پایگاه خبری خانه فوتبال:

احتمالا شما هم بازی های لیگ های اروپایی را دیده اید و چشمتان به برند های مختلف روی لباس بازی کننان فوتبال خورده است یکی از معروف ترین این برند ها ،برند بکو میباشد که روی پیرهن تیم فوتبال بارسلونا میباشد

معرفی بکو

داستان تاسیس برند بکو، از سال 1955 شروع شده است. Beko Elektronik A.Ş. توسط Vehbi Koç ، موسس Koç Holding (که Arçelik A.Ş. ، شرکت مادر Beko ، در سال 1955 تأسیس کرد). در سال 2004، Beko Elektronik شرکت آلمانی الکترونیک Grundig را خریداری کرد و تا ژانویه 2005، Beko و نام تجاری رقیب ترکیه ای ویستل بیش از نیمی از تمام تلویزیون های تولید شده در اروپا را به خود اختصاص دادند.

در آوریل 2010، بخش الکترونیک بکو نام خود را Grundig Elektronik A.Ş گذاشت. Beko با طیف گسترده ای از کالا های متنوع کوچک و بزرگ، به عنوان رهبر بازار در اروپا رتبه بندی می شود. این برند سریع ترین رشد اروپا از سال 2000 تا 2016 را داشته است.

بکو، یکی از مارک های پیشرو در بازار خود در انگلستان است و در پنج سال گذشته، بزرگترین رشد را در آلمان، بزرگترین بازار لوازم خانگی اروپا، ثبت کرده است.

بکو، در برخی از کشور ها یک نام تجاری مقرون به صرفه است و محصولاتی مانند تلویزیون، یخچال بکو ، ماشین لباسشویی بکو و ماشین ظرفشویی و … را تولید می کند. بکو در ژوئن 2014 لوگوی قدیمی خود را برای لوگوی جدید تغییر داد. بکو فروش محصولات خود را در مصر در سال 2014 آغاز کرد، جایی که در حال کسب محبوبیت و سهم بیشتری از بازار است.

تمایل بکو، برای نوآوری به نفع مشتریان و محیط زیست بوده است و راه طولانی را برای آنها به ارمغان آورده است. طی دو دهه گذشته بکو، بر نوآوری تمرکز کرده است تا زندگی مشتریانش سالم تر و راحت تر شود.

امروزه، Beko نام تجاری پیشرو در بازار کالا های اروپایی است و یک مارک جهانی است که در بیش از 140 کشور به فروش می رسد. همچنین این برند سریعترین رشد را در بازار عمده لوازم خانگی اروپا دارد. در طول این سال ها، بکو با باشگاه های مختلف ورزشی و سایر شرکت ها متحد شده است تا یک هدف را برآورده کند : الهام بخشیدن به مردم برای زندگی مانند یک حرفه ای.

بکو حامی رسمی لیگ های بسکتبال برتر ترکیه، ایتالیا و لیتوانی و همچنین جام جهانی بسکتبال FIBA ​​2014 در اسپانیا بوده است. بارسا اسپانسر بکو 2014 شریک باشگاه فوتبال اسپانیایی بارسلونا و باشگاه فوتبال بشیکتاش و باشگاه فوتبال ترکمنستان FC HTTU است. علاوه بر این، از سال 2008 یکی از بزرگترین تبلیغ کنندگان در لیگ برتر انگلیس بود، و حامی رسمی جام حذفی بود.

در نیوزلند نیز، بکو حامی اصلی Netball نیوزلند است. به علاوه بکو یکی از حامیان برتر Volley Lube هم می باشد.

 

درباره تیم بارسلونا (بارسا اسپانسر بکو 2014)

این باشگاه در سال 1899 توسط گروهی از فوتبالیست های سوئیسی، اسپانیایی، آلمانی و انگلیسی به سرپرستی خوان گامپر، شروع به کار کرد و به نوعی مروج فرهنگ و کاتالانیسم و کاتالان تبدیل شد، از این رو شعار “Més que un club” (“بیش از یک باشگاه”) به همین دلیل انتخاب شده است.

بارسلونا یکی از پر طرفدارترین تیم ها در جهان است و باشگاه دارای یکی از بزرگترین رسانه های اجتماعی در جهان در بین تیم های ورزشی است. بازیکنان بارسلونا تعداد بی سابقه ای از توپ طلا (دوازده) و همچنین تعداد بی سابقه ای از جوایز بهترین بازیکن سال فیفا (هفت) را کسب کرده است.

در سال 2009، بارسلونا اولین باشگاه اسپانیایی بود که موفق به کسب سه گانه قاره ای شامل لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا شد و همچنین اولین باشگاه فوتبال اسپانیایی بود که در شش دوره از شش مسابقه در یک سال، برنده شد. همچنین قهرمانی سوپرجام اسپانیا، سوپرجام یوفا و جام باشگاه های جهان FIFA. در سال 2011، این باشگاه دوباره قهرمان اروپا شد و پنج جام کسب کرد. این تیم بارسلونا، که تنها در چهار سال زیر نظر پپ گواردیولا چهارده جام کسب کرد، از نظر برخی در این ورزش بزرگترین تیم تاریخ است.

بارسلونا اسپانسر بکو

بکو اسپانسر بارسلونا

بارسا اسپانسر بکو 2014 به همکاری خود با بکو افتخار می کند. حمایت از باشگاه به عنوان شریک برتر برتر از سال 2014 و به عنوان شریک اصلی از سال 2018، آغاز شده است. این مشارکت یک برند بزرگ لوازم خانگی بزرگ را با یکی از محبوب ترین و مورد حمایت ترین باشگاه های فوتبال جهان گرد هم آورده است.

بکو، با باشگاه بارسلونا همکاری کرده است زیرا هم کسب و کار و هم باشگاه فوتبال ارزش ها و فلسفه یکسانی دارند – روح بازی، سرگرمی و آزادی همراه با این هدف که همیشه بهترین در جهان باشید.

مشارکت های قوی بکو با باشگاه ها و شرکت ها، بکو را به جهان گسترده تری از زندگی سالم متصل می کند. این مشارکت ها اهداف زندگی سالم بکو را در مقیاس جهانی تأیید می کند. از طریق شرکای بکو، حمایت از زندگی سالم و دموکراتیزه کردن زندگی سالم حتی قوی تر می شود.

مشارکت بکو با باشگاه بارسلونا ناشی از تمایل متقابل برای ایجاد تغییر در زندگی مردم در سراسر جهان است. تاریخ حمایت بکو و بارسلونا از یکدیگر برای قبل از کمپین Eat Like A Pro است اما همکاری این دو بعداً قوی تر شد.

بارسا اسپانسر بکو 2014 به عنوان یکی از مهمترین باشگاه های فوتبال جهان شریک کاملی در این ابتکار عمل است، علاوه بر این آنها در زمینه سلامت و تناسب اندام، به ویژه در سطح جوانان، کار مهم و آگاهی انجام می دهند. اینها همه ارزشهایی هستند که بکو بیش از 60 سال به آن اعتقاد داشت.

این مشارکت به خانواده های سراسر جهان اجازه دسترسی منحصر به فرد به عادات غذایی بزرگترین سوپر استارهای ورزشی جهان را داد. برای حمایت از این، بکو دستورالعمل های “Eat Like A Pro” را تهیه کرد، شامل دستور العمل های منحصر به فرد مورد تأیید متخصص تغذیه FC Barcelona، دکتر ماریا آنتونیا لیزراگا دالو بود. همچنین وب سایت Eat Like A Pro ایجاد شد، جایی که خانواده ها به طیف گسترده ای از فعالیت های سرگرم کننده، ترفندهای تغذیه سالم و دستور العمل ها دسترسی دارند.

جرارد پیکه، سفیر و ستاره باشگاه بارسلونا، Eat Like A Pro می گوید : “من خوشحالم که سفیر چنین کمپین مهم و پیشگامی هستم. با شروع رقابت از همان سنین پایین، اهمیت تغذیه و تغذیه سالم را درک کردم و اکنون به عنوان پدر دو فرزند احساس می کنم که اهمیت آن از همیشه بیشتر است. آمارهای جهانی پیرامون چاقی کودکان تکان دهنده است و هیچ نشانه ای از بهبود آن را نشان نمی دهد، به همین دلیل من مفتخرم که با بکو و باشگاهم برای حل این مشکل جهانی همکاری می کنم. ”

کاهش هزینه قرارداد بکو با بارسلونا در سال جدید

وب سایت خبری اسپانیایی گزارش می دهد که برند لوازم خانگی بکو (نظیر لباسشویی بکوو … ) و لوازم الکترونیکی مصرفی ترکیه،بکو، شریک لباس تمرین باشگاه لالیگا برای فصل 2021/22 باقی خواهد ماند، اما ترجیح داده است به عنوان حامی آستین تیم فراتر از کمپین فعلی ادامه ندهد. در واقع، شرکت ترکیه‌ای بکو که در صنعت تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند، پیش از این اسپانسر روی آستین بارسا در بازی‌های رسمی نیز بود اما از این پس با کاهش مبلغ قرارداد، فقط اسپانسر لباس تمرین این تیم خواهد بود.

بر اساس گزارش 2Playbook، این قرارداد یک ساله باعث خواهد شد تا Beko با حدود 10 میلیون یورو (12 میلیون دلار آمریکا) مشارکت داشته باشد، که حدود 50 درصد از 19 میلیون یورو سالانه (22.9 میلیون دلار آمریکا) است که طبق قرارداد سه ساله منقضی می شود.

2Playbook همچنین خاطرنشان کرد که در معامله تعدیل شده بکو دارایی های دیگری که بخشی از قرارداد فعلی هستند از جمله قرار گرفتن در پشت زمینه مصاحبه و روی یکی از بنرهای تبلیغاتی که در کنار اهداف در نوکمپ نمایش داده می شود، وجود ندارد.

در صورت تأیید، کاهش درآمد تجاری یک ضربه مالی دیگر به بارسلونا است که اکنون بیش از 1 میلیارد یورو بدهی دارد (1.2 میلیارد دلار آمریکا).

بارسا اسپانسر بکو 2014 همچنین با مشکل در زمین همراه است. آنها هشت امتیاز از اتلتیکو مادرید، رهبر لالیگا عقب هستند و در اولین بازی مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 4-1 از پاری سن ژرمن شکست خوردند.

شرایط بد بارسلونا چه از نظر مالی و چه نتیجه‌گیری باعث شده که این تیم در مذاکره با اسپانسر ها کوتاه بیاید. بارسلونا ناچار شد برای تمدید یک‌ ساله قرارداد با اسپانسر لباس تمرینش به مبلغ کمتری نسبت به قرارداد گذشته رضایت دهد.

نکته قابل توجه اینکه شرکت که سه سال است با بارسا اسپانسر بکو 2014 قرارداد دارد، قبل از پاندمی کرونا برای تمدید سه ساله قرارداد خود در حال مذاکرده بود اما، بحران دو سال اخیر و همچنین شرایط بد بارسلونا باعث شد که این شرکت کمی عقب‌نشینی کند. باید دید آیا بارسلونا می تواند از این بحران عبور کرده و با پرداخت بدهی اش اوضاع را بهتر کند یا خیر.

فروشگاه خانه تک عرضه کننده ی لوازم خانگی بکو با ضمانت نامه ی بهستان در ایران میباشد

منببع:bekoland.ir

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: