پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

مولتی جیم یکی از کارآمد‌ترین دستگاه‌های بدنسازی است که با برند‌های مختلف طراحی و وارد بازار شده است. ورزشکاران حرفه‌ای با تهیه این وسیله در منزل به تمرین می‌پردازند و افراد مبتدی نیز با خرید آن مانند افراد حرفه‌ای تمرین می‌کنند. خوبی خرید این وسیله این است که با وجود آن فرد از تهیه دستگاه‌های مختلف برای تمرین و بدنسازی بی‌نیاز می‌شود.

فواید استفاده از مولتی جیم

خرید این دستگاه شما را از پرداخت هزینه‌های رفت و آمد به باشگاه بی‌نیاز می‌کند و انجام بسیاری از حرکات ورزشی را ممکن می‌سازد. استفاده از این وسیله انجام حرکات متعددی مانند بغل قایقی، لت از جلو کمر عمود، لت از جلو کمر مایل به بغل، سیم کشی داخل پا، سیم کشی خارج پا، سیم کشی شکم، سیم کشی پهلو، فیله کمر، پرس سینه، پرس بالاسینه، سرشانه نشر از جلو، سر شانه نشر از جانب، کول و سر شانه شراک را ممکن می‌نماید.

با تهیه این دستگاه می‌توانید به راحتی به پرورش اندام بپردازید. نکته مهم در استفاده از این وسیله این است که تمریناتی که با آن انجام می‌شود از نوع غیرهوازی است که بدن و عضلات را خوش‌فرم می‌کند. یکی از مواردی که علاوه بر تمرین با این وسیله لازم است به آن توجه کنیم وجود رژیم غذایی مناسب است. انجام حرکات ورزشی سخت و سنگین بدون داشتن رژیم غذایی مناسب فایده‌ چندانی ندارد. بنابر‌این لازم است ورزشکار میزان کالری دریافتی خود را مهار کند.

بهتر است برای خرید این دستگاه با کمی تحقیق و بررسی به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا علاوه بر رضایت از خرید، از خدمات پس از فروش مناسب بهره‌مند شوید. شما می‌توانید با کمی جستجو در میان برند‌های معتبر و پرسش از افراد مطلع نمونه‌های با کیفیت این دستگاه را پیدا و خریداری نمایید.

عضله‌سازی

استفاده از این وسیله ماهیچه‌ها را تقویت و قدرت عضلات را زیاد می‌کند. یکی از مزیت‌های مهم استفاده از این دستگاه این است که به دلیل امکان انجام چندین حرکت بر روی آن جابه‌جایی زیادی نخواهید داشت. استفاده از مولتی جیم علاوه بر افزایش دامنه حرکات ورزشی، قدرت و سرعت تمرینات را افزایش می‌دهد و رسیدن به نتیجه مطلوب را در زمان کوتاه‌تری ممکن می‌سازد. مولتی جیم را می‌توان به عنوان یک پایه ثابت در باشگاه‌های بدنسازی یاد کرد. البته ابعاد کوچک‌تر این محصول نیز برای استفاده در منزل مناسب است و ورزشکاران برای انجام تمرینات بدنسازی در خانه از آن استفاده می‌کنند.

10

تهیه این دستگاه را می‌توان یک خرید با صرفه دانست و با کمک آن می‌توان یک تیر و چند نشان زد. قیمت این دستگاه با توجه به برند‌های مختلف و امکاناتی که بر روی آن قرار می‌گیرد، متفاوت می‌شود. شاید در ابتدا تصور کنید که قیمت مولتی جیم گران است، ولی خرید آن چه برای استفاده در باشگاه و چه برای استفاده در منزل مناسب است. داشتن این وسیله امکان انجام حرکات متنوع ورزشی را بدون جابه‌جای فراهم می‌کند و علاوه بر صرفه جویی در زمان نیاز تعویض دستگاه را حین ورزش از میان برمی‌دارد.

کالری‌سوزی

تهیه این دستگاه کمک می‌کند تا عضلات را هماهنگ کرده و متابولیسم بدن خود را افزایش دهید. انجام تمرین با این دستگاه کالری سوزی را افزایش می‌دهد و زیبایی اندام را به ارمغان می‌آورد. امروزه به دلیل افزایش تمایل مردم به خرید اینترنتی بسیاری از سایت‌های فروشگاهی بهترین مدل‌ها و برند‌های این وسیله را جمع‌آوری کرده‌اند تا در اختیار خریدار قرار دهند. توجه داشته باشید که خرید از فروشگاه‌های معتبر خود ضمانتی برای سلامت کالا و ارزشمند بودن گارانتی آن است.

این روز‌ها استفاده از دستگاه‌های ورزشی و تجهیزات هوازی و غیرهوازی حتی توسط پزشکان نیز توصیه می‌شود. از قابلیت‌های مهم استفاده از مولتی جیم این است که به افزایش قدرت جسمانی شما کمک می‌کند و نیروی بدن شما را زیاد می‌کند. امروزه مدل‌های مختلفی از این دستگاه طراحی شده که با کارایی و قیمت متفاوت در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. در صورتی که در حال تصمیم گیری برای تهیه این دستگاه هستید بهتر است ابتدا هدف خود را از خرید مشخص نمایید.

11

این دستگاه استخوان‌ها را تقویت می‌کند و از پوکی آنها جلوگیری می‌کند. همچنین با استحکام بخشیدن به آنها استقامت بدن را زیاد می‌کند. مولتی جیم خانگی تن آسا مدل H001 را می‌توان به عنوان یک دستگاه بدنسازی حرفه‌ای یاد کرد که ماهیچه‌های بدن را تقویت می‌کند و امکان انجام حرکات بالاسینه با استفاده از صندلی نشیمنگاه‌ آن به سادگی ممکن می‌شود. از جمله حرکات مهمی که به کمک این وسیله می‌توان انجام داد باید به فلای سینه دست باز و دست جمع، قایقی و کشش عمود از جلو و پشت اشاره کرد. این دستگاه به کمک حرکاتی مانند جلو بازو لاری، جلو بازو بسته، پشت بازو ایستاده با دسته صاف و طناب به تقویت عضلات و ماهیچه‌های دست و بازو کمک می‌کند. به علاوه برای تقویت عضلات پا می‌توان حرکاتی مانند جلوی ران نشسته، پشت ران ایستاده و بسیاری از تمرینات دیگر را انجام داد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: