پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

شماره مجازی گوگل یا همان گوگل وویس Google voice، یکی از سرویس‌های ارائه دهنده شماره مجازی در جهان است. این سرویس، به صورت رایگان یک شماره مجازی معتبر در اختیار شما قرار می‌دهد. اما سرویس وگل وویس برای کاربران ایرانی غیر قابل استفاده است. از این رو باید این سرویس را از سایت‌های معتبر خریداری کنید.

کاربردهای شماره مجازی بسیار زیاد هستند و معمولا از این شماره‌ها برای ایجاد حساب کاربری در سرویس‌های مختلف یا شبکه‌های مجازی استفاده می‌کنند. از این رو بهتر است که شماره مجازی خود را از روش‌های معتبری تهیه کنید. برخی سرویس‌های ارائه دهنده شماره مجازی رایگان این شماره‌ها را در اختیار چندین نفر قرار می‌دهند و ممکن است که شما با استفاده از این شماره‌ها دچار مشکل شوید. شماره مجازی گوگل یک شماره مجازی بسیار معتبر و اختصاصی است که همیشه در اختیار شما خواهد بود و می‌توانید از آن برای ایجاد حساب کاربری در سرویس‌های مختلف استفاده کنید. در این مطلب به اموزش این مورد و معرفی شماره مجازی گوگل ویس و همچنین یکی از بهترین سایت‌های خرید شماره مجازی می‌پردازیم.

شماره مجازی گوگل ویس چیست؟

در سال 2009 گوگل یک سرویس جذاب را معرفی کرد که کاربران می‌توانستند با استفاده از آن علاوه بر ارسال و دریافت پیام، تماس‌های صورتی نیز برقرار کنند. این سرویس بر بستر اینترنت بود و به این ترتیب نیازی به استفاده از سیم کارت فیزیکی نخواهید داشت. همچنین با استفاده از سرویس شماره مجازی Google voice می‌توانید برای خود یک VoIP نیز ایجاد کنید. از آنجا که این سرویس بر بستر اینترنت است و نیازی به سیم کارت ندارد،‌ شما قادر هستید با نصب برنامه Hangouts روی گوشی یا لپ تاپ خود در هر زمان که خواستید اقدام به برقراری تماس یا پاسخ دادن به آن بکنید.

این سرویس خدمات و ویژگی‌های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند از یک شماره مجازی گوگل روی چند دستگاه مختل استفاده کنند. همچنین شماره مجازی گوگل اطلاعات را در خود ذخیره می‌کند؛ بنابراین افراد می‌توانند از این شماره برای ایجاد حساب کاربری در سرویس‌های مختلف استفاده کنند. به همین دلیل گوگل ویس یک سرویس بسیار محبوب در میان کاربران است.

دلایل محبوبیت این سرویس در آمریکا و همچنین در ایران زیاد است. برای مثال، شما می‌توانید با این شماره در تمام سرویس‌های مختلف مانند پی پال، اپل آی دی، تلگرام، واتساپ و غیره ثبت نام کنید. برای دسترسی به پیام‌ها نیز هم از طریق لپ تاپ و هم از طریق گوشی موبایل امکان پذیر خواهد بود.

برقراری تماس یا ارسال پیام به آمریکا و کانادا و همچنین دریافت پیام و تماس از تمام کشورها بدون هزینه بوده و تنها برای برقراری تماس با کشورهای دیگر باید حساب کاربری خود را به صورت دلاری شارژ کنید. امکان برقراری تماس گروهی نیز در این سرویس وجود دارد. همچنین امنیت بالای این سرویس و دائمی بودن آن دلایلی هستند که کاربران به استفاده از آن روی می‌آورند.

آموزش ثبت نام و استفاده از سرویس Google voice

معمولا کاربران برای سرویس‌های اینترنتی مختلف مانند ثبت نام در شبکه‌های مجازی تلگرام، واتساپ، اینستاگرام و غیره نیاز به یک شماره مجزیا معتبر دارند. از این رو، بهترین گزینه استفاده از شماره مجازی گوگل ویس است. برای استفاده از این شماره مجازی، باید ابتدا در سرویس گوگل ثبت نام کرده و شماره را در اختیار داشته باشید. سپس می‌توانید از آن در هر برنامه‌ای که دوست دارید استفاده کنید.

 برای داشتن شماره مجازی گوگل، باید ایبتدا یک حساب کاربری در گوگل داشته باشید و این حساب کاربری هم بهتر است که با آی پی آمریکا ساخته شود. سپس به سایت گوگل ویس مراجه کنید. در صفحه اول این سایت، دو گزینه مشاهده خواهید کرد: For personal use که برای استفاده شخصی است و استفاده از آن رایگان است و گزینه دوم که For business است و برای داشتن آن باید اشتراک ماهیانه پرداخت کنید. اما امکانات بیشتری در اختیار کاربر نیز قرار می‌دهد.

پس از انتخاب گزینه مورد نظر، باید کد شهر یا منطقه‌ محل سکونت را وارد کنید. در مورد کاربران ایرانی، برای این گزینه باید کد یکی از شهرهای آمریکا را وارد کنید. با وارد کردن این کد، شماره‌های آن منطقه برای شما نمایش داده می‌شوند. پس از انتخاب شماره، باید یک شماره آمریکایی وارد کنید تا تماس‌ها و پیام‌های گوگل ویس به آن منتقل شوند. سپس گزینه Send code را زده و کدی که به شما ارسال شده را برای تایید وارد کنید.

پس از تایید نهایی و دوبار کلیک روی Finish، شماره در اختیار شما قرار گرفته می‌شود و می‌توانید آن را به سرویس‌های مورد نیزا خود اضافه کنید. پس از تایید نهایی، اطلاعات گوگل ویس شما با یک ایمیل به شما ارسال خواهد شد. در این ایمیل، یک آدرس ایمیل برای گوگل ویس، رمز عبور آن، شماره مجازی گوگل ویس و یک ایمیل پشتیبانی وجود دارد که پس از ورود به ایمیل می‌توانید کنترل شماره مجازی در دست داشته باشید.

این مراحل برای کاربران ایرانی کمی مشکل است. زیرا باید از VPS برای تغییر امن آی پی خود استفاده کنید و همچنین از یک شماره آمریکایی دیگر نیز بهره ببرید. برای این که این مشکلات را به حداقل برسانید، بهترین راه حل خرید Virtual number از سایت‌های معتبر است.

نکات مورد توجه در استفاده از شماره مجازی گوگل

سرویس شماره مجازی گوگل ویس امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و از این رو کاربرادهای زیادی نیز برای آن‌ها دارد. از این سرویس، عموما برای ورود به شبکه‌های اجتماعی مختلف استفاده می‌شود و برخی نیز از آن برای برقراری تماس با خارج از کشور استفاده می‌کنند زیرا هزینه‌های پایینی دارد. اما برای استفاده از آن باید به نکاتی توجه داشت. برای این که شماره مجازی گوگل ویس شما همیشه در اختیار شما باشد باید حداقل هر 3 ماه یکبار با آن تماس برقرار کرده یا پیامی ارسال کنید تا گوگل آن را از کار افتاده تشخیص ندهد.

همچنین برای این که بتوانید از این شماره در شبکه‌های مجازی یا سرویس‌های دیگر استفاده کنید، بهتر است که آی پی خود را به آمریکا تغییر دهید. زیرا ممکن است سرویس مورد نظر متوجه عدم همخوانی شماره آمریکا با آی پی غیر آمریکایی شده و حساب شما را مسدود کند.

یکی دیگر از نکات در استفاده از گوگل ویس این است که می‌توانید آن را به جیمیل شخصی خود منتقل کنید و از آن جا شماره مجازی خود را کنترل کنید.

بهترین وب سایت خرید شماره مجازی در ایران

11

سرویس گوگل ویس یکی از بهترین سرویس‌های ارائه دهنده شماره مجازی است که کاربران زیادی در سرتاسر دنیا از خدمات آن استفاده می‌کنند. دائمی بودن، امنیت بالا، امکان برقراری تماس و ارسال پیام با استفاده از لپ تاپ و گوشی و همچنین رایگان بودن این سرویس، از جمله دلایل محبوبیت این سرویس است. اما با توجه به تحریم‌های ایران در دنیا، کاربران ایرانی برای استفاده از این سرویس با محدودیت مواجه هستند.

بهترین راه برای استفاده از این سرویس، خرید شماره مجازی از سایت‌های معتبرداخلی است. در میان سایت‌های ایرانی، سایت شماره مجازی Virtual number یکی از بهترین مراجع خرید شماره مجازی به شمار می‌رود. در این سایت، شما می‌توانید انواع شماره مجازی برای کاربردهای مختلف را مشاهده کنید و با پرداخت هزینه آن، از آن‌ها استفاده کنید.

در وب سایت شماره مجازی، برای سرویس‌های مختلف و با پیش شماره چندین کشور شماره‌های مجازی وجود دارند. به عنوان مثال، برای خرید شماره مجازی برای واتساپ شما می‌توانید کشور مورد نظر خود را انتخاب کرده و در قسمت شماره مجازی واتساپ، شماره مورد نظر خود را بخرید. خرید از این سایت، مزایای زیادی برای کاربران خواهد داشت. علاوه بر اعتبار بالای شماره‌ها، شماره بلافاصله پس از پرداخت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین پشتیبانی سایت نیز در صورت بروز مشکل به صورت 24 ساعته فعال است. اگر شما هم برای استفاده از سرویس‌های مختلف به شماره مجازی نیاز دارید، با مراجعه به سایت شماره مجازی virtual number، می‌توانید انواع مختلف شماره مجازی را مشاهده کرده و شماره دلخواه خود را خریداری کنید.

منبع: https://www.borna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-143/1349530-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D9%88%DB%8C%D8%B3-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%DA%86%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D9%86-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: