پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 تردمیل امروزه جزو وسایل ورزشی پرفروش و کاربردی است. لازم است که قبل از خرید مدل خانگی این دستگاه فاکتورها و نکاتی را در نظر بگیرید. بعضی از افراد توانایی مالی خرید این دستگاه را ندارند و به دنبال خرید دست دوم ها و کارکرده ها به عنوان دستگاه خانگی هستند. کسب آگاهی های لازم در این خصوص به شما کمک خواهد کرد تا خریدی آگاهانه انجام دهید.

توصیه می‌کنیم که از این موارد مهم غافل نشده و در هنگام خرید این دستگاه ورزشی لحاظ کنید. این وسیله محبوب ممکن است که در صورت عدم استفاده تبدیل به یک وسیله اضافی و دکوری شود. پس اگر شما نیز به سلامتی و تناسب اندام خود اهمیت می دهید، اقدام به خرید این دستگاه ورزشی کنید.

 شناخت انواع تردمیل قبل از خرید

 بهتر است که قبل از خرید با انواع این محصول که شامل مکانیکی و موتوردار است، بیشتر آشنا شوید. مدل های موتوردار برقی بوده و نسبت به مدل های مکانیکی (دستی) گرانتر هستند. استفاده از دستگاه‌های برقی به نسبت دستی بسیار آسان تر بوده و قابلیت تنظیمات راحتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. تنظیم شیب و سایر امکانات در دستگاه‌های برقی قابل دسترس‌تر  بوده و فقط با فشار دادن یک دکمه می‌باشد.

 در حالی‌که در مدل‌های دستی این چنین نیست و باید شما فعالیت خود را متوقف کنید و سپس تنظیمات دلخواه خود را انجام دهید. ناگفته نماند که فروشگاه هایپرجیم انواع دستگاه‌های خانگی، باشگاهی، دست دوم، بدون موتور و لوازم جانبی انواع مدل های مختلف را با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌کند.

 قبل از خرید به جنس بدنه توجه کنید

 بسیار مهم است که قبل از خرید به کیفیت فولاد به کار رفته در بدنه توجه کنید. لازم است بدانید که مجموعه هایپرجیم به عنوان یکی از فروشگاه‌های معتبر انواع تردمیل مقاوم را با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کند. بهتر است بدانید که بدنه های مقاوم و بزرگتر قادر به تحمل وزن های بالاتر هستند. درنهایت این بدنه ها به مرور زمان کیفیت خود را از دست نمی دهند. پس در حین خرید حتماً به این نکته توجه کنید.

 

 توجه به مشخصات فنی تردمیل قبل از خرید

هر دستگاهی دارای یک سری مشخصات فنی ازجمله نوع و قدرت موتور، مستقیم و یا متناوب بودن جریان و میزان صدا می‌باشد. حتماً باید قبل از خرید نوع کاربری خود را مشخص کنید. سپس به راحتی می‌توانید بر اساس مدل های مختلف موجود در فروشگاه های معتبر ازجمله هایپرجیم با بررسی دقیق محصولات سایت دستگاه مورد نظر خود را بیابید. انواع دستگاه‌های خانگی و باشگاهی نو و دست دوم در این مجموعه ارائه می‌شود.

در حالت کلی باید قبل از خرید دستگاه موردنظر خود تمامی مشخصات فنی آن را مورد بررسی قرار دهید. برای مثال ممکن است برخی از تردمیل ها دارای شیب برقی، قابلیت پخش موزیک، سنسور ضربان قلب، ضربه گیر باشند. همچنین برخی قادر به نمایش مسافت، سرعت، زمان کالری و ضربان قلب باشد ولی برخی تمامی این امکانات را نداشته باشد. جهت اطلاع بهتر است بدانید که برخی از این دستگاه‌ها حتی دارای خنک کننده بدن، ویبراتور، تخته شنا و سیستم اندازه گیری چربی بدن نیز هستند.

2

 ایمنی یکی از مهمترین عوامل در خرید

 توجه به ایمنی دستگاه یکی از موارد مهم در خرید تردمیل‌های مختلف است. برای مثال برخی از این دستگاه ها دارای گیره هایی هستند که با وصل کردن به لباس فرد سبب ایجاد ایمنی می‌شوند. در واقع در هنگام دویدن در صورت عدم حفظ تعادل فرد این گیره ها از دستگاه جدا شده و به صورت اتومات سبب خاموشی دستگاه می‌شوند.

 باید بدانید که یک دستگاه‌ استاندارد حتماً دارای این ویژگی است. همچنین این گیره ها به منظور قفل کودک نیز ساخته شده‌اند. در حالت کلی در خرید یک دستگاه مناسب حتماً باید این مورد را جدی بگیرید. زیرا که جزو اولویت‌ها بوده و لازمه خانواده‌هایی است که دارای فرزندان کوچک هستند.

 توجه به فضای مورد نیاز قبل از خرید

باید حتماً مطابق با فضای در دسترس خود اقدام به خرید تردمیل کنید. اگر فضای شما کوچک است توصیه می کنیم دستگاه‌های تاشو و جمع و جورتر را انتخاب کنید. باید بدانید که این دستگاه فضایی را اشغال خواهد کرد که باید قبل از خرید به فکر آن باشید. لازم است بدانید که مدل باشگاهی دارای وزن سنگین تر و سایزهای بزرگتری نسبت به تردمیل خانگی هستند. در واقع طول و پهنای تسمه دستگاه‌های باشگاهی عریض و طویل تر از خانگی است.

 

 قبل از خرید به قیمت توجه کنید

 یکی از موارد مهمی که باید قبل از خرید به یاد داشته باشید، توجه به قیمت است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید حتما تحقیقاتی در مورد مدل نظرتان انجام دهید. برخی از فروشگاه‌ها همانند هایپرجیم با قیمتی مناسب انواع تردمیل را عرضه می‌کنند. این روزها هایپرجیم فروش ویژه ای را برای انواع دستگاه‌های خانگی، باشگاهی و لوازم جانبی آن آغاز کرده ‌است.

 می‌توانید با مراجعه به سایت www.hypergymco.com  از این فروش ویژه نهایت استفاده را ببرید. ناگفته نماند که محصولات این فروشگاه دارای کیفیت بالایی بوده و با ضمانت معتبر عرضه می‌شوند. دستگاه‌های این مجموعه در رنج قیمت ۱۲ تا ۱۱۹ میلیون است. پس بر اساس نوع کاربری خود جهت مقاصد پزشکی، سلامتی و ورزشی می توانید مدل مورد نظرتان را از بین هزاران مدل و برند متنوع موجود در هایپرجیم انتخاب کنید. به هیچ عنوان پیشنهادات شگفت انگیز این فروشگاه را از دست ندهید و در خصوص قیمت ها و مشخصات مدل انتخابی خود با کارشناسان این مجموعه مشاوره کنید.

 

 خرید از هایپرجیم

 در آخر لازم است بگوییم که اگر به دنبال بزرگترین مرکز فروش برای خرید تردمیل هستید، توصیه می‌کنیم که حتماً سری به سایت هایپر جیم بزنید. این فروشگاه بزرگ علاوه بر فروش اینترنتی، فروش به صورت حضوری را نیز برای مشتریان خود امکان‌پذیر کرده است. ناگفته نماند که این سایت همواره و به سرعت قیمت های خود را به روز می‌کند و اصالت کالاهای خود را تضمین می کند. پس از این بابت نیز آسوده خاطر بوده و با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید. درنهایت هیچ چیزی جذاب تر از خرید یک کالای اصل ورزشی با قیمتی به صرفه از یک مجموعه معتبر نیست.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: