پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

قیمت لباس عروس برای خرید و اجاره در سال 1401:

لباس عروس برای هر خانومی جز مهمی از مجلس عروسی اش است به طوری که دوست دارد مثل الماس بدرخشد. در مزون لباس عروس پاریس نازی آباد بهترین لباس عروس برای خرید و اجاره موجود است.

نکاتی برای خرید لباس عروس :

مزیت خرید لباس عروس این است که به یادگار می ماندو فرصتی برای این که بار ها برای سالگرد ازدواجتان آن را بپوشید وجود دارد. اما خرید لباس عروس معیابی مانند دادن هزینه زیاد ، نکهداری سخت لباس عروس ، جا گرفتن لباس عروس . بعضی از عروس خانم ها بعد از خریداری لباس عروس و برگزاری مراسم عروسی لیاس عروس را هدیه به بنیاد خیریه و یا عروس خانم هایی که از لحاظ مالی مشکل دارند می کنند.

نکاتی برای اجاره لباس عروس :

اجاره لباس عروس راهی مرسوم تر از خرید آن است. مزیت اجاره لباس عروس این است که لباسی که تنها برای یک شب نیاز دارید با قیمت مناسب تری اجاره می کنید. معایبی که اجازه لباس عروس دارد این است که هرچه تنخور لباس عروس کم تر باشد قیمت بالا تری دارد. همچنین بعضی از خانم ها از این که لباس عروس قبلا استفاده شده است رضایت ندارندو دوست دارند که لباس نو و بدون تنخور را بر تن کنند.

دوخت لباس عروس منحصر به فرد :

برای عروس خانم هایی که سخت پسند هستند و یا فرم بدنشان طوری است که هر لباس عروسی به بدنشان نمی آید به طور مثال خیلی درشت و یا خیلی لاغر اندام هستند. درخواست دوخت لباس عروس متناسب با فرم بدنشان را میدهند. در هنگام دوخت منحصر به فرد لباس عروس دو گزینه وجود دارد یک راه این است که بعد از مراسم خود آن را نگه دارید و راه دیگر این است که آن را به همان مزونی که دوخت لباس عروس را انجام داده برگردانید تا لباس عروس را به کسی دیگر اجاره دهند.

کدام روش برای انتخاب لباس عروس مناسب است ؟

برای این که لباس عروس را اجاره کنید و یا بخرید نیاز است که چند مدل از لباس عروس را ببینید و مطابق با فرم بدن و نوع آرایش و اکسسوری های خود لباس عروس خود را انتخاب کنید.

قیمت لباس عروس در مزون لباس عروس پاریس نازی آباد به عوامل زیادی مانند اجاره لباس عروس ، خرید لباس عروس ، نوع پارچه لباس عروس ، طراحی لباس عروس ، و لوازم جانبی لباس عروس مانند اکسسوری ، تاج و ... بستگی دارد.

5

مدل لباس عروس 1401:

لباس عروس پوشیده آستین گیپور :

در سال 1401 لباس عروس آستین دار گیپور بسیار مورد طرفدار شده است . عروس خانم هایی که دوست دارند لباس عروس پوشیده داشته باشند و یا مراسم مختلط دارند لباس عروس پوشیده آستین دار گیپور بسیار مناسب است . مزیت لباس عروس آستین دار این است که اگر بر روی پوست بازو ، گردن ، سرشانه ، و بالا تنه جوش و آکنه وجود دارد بهتر است که لباس عروس پوشیده آستین دار گیپوررا انتخاب کنید.

لباس عروس دنباله دار :

یکی دیگر از لباس عروس های معروف در سال 1401 لباس عروس دنباله دار است. که میتوانید متناسب با فرم اندام خود دامن جذب و بلند دنباله دارو یا دامن پف دنباله داررا انتخاب کنید.

لباس عروس یقه دار :

لباس عروس یقه دار نیز جز معروف ترین لباس عروس در سال 1401 است که لباس عروس یقه دار بیشتر برای افرادی که فرم بدن چاقی دارندمناسب است. لباس عروس یقه دار با اکسسوری و گردنبدبسیار زیبا میشود.

6

انم هایی با بالا تنه درشت:

اگر سینه و سرشانه درشتی دارید که بزرگ تر از ران و باسن شما است بهتر است که پیراهن های بندی بدون استین انتخاب کنید . اگر میخواهید سینه شما کوچک تر دیده شود بهتر است لباس هایی با یقه هفت انتخاب کنید ولی اگر سر شانه پهنی دارید و سایز سینه شما نرمال است بهتر است که لباسی که تک شانه هستند و یک طرف بند دارند استفاده کنید . اگر دوست دارید که بلوز دامن انتخاب کنید برای این که اندام شما بهتر به نظر برسد بهتر است که لباس بالا تنه را تیره تر انتخاب کنید . همیشه به این نکته توجه داشته باشید که یقه های کار شده بالا تنه شما را درشت تر نشان میدهد پس اگر بالا تنه درشتی دارید از یقه های ساده اشتفاده کنید.

خانم هایی با پایین تنه درشت:

بعضی از افراد بالا تنه مناسبی دارند و از قسمت باسن و پا چاق هستند . بهتر است که این افراد لباس کارشده انتخاب کنند که از پارچه لطیف و کم تراکم تولید شده . لباس های ماکسی انتخاب مناسبی برای این افراد است و بهتر است که رنگ تیره را انتخاب نمایند و همیشه سعی کنید لباس هایی که پایین تنه تنگی دارد انتخاب نکنید . دامن های خیلی کوتاه مناسب این افراد نیست و دامن بلند شیک تر به نظر میرسد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: