پایگاه خبری خانه فوتبال:

خانه از گذشته محل آرامش و آسایش تمام انسان ها بوده است. آنها هر روز صبح از خانه خارج می شدند و پس از کار کردن به خانه باز می گشتند. اما امروز در خانه هر کس امکاناتی وجود دارد که به افراد این امکان را می دهد که در خانه خودشان مشغول کار شوند و آن جا را تبدیل به محیطی برای درآمدزایی کنند. جالب اینجاست که در بسیاری از مواقع کار کردن در خانه درآمد بیشتری برای افراد رقم می زند. 

 

چرا کسب و کار خانگی راه اندازی کنیم؟

راه اندازی کسب و کار در منزل مزایای بسیاری دارد که می توانند دلایل قانع‌ کننده ای برای شروع کسب و کار باشند.

 

هزینه کم 

 

 اولین مزیت راه اندازی کسب و کار در منزل، هزینه پایین راه اندازی است. هزینه های اجاره دفتر کار یا یک مغازه یا کارگاه تولیدی زیاد است و در زمان شروع کسب و کار، عمل منطقی به حساب نمیاید. اما حذف هزینه های مرتبط با اجاره و… راه اندازی کسب و کار خانگی را بسیار منطقی کرده است.

 

برای راهنمایی کامل راه اندازی کسب و کار روی این لینک کلیک کنید.

 

صرفه جویی در زمان  

 

دومین مزیت راه اندازی کسب و کار خانگی صرفه جویی در زمان است. زمانی که در خانه خود بیزینسی راه اندازی می کنید، از ترافیک های سطح شهر و رفت و آمد به محل کار رها می‌شوید و در نتیجه حداقل دو تا سه ساعت در طول روز از زمان شما صرفه جویی می شود. در این مدت شما می توانید ورزش کنید، کتاب بخوانید یا با خانواده خود وقت بگذرانید. 

8

امکان خلاقیت و ایده پردازی

 

اگر شما بخواهید به صورت سنتی کسب و کاری را راه اندازی کنید، به دلیل دغدغه های بسیاری که در آن وجود دارد اعم از هزینه‌ها، نگرانی بابت وصول مطالبات و… مجبورید که مدام به فکر انجام فرآیندها باشید و این موضوع فرصت خلاقیت و ایده پردازی در موضوعات مختلف را از شما می گیرد. ولی پایین بودن دغدغه‌ها، زمان کاری بیشتر، محیط آرام خانه و هزینه کم‌تر آن باعث می شود که شما به دنبال ایده پردازی و بهبود تجربیات کاربران باشید. 

 

برای راه اندازی کسب و کار در منزل به چه مهارت هایی نیاز است؟

 

بازاریابی

 

اولین مهارت و دانشی که برای راه اندازی کسب و کار خانگی به آن نیاز خواهید داشت، بازاریابی است. شما باید بتوانید بازار هدف خود را شناسایی کنید. شناسایی درست بازارهدف منجر به اصلاح کیفیت محصولات یا خلق محصول جدید می شود.

 

توانایی تولید محتوا برای رسانه های مختلف

 

اگر بخواهیم شفاف‌تر بیان کنیم استراتژی و بازاریابی محتوایی زیرشاخه ای از بحث بازاریابی هستند. همانطور که در تعریف بازاریابی اشاره کردیم، شما باید محصولات خود را از طریقی به مخاطبان معرفی کنید و برای این موضوع برنامه ریزی کنید. اکثر افراد در صفحات مجازی پیج دارند و شما با تولید محتوا می توانید به سوالات آنها راجع به خدمات و محصولات خود توضیحاتی ارائه دهید. 

در اصل مهم‌ترین راه ارتباطی کسب و کارهای خانگی با مشتریانشان، اینستاگرام، سایت و در بعضی از کسب و کارها یوتیوب است. در نتیجه باید تولید محتوا در این فضاها را آموزش ببینید. 

9

فروش

 

در درجه اول و در ابتدای راه اندازی کسب و کار خانگی، به عنوان صاحب کسب و کار باید بر مهارت فروشندگی تسلط داشته باشید. شما باید بتوانید از طریق تکنیک داستان سرایی برای محصولتان داستان بگویید تا مردم با ذوق بابت محصول شما پول پرداخت کنند. پس از مدتی که توانستید فروش بالایی را تجربه کنید، می توانید چند نیروی فروش استخدام کنید و به صورت دورکاری با آنها فعالیت کنید. 

در این مرحله شما باید به دنبال ایجاد یک سیستم فروش باشید تا از طریق آن بتوانید فروشتان را افزایش دهید. 

 

مذاکره

 

در ابتدای مسیر راه اندازی کسب و کار خانگی اگر بر مهارت مذاکره مسلط باشید، می توانید به راحتی در بسیاری از محصولات از تامین کنندگان، تخفیف بگیرید.

 

معرفی چند کسب و کار پرسود خانگی

 

در ادامه کسب و کارهایی را به شما معرفی می کنیم که می توانید با انجام دادن آنها از خانه خودتان و با حداقل امکانات درآمدزایی را شروع کنید. برخی از بیزینس هایی که برای شما بیان می کنیم جز کسب و کار های جدید خانگی هستند. به این معنا که در پنج سال گذشته توانسته‌اند رونق بسیار خوبی پیدا کنند.

 

  • مقاله نویسی و تولید محتوا برای برند ها

 

  • سئو سایت

 

  • کد نویسی
  • بیزینس کوچینگ 

 

  • مشاوره

 

  • تولید پادکست

 

  • آموزش دادن هر مهارتی که دارید

 

  • صنایع دستی و ساخت اکسسوری 

 

  • آرایشگری

 

  • پخت و فروش غذا

 

  • پخت و فروش انواع کیک

 

  • طراحی دکوراسیون داخلی

 

  • سرمایه گذاری در بازار های مالی

 

  • تولید و فروش صابون های فانتزی

 

  • فروش قهوه

 

  • تولید و فروش میوه خشک

 

  • فروش بازی فکری 

 

کلام آخر

 

تمام ایده های راه اندازی کسب و کار خانگی که به شما معرفی کردیم در حوزه های مختلف خدماتی و فروش محصول بودند. برای موفقیت در هر کدام از آنها نیاز است که اصول راه اندازی کسب و کار را بدانید و بیزینس خود را با توجه به آنها شروع کنید. 

در سایت ماهان تیموری صفر تا صد راه اندازی کسب و کار اینترنتی و همچنین مهارت هایی مانند مذاکره، فروش، بازاریابی را برای شما بیان کرده‌‌ایم که به وسیله آنها می توانید کسب و کاری مطمئن برای خودتان راه اندازی کنید. علاوه بر آنها در قسمت فوت کوزه گری سایت ماهان تیموری بیش از ۲۵ ایده راه اندازی  کسب و کار به صورت تخصصی بررسی شده است که در صورت نداشتن ایده می توانید یکی از آنها که بیشتر با استعدادها و علایقتان همخوانی دارد را انتخاب کنید. 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: