پایگاه خبری خانه فوتبال:

یک قدم با حرفه ای شدن فاصله دارید!

قبل از خرید اسکیت باید نکاتی را برای انتخاب کفش اسکیت مناسب خودتان در نظر داشته باشید. خرید بدون تجربه باعث آسیب های جدی و در بعضی موارد جبران ناپذیر به سلامتی شما شده و در طولانی مدت فرم پای شما را تغییر می دهد. مشاوران مجرب آنلاین اسکیت در خدمت شما هستند تا با ارائه تجربیات خود بهترین و مطمئن ترین خرید را داشته باشید. همچنین برای آموزش اسکیت به سایت onlineskate.ir مراجعه کرده و فیلم های آموزشی را بصورت کاملا رایگان مشاهده کنید. برای دیدن آموزش های بیشتر و حرفه ای تر مشاورین ما با معرفی برترین مربیان، به شما کمک می کنند تا به مسیر موفقیت قدم بگذارید.

در صورتیکه علاقه مند به شرکت در مسابقات اسکیت در انواع شاخه های این رشته ورزشی باشید مربیان آنلاین اسکیت شما را تنها نمی گذارند!

کافیست با ما در ارتباط باشید تا با برگزاری کلاس های آموزشی اختصاصی و ویژه، شما را جهت شرکت در مسابقات به حد آمادگی مطلوب برسانیم. مربیان این مجموعه تمامی تجربیات خود را از شرکت در مسابقات گوناگون در اختیار شما قرار داده و با دادن برنامه دقیق و منظم آموزشی به شما کمک خواهند کرد تا بهترین نتایج را کسب کنید.

همچنین مجموعه آنلاین اسکیت علاوه بر فعالیت در رشته ورزشی پر طرفدار اسکیت در رشته های رولبال و هاکی نیز فعالیت داشته و در این رشته های جذاب و پر هیجان هم دارای مقام های متعدد می باشد. این مجموعه با شرکت در لیگ کشوری در سنین مختلف در دو گروه دختران و پسران و با تیم های الف و ب مدال های زیادی را دریافت کرده است.

9

اگر علاقه مند به حضور در تیم های مجموعه آنلاین اسکیت می باشید که با نام تیم شهرنورد و با مربیگری جناب آقای محسن دوستگان که از مربیان خوش سابقه و جزء مربیان برتر کشور می باشند، کافیست به سایت onlineskate.ir  مراجعه کرده و فرم تماس را پر کنید. مشاوران آنلاین اسکیت بصورت شبانه روزی و در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و پاسخگوی تک تک سوالات شما عزیزان در هر تمامی موارد می باشند.

همچنین می توانید با شماره تلفن درج شده در سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان همکاران ما بهره ببرید.

رعایت این چند نکته قبل از خرید کفش اسکیت بسیار ضروری می باشد:

  1. قبل از خرید اسکیت حتما با یک مربی اسکیت مشورت کنید.
  2. برای خرید اسکیت، به وزن خود، سایز پا و نوع استفاده از کفش اسکیت دقت کنید.
  3. سایز مناسب برای خرید اسکیت با سایز کفش های معمولی متفاوت می باشد.
  4. اسکیت های موجود در بازار در دو نوع هارد و سافت می باشند.
  5. قبل از انتخاب نوع اسکیت هدف آموزشی خود را مشخص کنید.
  6. سلامتی خود را با اختلاف اندک قیمت به خطر نیندازید.
  7. در صورتیکه هیچ گونه تجربه ای در استفاده از کفش اسکیت و اسکیت سواری ندارید حتما حتما همراه با خرید کفش اسکیت اقدام به خرید پک لوازم ایمنی اسکیت کنید.
  8. لوازم ایمنی اسکیت شامل این موارد می باشد: 1. کلاه ایمنی 2. آرنج بند 3. مچ بند 4. زانو بند
  9. از خرید کفش اسکیت و همچنین لوازم ایمنی غیر استاندارد، بی کیفیت و ارزان قیمت اجتناب کنید.
  10. یادگیری و تمرین اسکیت را در زمین ها، پیست ها و سالن های استاندارد و ایمن انجام دهید.
  11. هرگز برای یادگیری، اقدام به تمرین در خیابان و کوچه نکنید.
  12. قبل از شروع تمرین اسکیت حتما حتما لوازم ایمنی را بطور کامل و به روش صحیح ببندید.
  13. در صورتیکه به تنهایی تمرین می کنید، شروع تمرین را در کنار دیوار یا سکو یا مانند اینها انجام داده و حتما از محیط اطرف کمک بگیرید.
  14. تا وقتی که نمی توانید تعادل خود را در حالت ایستاده حفظ کنید، اقدام به حرکت و سر خوردن با اسکیت نکنید.
  15. در نظر داشته باشید زمینی که در آن شروع به تمرین اسکیت می کنید کاملا خشک بوده و لیز نباشد که باعث سر خوردن اسکیت و افتادن در حین تمرین شود.
  16. بهتر است در ابتدا و برای شروع یادگیری از اسکیت های دارای ترمز استفاده کنید. می توانید پس از گذراندن مقدمات آموزش ترمز اسکیت خود را باز کنید.
  17. می توانید برای جلوگیری از حرکت چرخ های اسکیت قبل از شروع تمرین به آنها چسب بزنید. پس از اینکه به کفش اسکیت عادت کردید و توانایی کنترل و حفظ تعادل خود را داشتید اقدام به باز کردن چسب ها کنید.
  18. برای شروع می توانید اسکیت را روی زمین چمن برده یا حتی روی موکت یا فرش شروع به راه رفتن با کفش اسکیت کنید. این کار باعث می شود به کفش های اسکیت خود عادت کنید و در صورتیکه ترس از عدم تعادل دارید این ترس برطرف خواهد شد.
  19. در ابتدای شروع یادگیری خود را خسته نکنید و تمرین ها را با فاصله و البته بصورت منظم انجام دهید.
  20. بهتر است که تمامی موارد بالا را همراه با یک مربی یا شخصی که قبلا آموزش های لازم را در این زمینه دیده و تجربه اسکیت سواری دارد انجام دهید.

رعایت این بیست نکته باعث خواهد شد شما طی چند جلسه آموزش بصورت ایمن و صحیح مقدمات آموزش اسکیت را پشت سر گذاشته و خود را آماده کنید تا با گذراندن دوره های آموزشی بیشتر و حرفه ای تر قدم به مسیر موفقیت، در این رشته ی جذاب و پر طرفدار بگذارید.

توجه به این موضوع مهم است که هیچ کاری بدون ممارست به سرانجام نخواهد رسید. پس نسبت به تمرین و تکرار بی تفاوت نباشید و در صورتیکه قصد رسیدن به اهداف بزرگ را دارید همواره با انرژی و انگیزه به کار خود ادامه دهید.

آنلاین اسکیت شما را در رسیدن به هدف خودتان تنها نخواهد گذاشت. کافیست با ما همراه شوید تا بهترین تجربیات و امکانات را در اختیار شما قرار دهیم. شما به زودی به یکی از افتخارات آنلاین اسکیت تبدیل خواهید شد و در کنار صدها نفر از دختران و پسرانی که مایه مباهات ما و خانواده ی خود هستند قرار خواهید گرفت.

همین حالا وارد سایت onlineskate.ir  شده و فرم تماس را پر کنید. و یا با شماه تلفن های درج در سایت با ما در تماس باشید. همچنین برای خرید اسکیت های نو و دست دوم به بخش فروشگاه سایت مراجعه فرمایید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: