پایگاه خبری خانه فوتبال:

ما در این مطلب سعی داریم درباره خدماتی که یک شرکت مدیریت ساختمان می‌تواند در اختیار ساکنان یک ساختمان مسکونی بزرگ و یا برج‌های لوکس قرار دهد صحبت کنیم. امروزه با توجه به توسعه شهرنشینی، ساختمان‌ها و برج‌های مسکونی بی‌شماری در شهرهای بزرگ ساخته شده‌اند که نحوه مدیریت آن‌ها توسط مدیر ساختمان به موضوع مهمی تبدیل شده که شاید دغدغه بسیاری از ساکنان ساختمان و برج‌های مسکونی باشد. ما در ادامه علاوه بر پرداختن به موضوع مدیریت لاکچری ساختمان و اموری که باید در این خصوص روی یک نظم و انضباط مشخص انجام شود، به معرفی گروه طاها به مدیریت دکتر امین نعیم آبادی نیز خواهیم پرداخت.

مدیر ساختمان به چه فردی گفته می‌شود؟

پیش از آن که به عملکرد شرکت مدیریت ساختمان در ارائه خدمات مختلف در این حوزه بپردازیم بهتر است در ابتدا کمی با تخصص مدیر ساختمان و اینکه در پروسه اجرای این امر به چه کارهایی باید بپردازد و چه اموری را مدنظر داشته باشد، اشاره کنیم.

طبیعی است برای آن که در جوامع انسانی، بخصوص جوامع بزرگ، انسان‌ها بتوانند با آرامش در کنار هم زندگی کنند و مشکلات خود را به شکل درستی حل و فصل نمایند، نیاز به دو گزینه مهم وجود دارد. قانون و فردی که بتواند آن را به شکل درستی اجرا نماید. شما از کوچک‌ترین بخش‌هایی که افراد کمی در آن حضور دارند، به عنوان مثال از یک دبستان بگیرید تا بزرگ‌ترین بخش‌های اداری و وزارتخانه‌ها و یا یک شهر که افراد زیادی در آن کار می‌کنند و رفت و آمد دارند، در نبود قانون و بخصوص فردی که بتواند به شکل صحیحی آن را اداره و مدیریت نماید به چه وضعی مبتلا خواهند شد. بنابر آن چه گفتیم، مجتمع‌های مسکونی که به عنوان یک جامعه انسانی کوچک به شمار می‌آیند نیز نیاز دارند برای آن که تعامل درستی بین اعضای ساکن در آن برقرار باشد و از بروز مشکلات جلوگیری شود، ضمن نوشتن یکسری قوانین، مدیریت ساختمان از اعضا بخواهد که آن‌ها را به درستی اجرا کرده و خود نیز بر همه امور اشراف داشته باشد.

در تعریف عملکرد مدیر ساختمان باید گفت که وی با مسئولیتی که طبق رای تمامی ساکنان به وی داده شده است باید جهت حفظ و اداره ساختمان تلاش کرده و تصمیماتی که توسط تمامی مالکان در مجمع عمومی گرفته شده است را اجرا نماید. عموما این مدیر به مدت یکسال انتخاب می‌شود و چنانچه تمامی اعضاء از عملکرد وی رضایت داشته باشند مدیریت وی می‌تواند برای یک سال دیگر تمدید شود.

نکته مهم در انتخاب مدیریت ساختمان این است که این فرد می‌تواند هم از بین ساکنان و یا مالکان ساختمان انتخاب شود و یا فردی از بیرون عهده‌دار مدیریت ساختمان مذکور شود که عموما در این حوزه از شرکت مدیریت ساختمان که در این خصوص فعالیت دارد کمک گرفته می‌شود تا در این حوزه فردی حرفه‌ای و کارآمد را به آن‌ها معرفی نماید. به این ترتیب افراد ساکن در یک ساختمان آسوده خاطر خواهند بود؛ از این جهت که فرد معرفی شده از توان اجرای قوانین و مدیریت ساختمان در تمامی قسمت‌ها بهره‌مند است.

مهم‌ترین وظایفی که شرکت مدیریت ساختمان تقبل می‌نماید:

همان طور که می‌دانید ساختمان‌ها و مجتمع‌ها دارای بخش‌های مختلفی هستند که نیاز به استخدام و انتخاب فردی با عنوان مدیریت ساختمان برای رسیدگی به کلیه امور ساختمان و همچنین بکارگیری افرادی همچون لابی من دارد تا بتوانند مهمانان و مراجعه کنندگان به ساختمان را راهنمایی نمایند. بخش نگهبانی، سرایداری و همچنین رسیدگی به فضای سبز و تعمیر و نگهداری تاسیسات، آسانسورها، استخر و فضاهای آبی همگی جزو مواردی به شمار می‌آیند که در برج‌ها و آپارتمان‌های مسکونی شیک باید پوشش داده شوند و طبق تصمیماتی که در مجمع عمومی توسط مالکان گرفته می‌شود، اقدامات مربوط به آن‌ها به اجرا گذاشته شود. از جمله این تصمیمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

11

  • در یک اساسنامه مقررات داخلی آپارتمان نوشته شده و مدیریت ساختمان باید بتواند این قوانین را در ساختمان اجرا نماید.
  • هزینه‌ تعمیرات و نگهداری از بخش‌های مختلف آپارتمان برآورد و مشخص شود.
  • میزان شارژ ماهیانه مشخص و از ساکنان دریافت شود.
  • چنانچه بین مالک و یا مستاجر مشکلاتی به وجود آید به آن رسیدگی کرده و مشکل را برطرف نماید.
  • مدیریت ساختمان باید از تمامی مدارک و صورتجلسه‌های مجمع عمومی مراقبت کرده و در صورت تغییر مدیر در موعد مقرر آن‌ها را به مدیر جدید تحویل دهد.
  • یکی از وظایف اصلی مدیر، بیمه کردن ساختمان در برابر آتش‌سوزی است. بنابر این قانون، وی باید سهم هر واحد از بیمه آتش‌سوزی را حساب کرده و با دریافت این مبلغ، کل ساختمان را بیمه نماید.
  • چنانچه در جلسه مجمع نماینده مالکان حضور دارند، مدیر یا مدیران یک مجتمع مسکونی باید پیش از شروع جلسه وکالت‌نامه معتبر را تایید نمایند.
  • پیش از زمان جلسه باید به تمامی مالکان و نماینده‌های آن‌ها اطلاع داده شود. چنانچه به دلایل مختلف مالک و یا وکیل او نتواند در جلسه حضور داشته باشد باید تصمیمات مجمع عمومی به افراد غایب اطلاع داده شود.
  • جهت تسویه حساب‌های هزینه‌هایی که ساختمان دارد، لازم است اسناد انتقال، اجاره، رهن، صلح و .. طی یک گواهی به تایید مدیر ساختمان برسد و امضاء شود.

از دیگر موارد مهمی که بر عهده مدیریت ساختمان می‌باشد این است که چنانچه به هر دلیلی مالک یا مستاجر حق شارژ خود را پرداخت نکند مدیر یا هیئت مدیره می‌تواند میزان بدهی او را از طریق اظهارنامه به اطلاع وی برساند.

تا اینجا سعی کردیم به صورت خلاصه و کلی وظایف مدیریت ساختمان را در چند مورد بیان کنیم. اما در راستای وظایفی که یک شرکت مدیریت ساختمان بر عهده دارد می‌توان به خدمات هتلینگ اشاره کرد این خدمات تا حد زیادی با آنچه که بیان کردیم متفاوت است و از آن می‌توان به عنوان مدیریت لاکچری ساختمان یاد کرد. گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها به مدیریت دکتر امین نعیم آبادی که در این حوزه تخصص دارد به ساکنان و مالکان ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی بزرگ و همچنین برج‌ها کمک می‌کند تا بتوانند لذت زندگی شیک و مدرن را تجربه نمایند.

12

خدمات هتلینگ شامل چه مواردی می‌شود؟

امروزه بسیاری از افراد که از تمکن بالایی برخوردارند اقدام به خرید ملک در مجتمع‌ها و برج‌های مسکونی بسیار شیک و لاکچری می‌کنند. افراد دیگری هم هستند که مایلند جهت یک اقامت کوتاه و یا بلند کاری و .. در کشور و یا شهر مورد نظرشان، این زمان را به جای اقامت در هتل در ساختمان‌های لوکسی که خدمات بالایی را ارائه می‌کنند، بگذرانند. لازم به ذکر است بسیاری از هتل‌ها نیز این شرایط را فراهم می‌کنند اما طبیعتا هنگامی که این خدمات در خانه و آپارتمان خودتان به شما ارائه شود، زندگی در چنین شرایطی می‌تواند بسیار دلخواه و پسند شما باشد.

گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها که در جهت ارائه مدیریت لاکچری ساختمان فعالیت دارد، در این حوزه می‌تواند با بهره‌مندی از افراد خبره و کاردان خدمات هتلینگ بی‌نظیری را به مالکان و ساکنان ساختمان‌های لوکس ارائه نماید. ما در ادامه به خدماتی که این شرکت‌ها ارائه می‌کنند، اشاره خواهیم کرد.

  • برخورداری از تالار و سالن پذیرایی لوکس

طبیعتا تمامی آپارتمان‌های لوکس دارای آشپزخانه‌های شیک و سالن پذیرایی لاکچری هستند که امکان پذیرایی از مهمان در آن فراهم شده است. اما شاید شما بخواهید از مهمانان خود در رستوران‌های شیک داخل شهر پذیرایی کنید. شرکت مدیریت ساختمان با ارائه خدمات هتلینگ راه دیگری را نیز به شما پیشنهاد خواهد داد، به طوری که بتوانید در سالن پذیرایی لاکچری محل سکونت خود از مهمان‌هایتان پذیرایی نمایید و فضای دوستانه‌تری را برای آن‌ها فراهم نمایید.

  • ارائه خدمات خشکشویی یا لاندری

از دیگر خدمات هتلینگ که توسط شرکت مدیریت ساختمان ارائه می‌شود شستن لباس، اتوکشی و ارائه آن‌ها به ساکنان ساختمان‌های لوکس و لاکچری است به این ترتیب دیگر نیاز نیست شما برای نظافت البسه تا رختخواب‌ها و .. وقت و زمان بگذارید و آن را به خشکشویی‌های سطح شهر ببرید، مدیریت لاکچری ساختمان می‌تواند از خدمه بخش خشکشویی بخواهد شستشو و خشک کردن و اتوکشی آن‌ها را برای شما به انجام رساند.

13

  • نگهداری و مراقبت از حیوانات خانگی

در تمامی هتل‌های ایران امکان نگهداری از حیوانات خانگی وجود ندارد اما در ساختمان‌های لوکسی که خدمات هتلینگ در آن‌ها ارائه می‌شود شما قادر خواهید بود تا از حیوانات خانگی خود به بهترین شکل نگهداری و مراقبت نمایید.

  • کمک گرفتن از خدمه جهت انجام کارهای منزل

هنگامی که در ساختمان‌های لوکس زندگی می‌کنید علاوه بر آسایش و زندگی راحتی که دارید، می‌توانید از خدماتی که در هتل‌ها ارائه می‌شود نیز بهره‌مند شوید. با برخورداری از یک مدیریت لاکچری ساختمان می‌توانید یک خدمتکار حرفه‌ای در اختیار داشته باشید تا بتواند کارهایی همچون نظافت و سایر کارهای مربوط به خانه را برای شما به انجام رساند.

  • برخورداری از لابی من، دربان و بخش پذیرش

همان طور که پیشتر اشاره کردیم قسمت لابی یکی از قسمت‌های مهم در برج‌ها و ساختمان‌های مسکونی به شمار می‌آید که مانند هتل‌ها وظیفه پذیرش و راهنمایی مهمان‌ها و هدایت آن‌ها به واحدهای مورد نظر را بر عهده دارد. از دیگر خدماتی که توسط لابی‌من‌ها انجام می‌گیرد، می‌توان به رزرو کردن بلیت برای تماشای فیلم و تئاتری که مدنظر دارید، پیدا کردن رستوران مناسب برای پذیرایی از مهمانتان و همچنین در اختیار گذاشتن سالن آمفی تئاتر برای برگزاری مراسم خاص و یا ارائه اینترنت و ... اشاره کرد.

  • امکان استفاده از سالن بدن‌سازی و باشگاه ورزشی

تمامی افرادی که زندگی در برج‌های مسکونی لاکچری را می‌پسندند، مایلند صبح‌ها و یا در زمان‌هایی که وقت کافی دارند به تمرینات ورزشی پرداخته و یا در سالن‌های بازی، استخر و یا اتاق یوگا و .. لحظات مفرح، پر تحرک و یا آرامش بخشی را برای خود فراهم نمایند. شرکت مدیریت ساختمان که خدمات هتلینگ این دسته از ساختمان‌ها را بر عهده می‌گیرد می‌تواند این دسته از خدمات را نیز با بالاترین کیفیت به شما ارائه نماید. در نهایت زندگی کردن در ساختمان‌هایی که می‌توانند خدمات یک هتل چند ستاره را به شما ارائه نمایند علاوه بر بهره‌مندی از خدمات لاکچری می‌‌تواند حریم خصوصی آرامش بخشی را نیز برای شما فراهم نماید.

گروه سرمایه‌گذاری و فنی مهندس طاها

با توجه به آنچه که به طور خلاصه در مورد مسئولیت‌های مدیر ساختمان و همچنین خدمات هتلینگ که جهت مدیریت لاکچری ساختمان‌های خاص و لوکس ارائه می‌شود، اشاره کردیم، می‌توان گفت که فعالیت در این حوزه امری بسیار زمان‌بر است که برای انجام آن نیاز به برخورداری از دانش فنی، حسابداری و همچنین مدیریت حرفه‌ای دارد. گروه طاها به عنوان یک شرکت مدیریت ساختمان در تلاش است تا به مالکان و ساکنان ساختمان‌های مسکونی کمک نماید تا بتوانند نیاز آن‌ها را در حوزه مدیریت ساختمان با بهترین کیفیت برآورده کرده و با انجام تمامی مسئولیت‌ها در زمان مورد نیاز شرایط آرام، ایمن و امنی را برای ساکنان آن ایجاد نمایند.

14

دکتر امین نعیم آبادی از زمان راه‌اندازی گروه طاها در صدد بوده است تا با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات مدیریت ساختمان و همچنین خدمات هتلینگ، به مشتریان و مالکان این مجموعه‌های مسکونی و تجاری کمک نماید تا از بهترین و لاکچری‌ترین خدمات ارائه شده بهره‌مند شوند. خدماتی که گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها ارائه می‌کند شامل مدیریت ساختمان، بخش لابی من، نگهبانی، سرایداری، فضای سبز، تاسیسات و خدمات، آسانسورها، استخر و فضاهای آبی می‌شود.

همچنین گروه طاها با بهره‌مندی از نیروی انسانی شایسته و حرفه‌ای که آموزش‌های لازم به آن‌ها داده شده است می‌تواند خدماتی که واقعا شایسته شماست را ارائه نماید مضاف بر اینکه تمامی پرسنلی که توسط شرکت مدیریت ساختمان طاها به کار گرفته می‌شوند، تست عدم اعتیاد، سلامت و سوء پیشینه از آن‌ها گرفته شده است. چنانچه مایلید برای ساختمان و یا برج‌های مسکونی خود مدیر کارآمدی غیر از مالکان و ساکنان ساختمان برگزینید، گروه طاها به مدیریت دکتر امین نعیم آبادی می‌تواند خواسته و نیاز شما را با معرفی بهترین مدیران برآورده نماید. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم این مجموعه را که بر ارزش‌های بنیادینی استوار است انتخاب نمایید، زیرا عمل به ارزش‌ها نه تنها ایجاد انگیزه می‌کند بلکه روی ذهنیت و ادراک ما تاثیر خواهد گذاشت تا بتوانیم آنچه را که لایقش هستیم انتخاب کرده و از آن لذت ببریم.

برای آن که بتوانید از تمامی خدماتی که گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها ارائه می‌کند بهره‌مند شوید، ابتدا سری به وب سایت این شرکت به آدرس الکترونیکی https://pst.co.ir/ بزنید و سپس با انتخاب خدماتی که مدنظر دارید، با آن‌ها تماس برقرار کنید تا بتوانید از مشاوره و راهنمایی‌های لازم بهره‌مند شوید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: