پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

ثبت نام جدید پروژه چیتگر به عنوان یکی از راه های سرمایه گذاری در چیتگر می باشد. این روش برای انواع پروژه های تعاونی ساز و شخصی قابل استفاده است. اگر شما هم قصد دارید از طریق پذیره نویسی، صاحب امتیاز در چیتگر شوید؛ تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

آشنایی با پذیره نویسی

به طور کلی در پروژه هایی که در مرحله خرید زمین و آغاز پروژه هستند، ثبت نام پروژه جدید چیتگر یا پذیره نویسی مطرح می شود. افراد شرکت کننده در این طرح، به عنوان اعضا اولیه آن هستند. مبلغ زمین و تراکم در ابتدا به صورت اقساط دریافت شده و در مرحله بعدی، اقساط ساخت اعلام می شود.

برای افرادی که قصد دارند از طریق پذیره نویسی سرمایه گذاری کنند؛ اطلاع از شرایط ثبت نام جدید پروژه چیتگر ضروری است. همچنین در نظر داشته باشید که موقعیت مکانی هر پروژه در مبلغ زمین و تراکم برج های این منطقه تاثیر گذار می باشد.

چگونگی ثبت نام جدید پروژه چیتگر

با اطلاع از زمان پذیره نویسی که از طریق سایت های اینترنتی یا رسانه ها اعلام می شود؛ می توانید برای ثبت نام جدید پروژه چیتگر اقدام کنید. برای این کار باید با توجه به شرایط مالی خود، مطابق تعداد اقساط تعیین شده و مبلغ هر یک؛ ثبت نام نمایید.

7

تمامی این اقساط تعین شده مرتبط با زمین پروژه بوده و هزینه ساخت و ساز به طور جداگانه محاسبه می گردد. بنابراین می توانید در مورد کل هزینه پرداختی سوالاتی را از فروشنده بپرسید. البته یکی از مهم ترین نکات در پذیره نویسی، زمان تحویل پروژه است.

نواحی برخوردار از بیش ترین میزان پذیره نویسی

پروژه های در حال ساخت منطقه چیتگر به منظور جبران کمبود های رفاهی منطقه غربی تهران طراحی شده اند که از ارزش بالایی برای سرمایه گذاری نیز برخوردار هستند. از تمامی برج های این منطقه، میزان زیاد پذیره نویسی در منطقه شرقی انجام می شود. زیرا ناحیه غربی آن به طور عمده حاوی پروژه های شخصی ساز و بدون قابلیت پذیره نویسی است.

مهلت پایانی ثبت نام جدید در منطقه چیتگر

در ارتباط با قبول ثبت نام افراد یا رد آن، تعاونی ها کاملا صاحب اختیار هستند. از آن جایی که هر یک از پروژه ها تاریخ متفاوتی برای پایان پذیره نویسی دارند؛ هیچ اطلاعات ثابتی در این زمینه موجود نیست. بنابراین علاوه بر آگاهی از شرایط ثبت نام جدید پروژه چیتگر، می توانید مهلت پایانی پذیره نویسی را نیز از سازندگان بپرسید.

آیا می توانیم امتیاز پروژه چیتگر خود را واگذار کنیم؟

 بعضی افراد ممکن است بنا به دلایلی ناچار به واگذاری ثبت نام خود شوند. اما مسئله اصلی اینجا است که واگذاری یا فروش تنها برای اجسامی که وجود خارجی دارند، امکان پذیر است. از آن جایی که بنا این پروژه هنوز ساخته نشده است، امکان واگذاری این ثبت نام وجود ندارد.

8

تنها راه حل این مسئله، امکان واگذاری حق امتیاز پروژه به افراد دیگر است. به این صورت که اگر مشکلی برای اعضا ایجاد شود، می توانند امتیاژ پروژه خود را به شخص دیگری تحویل دهند و پول خود را پس بگیرند. بنابراین همواره تبدیل این ثبت نام به پول نقد امکان پذیر است.

برای فروش حق امتیاز به فرد دیگر، لازم است ارزش این امتیاز  با توجه به عوامل موثر شناسایی شود. این عوامل، به صورت زیر است:

  • میزان پیشرفت پروژه
  • اعتبار سازنده، فروشنده یا تعاونی
  • امکانات موجود در آپارتمان مانند آسانسور، انباری، پارکینگ و ..
  • مقدار عرضه و تقاضا
  • موقعیت مکانی برج

مزیت های شرکت در ثبت نام جدید پروژه در منطقه چیتگر

پذیره نویسی یکی از بهترین راهکار های کسب سود در طولانی مدت محسوب می شود. زیرا با خرید امتیاز پروژه با مبلغی کم، می توانید با اتمام آن سود خوبی به دست آورید. از طرفی آینده درخشانی که برای راه اندازی برج ها در این منطقه برآورد شده است؛ دلیل خوبی برای کم ریسک و با ارزش بودن سرمایه گذاری در این منطقه می باشد.

البته لازم است پیش از خرید، تمام جوانب لازم را بسنجید. به این صورت که در مورد سازنده پروژه اطلاعات بیشتری به دست آورید و از معتبر بودن ساخت و ساز آن ها اطمینان یابید. برای مثال پروژه یاران چیتگر  یکی از پروژه های پذیره نویسی در منطقه 22 می باشد که تعاونی مسکن مهر ایثار از اعتبار خوبی میان سازندگان برخوردار است. در آخر به قیمت تمام شده پروژه نیز توجه داشته باشید تا زمان تحویل پروژه مشکلی ایجاد نشود.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: