پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

کنکور سراسری در کشور ما یکی از بزرگ ترین فرصت هایی است که پیش روی نوجوانان قرار می‌گیرد. هر نوجوان می تواند از این فرصت طلایی بهره مند شود و با مطالعه حرفه ای و برنامه ریزی اصولی در رشته مورد علاقه اش پذیرفته شود. برای قبولی در کنکور سراسری و و کسب نمرات عالی در امتحانات مدرسه، داشتن برنامه ریزی تحصیلی الزامی است. بهره مندی از مشاوره تحصیلی و مشاوران کنکور آسان است هم در زمینه برنامه ریزی و هم در زمینه هایی مانند مدیریت زمان، نحوه مطالعه صحیح، انتخاب رشته، انتخاب منابع و... بسیار راهگشا است.

مؤسسه کنکور آسان است یکی از با سابقه ‌ترین مؤسسات کنکوری در کشور است که تا به ‌حال رتبه ‌های برتر زیادی را داشته ‌است. خدمات این مؤسسه شامل تهیه و عرضه انواع محصولات دیجیتالی اعم از دی وی دی های آموزشی و کتاب ‌های الکترونیک کتاب و جزوات الکترونیکی و همچنین مشاوره و برنامه‌ریزی کنکور سراسری است. این مؤسسه برای تمامی رشته‌های تجربی انسانی و ریاضی در تمامی مقاطع و حتی و مقاطع متوسطه اول دی وی دی آموزشی با کیفیت و مشاوره و برنامه‌ریزی رایگان ارائه می‌دهد. در این مقاله در در ادامه این گفتار با مشاوران مجموعه کمک مجموعه کنکور آسان است و خدمات مشاوره ‌ای این مؤسسه بیشتر آشنا خواهیم شد.

مجموعه کنکور آسان است که منابع دیجیتال خود را با عنوان انتشارات گیلنا در قالب دی وی دی های آموزشی و تستی منتشر می‌کند، خدمات مشاوره و برنامه‌ریزی به دانش‌آموزان سراسر کشور ارائه می‌دهد. مشاوران این مجموعه عموماً رتبه‌های برتر سال‌های گذشته و مشاوران با سابقه در زمینه کنکور سراسری هستند. مجموعه کنکور آسان است برای انتخاب مشاوران خود علاوه‌بر پروسه گزینش پیچیده، آن ها را از بین رتبه های برتر کنکور انتخاب می کند.

هم چنین دوره‌های آموزشی بسیار مفیدی تحت ظارت مستقیم استاد حسین احمدی مؤسس و مدیر مجموعه کنکور آسان است برای آمادگی بیشتر و آموزش اصولی مشاوران مجموعه برگزار می شود. شرکت در این دوره های آموزشی و نظارت استاد حسین احمدی بر کیفیت مشاوره و برنامه‌ریزی توسط مشاوران برتر این مجموعه افزوده‌است.

ویژگی های مشاوره و برنامه ریزی مشاوران موسسه

برنامه‌ریزی ارائه‌شده توسط مشاوران مؤسسه کنکور آسان است دقیقاً منطبق با برنامه آموزشی دی وی دی های این مجموعه تنظیم می‌شود تا دانش‌آموز بتواند بدون هیچ‌گونه نگرانی و در بهترین زمان ممکن تمام مباحث را مطالعه و مرور کند. هم چنین مشاوران این مجموعه که همگی از رتبه‌های برتر و برگزیدگان کنکور سراسری در سال‌های گذشته هستند علاوه‌بر مشاوره و برنامه‌ریزی درسی، به دانش‌آموزان مشاوره انگیزشی ارائه می‌دهند.

دانش‌آموزانی که پکیج های جامع دی وی دی ها ی انتشارات گیلنا را تهیه می‌کنند، می‌توانند به‌صورت رایگان و بدون صرف هزینه از لحظه ثبت‌نام تا پایان انتخاب رشته از مشاوره حرفه‌ای مشاوران مجموعه بهره مند شوند. به طور کلی مشاوره و برنامه ریزی مشاوران موسسه شامل خدمات زیر است.

-         مشاوره در زمینه انتخاب بهترین منابع آموزشی

-         برنامه ریزی دقیق با ارائه زمان بندی برای مطالعه دروس

-         مشاوره انگیزشی

-         مشاوره انتخاب رشته

مشاوره و برنامه ریزی چگونه انجام می شود؟

برنامه‌ریزی و مشاوره توسط مشاوران مجموعه کنکور آسان است معمولاً به‌صورت تلفنی و آنلاین انجام می‌شود. دانش‌آموز پس‌از ثبت‌نام در مجموعه کنکور آسان است می‌تواند با یکی از مشاوران برتر این مجموعه ارتباط برقرار کند. مشاوران این مجموعه مطابق با منابع آموزشی انتشارات گیلنا و شرایط شخصی دانش آموز برنامه‌ریزی مناسبی را برای دانش‌آموز تنظیم و به‌صورت شخصی‌سازی شده به او ارائه می‌دهند.

 دانش‌آموز در طول مسیر مرتباً با مشاور خود در ارتباط است و نکات مشاوره‌ای مانند نحوه مطالعه سریع تر دروس، نحوه‌ی تست زنی، تکنیک های مشاوره ای و... را فرامی‌گیرد. همچنین مشاوران مجموعه کنکور آسان است به‌طور کامل بر روند مطالعه دانش‌آموز نظارت می‌کنند.و با استفاده از ابزارهایی مانند گزارش کارهای آنلاین مسیر پیشرفت دانش آموزان را آنالیز و نکات مورد نیاز را یادآوری می کنند.  

آیا مشاوران کنکور آسان است انتخاب رشته هم می کنند؟

دانش‌آموزان علاوه‌بر مشاوره کامل در طول سال تحصیلی می‌توانند برای انتخاب رشته پس‌از دریافت نتایج کنکوربرای انتخاب رشته هم از مشاوران مجموعه کنکور آسان است کمک بگیرد. دانش آموز با خرید پکیج های آموزشی و تست‌زنی مجموعه کنکور آسان است علاوه‌بر دسترسی به تمام منابع کنکور با تدریس برترین اساتید کشور که همگی با روش‌های فوق سری و کنکوری تدریس شده‌اند. و روش های فوق سریع و مطابق با کنکورهای جدید تدوین شده‌اند می‌توانند از خدمات مشاوره و برنامه‌ریزی این مجموعه استفاده کنند دانش‌آموزان برتر و کسانی که تلاش و پشتکار خود را در طول مسیر ثابت کنند، علاوه‌بر بهره بردن از مشاوره و برنامه‌ریزی مشاوران مجموعه می‌توانند به‌صورت مستقیم با استاد حسین احمدی و دیگر اساتید موسسه ارتباط برقرار کنند و نکات فوق حرفه‌ای مطالعه و تست‌زنی را از آن‌ها فرا بگیرند.

چطور می توانم از خدمات مشاوره ای این موسسه بهره مند شوم؟

دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی برای بهره مندی از خدمات مشاوره رایگان و برنامه ریزی مشاوران کنکور آسان است می توانند با شماره تلفن های این مجموعه تماس بگیرند. پس از برقراری تماس با مشاوران مجموعه، با آنالیز دقیق وضعیت تحصیلی و سنجش سطح عملی دانش آموزان انتخاب منابع آموزشی صورت می گیرد. به هر دانش آموز به تناسب وضعیت تحصیلی خود از منابع تدریس و تست زنی خاصی پیشنهاد می شود. دانش آموزان می توانند با خرید پکیج های انتشارات گیلنا از خدمات مشاوره و برنامه ریزی مشاوران برتر مجموعه کنکور آسان است بهره مند شوند.

 پس از خرید و دریافت دی وی دی های آموزشی، تست زنی و کتاب و جزوات لازم، مشاوران مجموعه با دانش آموز تماس می گیرند. برنامه ریزی مطالعاتی دانش آموز با توجه به صلاح دید مشاور و با مشورت با دانش‌آموز و خانواده او تدوین و در اختیار وی قرار می گیرد. پس از ثبت نام دانش آموز در یکی از طرح های موسسه، علاوه بر ارائه تدریس های فوق حرفه ای و به روز دانش آموز از خدمات مشاوره و برنامه ریزی هم بهره مند می شود.

سخن آخر

در این گفتار اطلاعاتی جهت آشنایی بیشتر با مشاوران کنکور آسان است ارائه شد. مشاوره و برنامه ریزی در کنار داشتن منابع آموزشی و تست زنی حرفه ای کلید موفقیت در کنکور سراسری است. مشاوران رتبه برتر مجموعه کنکور آسان است با چندین سال سابقه در زمینه مشاوره تحصیلی و انگیزشی از بهترین گزینه ها برای بهره مندی از مشاوره و برنامه ریزی کنکوری هستند. نظارت مستقیم استاد حسین احمدی موسس مجموعه و امکان بهره مندی از مشاوره های آنلاین اساتید بزرگ این موسسه از دیگر مزیت های دریافت مشاوره و برنامه ریزی انتشارات گیلنا است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: