان امروزی کنجکاوی بیشتری نسبت به وسایل خود دارند، به همین خاطر با اسباب بازی های خود بد رفتاری هم می کنند. و ممکن است به آن آسیب برسانند. بنابراین نیاز به تعمیرکار ماشین شارژی بیش از پیش احساس می شود. مجموعه گارانتی یک مجموعه با سابقه در زمینه تعمیر ماشین شارژی می باشد.

تعمیرات گارانتی، تعمیرات هوشمند

ماشین شارژی یکی از این اسباب بازی ها می باشد که بچه های خیلی دوست دارند با آن بازی کنند و چون دارای پیچیدگی است خیلی دوست دارند از نحوه عملکرد آن سر در بیاورند. به همین خاطر است اغلب این تجهیزات به مشکل بر می خورند و جایی برای تعمیر این دستگاه ها وجود ندارد.  

[3] 

[4] 

 

خرابی  برد ماشین شارژی

[5] 

بردهای ماشین شارژی نسبت به رطوبت بسیار حساس هستند  و از آنجایی که کودکان به این موضوع اهمیت نمی دهند، باعث خرابی ماشین شارژی خود می شوند.

باطری ماشین شارژی

باطری ماشین شارژی بعد از 3 سال کار بایستی تعویض شود. با توجه به اینکه ماشین های شارژی به مرور خراب می شوند، به تدریج بعد از گذشت حدود 3 سال بایستی با باطری مشابه خودشان تعویض گردد.

سیم کشی ماشین شارژی

سیم کشی ماشین شارژی بخاطر اینکه همیشه در معرض دسترسی کودکان هست همیشه آسیب می بیند و به همین خاطر است که در بسیار از موارد سیم کشی آسیب دیده و بایستی تعمیر شود.

هزینه

هزینه تعمیرات ماشین شارژی اغلب بسیار بالا می باشد و بخاطر این موضوع است که تجهیزات و قطعات آن در بازار تقریبا یافت نمی شود. به همین دلیل است که هزینه تعمیر این ماشین ها گران تمام می شود.

 نکات خرید ماشین شارژی

برای خرید ماشین شارژی حتما بایستی نکات ذیل را رعایت کنید تا خرید درستی را داشته باشید. اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که نسبت به وزن کودک حساس باشید.

ماشین شارژی بایستی توان مورد نیاز برای حرکت کودک را داشته باشد. اگر توان ماشین کم باشد امکان حرکت ماشین وجود نخواهد داشت.

ابعاد ماشین شارژی بایستی در حدی باشد کودک شما داخل آن جا بشود.

امکانات ماشین شارژی نیز یکی از همین مساله ها می باشد که بایستی بررسی شود. برای مثال شما باید امکاناتی مانند چند سرعته بودن، بازی داشتن، بوق داشتن چراغ داشتن و ننو داشتن و غیره را بررسی کنید تا ماشین شارژی شما مطابق میل کودک شما خریداری بشود.

8

 

موجود بودن قطعات

یکی از مواردی که هنگام خرید ماشین شارژی باید مد نظر داشته باشید این است که قطعات آن وجود داشته باشد.

تعمیر ماشین شارژی تخصصی می باشد و نیاز دارد تا متخصص این موضوع نسبت به تعمیر ماشین شما اقدام کند.

در صورتیکه نیاز دارید تا ماشین شارژی شما تعمیر شود می توانید با شماره های ذیل تماس بگیرید.

02172036

تعمیر ماشین شارژی در محل


 

استفاده از عبارات سوالی یا اعداد وهمچنین بهره‌برداری از روندهای روز وخبرربایی در عنوان می‌تواند باعث افزایش بازدید و خوانده شدن خبرتان ‌شود.

 

در لید باید انگیزه خوانده شدن متن را به مخاطب بدهید و همچنین خلاصه‌ای از نکات مهم را نهایتا در یک پاراگراف و چند جمله وارد نمایید. برای برخی از رسانه‌ها خصوصا خبرگزاری‌ها و رسانه‌های بزرگ نوشتن لید الزامی است و اگر خودتان لید را ننوشته باشید، تحریریه‌ رسانه‌ها خودشان یک پاراگراف ا متن را به عنوان لید انتخاب می‌کنند.

 

محتوای اصلی رپورتاژ خودرا با توجه به محدودیت‌های وبسایت مدنظر در تعداد کلمات بنویسید.

 

تصویر شاخص: اولین تصویر فایل شما به عنوان تصویر شاخص شناخته می‌شود.

 

تا می‌توانید از تیترهای فرعی استفاده کنید که جذابیت خواندن متن را ارتقا می‌دهد.علاوه بر تیترهای فرعی استفاده از بولت‌ها و اشاره تیتروار به نکات هم بسیار جذاب خواهد بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: