پایگاه خبری خانه فوتبال:

تاریخچه موزر و دلیل معروفیت آن:

بی شک کیفیت بالای موزر، خدمات پس از فروش آن، قیمت مناسب، و همچنین طراحی منحصر به فرد آن از دلایل مهمی است که سالیان طولانی توانسته موزر را همچنان معروف و پرطرفدار نگه دارد. اما نگاهی به تاریخچه برند موزر برای شما هم جالب خواهد بود. اولین ماشین اصلاح الکترونیکی توسط شخصی به نام لئو جی در آمریکا در سال 1918 میلادی اختراع و تولید شد. همین ماشیناصلاح  الکتریکی عاملی شد تا طی دهه های بعد با شکل های دیگری و مدل های پیشرفته تری تولید و به بازار عرضه گردد. تا اینکه بالاخره در سال 1962 میلادی ماشین اصلاح موزر معروف و با اسم یا سری 1400 تولید و به بازار وارد شد. این ماشین اصلاح تا به امروز بیش از 30 میلیون فروش داشته است. جالب است بدانید نوع قوی تر همین موزر برای اصلاح مو و پشم گوسفندان در سال 1974 تولید شد. در سال 2001 موزر کمی پیشرفته تر شد و موزر شارژی با همان اسم سابق روانه بازار شد. اما نتوانست محبوبیت موزر 1400 را به دست آورده و مانند آن معروف شد. با اینکه بیش از 50 سال از تولید اولین ماشین اصلاح موزر به همین شکلی که در تصاویر مشاهده میکنید میگذرد، اما همچنان این محصول پرچمدار ماشین های اصلاح بوده و طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد.

کاربردهای ماشین اصلاح موزر:

همه آقایان با کاربرد و یا روش های به کار بردن ماشین ریش تراش و اصلاح موزر کم و بیش آشنایی دارند. اما به طور خلاصه میتوان گفت از این ماشین اصلاح برای پیرایش موهای سر، موهای صورت و موهای زائد قسمت های مختلف بدن میتوان در منزل یا سالن های آرایش استفاده کرد.

سالن های آرایش و پیرایش آقایان یکی از طرفداران همیشکی موزر 1400 هستند. با کمک شانه های مختلف میتوان موی هر قسمتی از بدن را که بخواهید به اندازه دلخواه خود اصلاح نمایید. حتی اگر میخواهید با شماره صفر به اصلاح بپردازید، کافیست شانه آن را برداشته و اهرم را روی درجه صفر نگه دارید تا بتوانید اصلاحی کامل و تمیز داشته باشید.

5

روش تشخیص موزر درجه 1 اصل از موزر تقلبی و فیک:

با وجود نمونه های تقلبی این دستگاه، بهتر است به موارد زیر دقت کنید تا از اصل و با کیفیت بودن موزر خود اطمینان حاصل کنید.

ماشین ریش تراش و اصلاح سر موزر در نوع اصلی دارای مارک ساخت آلمان با عبارت Made in Germanyاست و این عبارت در قسمت های مختلف مانند قسمت نقره ای جلوی موزر، زیر تیغه ها به صورت کاملا حک شده وجود دارد به نحوی که با کشیدن انگشت روی آن متوجه حک شدن آن میشوید. همچنین این عبارت روی پشت دستگاه و روی جعبه درج شده است.

در موزر های تقلبی هم این نوشته روی قسمت نقره ای و زیر تیغه ها وجود دارد، اما به صورت حک شده نیست و وقتی با نوک انگشت روی آن بکشید کاملا صاف است. در نتیجه امکان تشخیص اصل بودن موزر کاملا ساده و آسان است.

ماشین اصلاح موزر عرضه شده به عنوان بهترین ماشین اصلاح سر و صورت دارای مارک ساخت آلمان حک شده در قسمت های فوق بوده و همچنین به عنوان اشانتیون یک بسته کامل از شانه های دستگاه در شماره های مختلف برای مشتریان عزیز ارسال میگردد.

6

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: