پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

بهترین روش چیدمان تابلو دیواری چیست؟ انواع روش های چیدمان تابلو دیواری چگونه است؟

همان طور که می دانید تابلوهای دیواری انواع مختلفی دارند و در طراحی های متفاوت می توان انها را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد.

امروزه تابلوها به عنوان یکی از المان های مهم در طراحی دکوراسیون محسوب می شوند که در این زمینه به وفور از انها استفاده می گردد و به همین دلیل روش های مختلفی برای طراحی دکوراسیون با تابلو دیواری و یا چیدمان آنها بر روی دیوار وجود دارد.

انواع روش های چیدمان تابلو دیواری:

برای چیدمان تابلو دیواری می توان از روش های مختلفی به شرح زیر استفاده کرد:

چیدمان خطی:

چیدمان خطی یکی از روش های جدید برای چیدمان تابلو دیواری است که این روش طرفداران زیادی پیدا کرده است و در فضاهای مختلف به وفور از آن استفاده می شود. در چیدمان خطی باید تابلو به صورت ردیفی و خطی کنار یکدیگر با فاصله مشخص و منظم نصب شوند.

این نوع چیدمان برای هر نوع فضایی مناسب است و طول دیوار در این روش اهمیت چندانی ندارد زیرا هر چه قدر که طول دیوار بیشتر باشد می توان چیدمان خطی را با وسعت بیشتری انجام داد و یا برعکس.

چیدمان خوشه ای:

چیدمان خوشه ای به گونه ای است که در آن تابلو ها به شکل خوشه ای کنار یکدیگر قرار می گیرند بدین معنا که گروهی از تابلوها در ابعاد و اندازه های مختلف در یک بخش از دیوار به صورت گروهی نصب می شوند.

لازم به ذکر است که در چیدمان خوشه ای معمولا ابعاد و سایز تابلوها می توانند متمایز باشند اما در چیدمان خطی اکثرا از تابلوهای هم سایز استفاده می شود.

چیدمان شبکه ای:

چیدمان شبکه ای یکی از بهترین انواع روش های چیدمان تابلو دیواری برای اتاق خواب است که در این روش تابلوها با تعداد زیاد در کنار یکدیگر قرار داده می شوند. در حقیقت این روش شباهت زیادی به روش خوشه ای دارد اما در روش خوشه ای از تعداد 5 الی 6 تابلو استفاده می شود در حالی که چیدمان به سبک شبکه ای به تابلوهایی در حدود 10 تابلو و یا حتی بیشتر نیاز خواهد داشت.

چیدمان تکی:

چیدمان تکی از بهترین روش های چیدمان تابلو دیواری برای پذیرایی است که در این روش تنها یک تابلو را بر روی یک دیوار نصب می کنند. به عنوان مثال: یک تابلوی بزرگ را بر روی یک دیوار بزرگ در فضای پذیرایی خانه نصب کنید.

با استفاده از این روش تابلویی که مد نظر شما است بیشتر از روش های دیگر به چشم می آید و توجه ها را به سوی خود جلب می کند. با این وجود اگر تابلوی مورد نظر شما از اهمیت زیادی برایتان برخوردار است و میخواهید که به خوبی دیده شود، حتما از این روش استفاده کنید.

چیدمان بی قاعده:

12

چیدمان بی قاعده به گونه ای است که در آن هیچ نظم و قانون خاصی وجود ندارد و تمامی تابلوها به صورت کاملا بی نظم و قانون بر روی دیوار نصب می شوند. از این روش معمولا کسانی که برای چیدمان تابلو استفاده می کنند که دارای نظم ذهنی نیستند.

به عبارت دیگر اشخاصی که ذهن منظم و طبقه بندی شده ای داشته باشند از روحیات سازگار با این روش بهره مند نمی باشند و ترجیح می دهند که از روش های خطی به جای آن استفاده کنند.

این موضوع نشان میدهد که روش چیدمان تابلو می تواند نشان دهنده شخصیت کسی که تابلو ها را چیدمان کرده است، نیز باشد.

کلام پایانی:

چیدمان تابلو دیواری را برای شما عزیزان بررسی کردیم و توصیه می کنیم که اگر میخواهید تابلوی دیواری برای فضای مد نظر خود تهیه کنید، به فروشگاه آرام ست با نشانی www.aramset.com مراجعه کنید و از انواع تابلوهای ارائه داده شده در این فروشگاه اینترنتی بهره ببرید.

در فروشگاه آرام ست امکان خرید اقساطی برای شما عزیزان فراهم شده است و می توانید تنوع بسیار زیادی از کالاهایی نظیر: تابلو، آباژور، ساعت دیواری، ساعت ایستاده و ... را در آن ببینید و برای خرید کالاهای مورد نظر خود اقدام کنید.

با خرید از آرام ست، کالاهای مورد نظر شما از طریق اداره پست برای شما عزیزان ارسال می شوند و در مدت سه الی چهار روز به راحت ترین شکل ممکن میتوانید آنها را تحویل بگیرید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: