پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

بازارچه اینترنتی «این‌چند» در راستای ایجاد شرایط خرید بهتر و آسانتر برای کاربرانش، طرح فروش اقساطی و اعتباری کالا را آغاز کرده است. طرح مذکور فرصتی عالی است برای کاربرانی که قدرت خرید نقدی کالاهای مورد نیاز خود را ندارند و از طرفی به سبب قوانین سخت‌گیرانه بانکی، قادر به اخذ وام از بانک‌ها و موسسات مربوطه نمی‌باشند. سایر مزایای خرید اقساطی کالا از «این‌چند» را در گزارش زیر با هم مرور خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی این‌چند ، طرح تسهیلات فروش اقساطی کالا از «این‌چند» شامل مزایایی به شرح ذیل می‌باشد.

1- خرید کالا به صورت اقساطی و بدون نیاز به معرفی ضامن، تنها با ارائه یک برگ چک ضمانت

2- امکان ارائه چک جهت ضمانت از سوی وابستگان نزدیک همچون پدر، مادر، خواهر و بردار

3- خرید آسان و مقرون به صرفه کالاهای مورد نیاز، بدون هیچگونه مراجعه حضوری تنها به صورت آنلاین

4- دسترسی به کالای مورد نیاز بدون پس انداز و نگرانی بابت افزایش مداوم قیمت‌ اجناس در بازار

5- دسترسی به کالاهای اصل با تضمین اصالت کالای «این‌چند» و از طریق عودت وجه پرداختی در صورت غیر اصل بودن

6-  تنوع گروه‌های کالایی مورد نظر جهت خرید اقساطی، تا حدود 40 هزار محصول

اینچند یک بازار اینترنتی می باشد که شما می توانید انواع کالاهای مختلف مانند لوازم منزل ، لوازم الکترونیک ، مد و پوشاک و ... را در آن بیابید و براساس مقایسه قیمت ، ارزان ترین را انتخاب کنید . سایت اینچند در حوزه های مختلف کالا تامین کنندگانی دارد که سفارشات را تهیه و ارسال می کنند و البته اینچند به خریداران این ضمانت را می دهد که دقیقا همان کالای مورد نظر به دست آنها می رسد. در غیر اینصورت کلیه وجه پرداختی به همراه هزینه ارسال عودت داده می شود

 

شایان ذکر است: جهت برخورداری از تسهیلات طرح مذکور می‌توانید به نشانی https://www.inchand.com/credit مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را گام به گام انجام دهید.

براساس این گزارش، پس از اتمام مراحل ثبت نام شرایط متقاضیان مورد بررسی قرار گرفته و به کاربرانی که واجد شرایط لازم هستند اعتبار تخصیص می‌گردد. این اعتبار با شارژ کردن کیف پول متقاضیان قابل مشاهده بوده و با هر خرید اقساطی از مبلغ آن کاسته می‌شود.

گفتنی است، در حال حاضر این تسهیلات تنها برای متقاضیان ساکن تهران فعال می‌باشد. دست اندرکاران «این‌چند» امیدوارند، طرح مذکور راهگشای مشتریان «این‌چند» بوده و زمینه ساز گسترش دامنه خدمات پرداختی مشتریان و ارتقا فروش تامین کنندگان گردد.

شایان ذکر است، متقاضیانی که علاقمند به استفاده از تسهیلات طرح مذکور هستند اما در خصوص نحوه برخورداری از این تسهیلات کماکان دچار ابهام می‌باشند، می‌توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 5 بعد از ظهر و پنج‌شنبه‌ها از ساعت 9 الی 1 بعد از ظهر با شماره 02172238000 تماس داشته و  سئوالات احتمالی خود را با کارشناسان «این چند» در میان بگذارند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: