پایگاه خبری خانه فوتبال:

تا قبل از این اجاره خودرو فقط در برخی از کشورهای خارجی مرسوم بود؛ اما به مرور زمان و با درک مزایای اجاره ماشین، امروزه در ایران نیز شرکت‌های کرایه خودرو وارد عرصه شده‌اند و در حال خدمت‌رسانی به مشتریان و اجاره‌دهندگان هستند. فعالیت این شرکت‌ها یک فعالیت دو سویه است، یعنی از یک طرف بستری را برای صاحبان خودرو فراهم آورده است تا ماشین‌های خود را از طریق این شرکت‌ها در اختیار متقاضیان اجاره خودرو قرار دهند و به این طریق به کسب درآمد بپردازند. از طرف دیگر بستری را برای متقاضیان کرایه خودرو مهیا کرده است تا از بین خودروهای موجود در لیست مورد مناسب را برای مدت زمان معینی انتخاب کنند و با پرداختن اجاره تعیین شده بدون هیچ محدودیتی از آن خودرو استفاده کنند.

ممکن است بپرسید چرا باید خودرو کرایه کنیم؟ جالب است بدانید که بسیاری از افرادی که اقدام به کرایه خودرو می‌کنند، خود صاحب ماشین هستند؛ اما در شرایط خاص و با در نظر گرفتن مزایایی که رنت ماشین در برخی موقعیت‌ها دارد، ترجیح می‌دهند به‌جای استفاده از ماشین خود، از یک خودرو کرایه‌ای استفاده کنند. در ادامه به مهم‌ترین مزایایی که اجاره خودرو در مقایسه با خرید خودرو یا استفاده از اتومبیل شخصی دارد، اشاره می‌کنیم.

با خیال راحت مسافرت کنید و در مقصد یک ماشین اجاره کنید

اگر قصد مسافرت به وسیله هواپیما یا قطار را دارید و نگران رفت‌وآمدهای خود در طول اقامت در مقصد هستید، بهترین گزینه برای شما اجاره یک ماشین در مقصد است؛ به این ترتیب تا هنگامی که سفر شما به پایان برسد، بدون هیچ مشکلی تمام کارهای خود را شخصاً انجام خواهید داد و در طول مدت اقامت خود هیچ‌گونه احساس ناراحتی از این بابت نخواهید داشت.

صرفه‌جویی در هزینه استهلاک خودرو شخصی

مزیت بزرگ استفاده از اجاره خودرو در مقایسه با استفاده از ماشین شخصی، این است که دیگر درگیر هزینه استهلاک و کاهش ارزش قیمت خودرو شخصی خود نخواهید بود؛ چرا که علاوه بر جلوگیری از استهلاک ماشین، کیلومتر خودروی‌تان نیز بالا نمی‌رود. در بسیاری از موارد، هنگامی که مصرف‌کننده خودرو در مسافت‌های طولانی رانندگی کند، یک ماشین جدید، حدود 30 درصد از ارزش کلی خود را از دست می‌دهد؛ اما در صورت اجاره ماشین دیگر نیازی نیست نگران این موضوع باشید.

عدم نیاز به صرف هزینه تعمیرات و بازرسی‌های فنی

اغلب مالکان خودروهای سواری و سنگین، از پرداخت هزینه‌های زیاد مربوط به تعمیرات خودرو شکایت دارند؛ علاوه بر این برای هر سفر حتماً باید تمام امور فنی خودرو مورد بررسی قرار گیرد تا از ایمن بودن سفر اطمینان حاصل شود. مسلماً رسیدگی به این امور، علاوه بر پرداخت هزینه، نیازمند صرف وقت و زمان نیز است. جالب است بدانید که در صورت رنت خودرو، دیگر نیاز نیست که نگران این امور باشید؛ زیرا صاحب اتومبیل و شرکت کرایه‌دهنده موظف هستند پس از استفاده هر مشتری از ماشین، تمام اقدامت تعمیر و نگه‌داری را انجام دهند. لذا خودرویی که در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد، از نظر فنی کاملاً سالم است و تمام بازرسی‌های و معاینات فنی مربوطه را گذرانده است.

صرفه‌جویی در مصرف بنزین

از مزیت‌های بزرگ رانندگی با ماشین‌های کرایه‌ای، این است که می‌توانید خودرویی انتخاب کنید که مصرف بنزین آن به مراتب کم‌تر از خودرو شخصی خودتان باشد. اگر اتومبیل خودتان قدیمی است یا مصرف بنزین آن بالاست، با اجاره خودرویی که کم‌مصرف باشد، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه مصرف سوخت، آسیب کم‌تری نیز به محیط‌زیست وارد خواهد آمد. امروزه اجاره ماشین‌های هیبریدی طرفداران زیادی پیدا کرده است و بسیاری از شرکت‌های اجاره خودرو نیز در میان اتومبیل‌های کرایه‌ای، انواع هیبریدی را نیز در دسترس قرار داده‌اند.

در اختیار داشتن یک خودروی متناسب با هر موقعیت

10

از مزایای کرایه ماشین این است که می‌توانید متناسب با هر موقعیت، خودروی مناسب را کرایه کنید. فرقی ندارد که تصمیم شما کرایه خودرویی بزرگ و جادار برای رفتن به مسافرت با تمامی دوستان‌تان باشد، یا اجاره ماشینی لوکس برای روز عروسی‌تان، در هر صورت با کمک شرکت‌های کرایه ماشین خواهید توانست بهترین خودرو را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید. مسلماً خرید خودروی مناسب برای استفاده در موقعیت‌های مختلف به هیچ‌وجه منطقی و مقرون به صرفه نیست؛ اما شرکت‌های رنت ماشین این امکان را برای شما فراهم کرده‌اند که بتوانید در هر زمان بهترین انتخاب را داشته باشید.

کرایه ماشین از لحاظ حقوقی

اجاره از دیدگاه حقوقی، یک قرارداد محسوب می‌شود که به قرار آن انتقال مالکیت، یک وسیله یا هر چیز دیگری به‌طور موقت به شخص دیگری داده می‌شود. کرایه برای هر چیزی که ماندنی باشد و با استفاده، تمام نشود، امکان‌پذیر است. بر طبق همین توضیح، ماشین نیز بر این اساس که با استفاده تمام نمی‌شود و اصل مال باقی می‌ماند، از لحاظ قانونی مورد قبول بوده و هیچ‌گونه مشکلی ندارد. البته باید این نکته را خاطر نشان کنیم که فرد مستأجر باید رفتاری متعارف و مناسب با وسیله مذکور داشته باشد، در غیر این صورت اگر به صورت عمدی آسیبی متوجه مال شود باید آن را جبران کند. با این حال اگر فردی که  اقدام به اجاره خودرو می‌کند، رفتار مناسبی با ماشین مذکور داشته باشد ولی باز هم ماشین دچار خسارت شود، در این صورت در قبال این خسارت هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

سپریس سرویس اجاره آسان خودرو به صورت آنلاین

سپریس یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه اجاره خودرو در تهران فعالیت می‌کند و به صورت 24 ساعته می‌توانید وارد سایت این مجموعه شوید تا به‌عنوان مالک خودرو یا متقاضی اجاره خودرو در تهران ثبت‌نام کنید.

11

 

از نکاتی که باعث می‌شود سپریس در مقایسه با دیگر شرکت‌های اجاره خودرو تهران متمایز باشد:

  • خودرو درخواستی خود را هر کجا که بخواهید می‌توانید تحویل بگیرید.
  • لیست بسیار متنوع خودروها که انتخاب را برای شما بسیار آسان می‌کند (خودروهای اقتصادی، مناسب سفر، انواع ون، خودروهای شاسی‌بلند، خودرو با راننده و بدون راننده و غیره).
  • پوشش بیمه مورد نظر خود را برای خودرویی که اجاره می‌کنید، سفارش دهید و دیگر نگران تصادف، سرقت و خسارت‌های احتمالی دیگر نباشید.
  • به صورت 24 ساعته از پشتیبانی کارشناسان مجموعه سپرس بهره‌مند شوید.

اگر شما نیز قصد دارید از خودرو خود کسب درآمد کنید و یا به دنبال اجاره خودرو مناسب هستید، می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی Https://sepris.com/ وارد سایت سپریس شوید و بعد از مطالعه تمام شرایط، درخواست خود را ارسال کنید.

سپریس مخفف عبارت اسپریس نامی فارسی به معنای میدان اسب‌دوانی است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: