پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

چکیده : استفاده از قفل ریموت دار اتاق مدیر موجب افزایش امنیت اتاق می‌شود و در صورتی که فردی بخواهد وارد اتاق شود فقط با تایید از سوی منشی و زدن دکمه، درب باز می‌شود. در ادامه بیشتر در مورد قفل ریموت دار و نیز قیمت قفل ریموت دار اتاق مدیر صحبت می‌کنیم:

 

امروزه بیشتر شرکت‌ها و ادارات ، آموزشگاهها ، مدارس فوتبال و مطب پزشکان از قفل برقی ریموت دار استفاده می‌کنند. این وسیله کاربردی، انواع درب را به نوعی قفل با امنیت بالا مجهز می­کند که با استفاده از یک ریموت کنترل، قابل باز و بسته شدن است.

استفاده از قفل ریموت دار اتاق مدیر موجب افزایش امنیت اتاق می‌شود و در صورتی که فردی بخواهد وارد اتاق شود فقط با تایید از سوی منشی و زدن دکمه، درب باز می‌شود. در ادامه بیشتر در مورد قفل ریموت دار و نیز قیمت قفل ریموت دار اتاق مدیر صحبت می‌کنیم:

 

قفل ریموت دار اتاق مدیر چیست؟

قفل ریموت دار بر روی انواع درب‌های چوبی، فلزی و ضد سرقت قابل نصب است و کارایی قابل قبولی دارد. فرقی نمی‌کند که لولای درب سمت راست باشد یا سمت چپ و یا اینکه به داخل باز شود یا به بیرون، در هر صورت می‌توان قفل ریموت دار را روی آن نصب کرد. البته در نصب، این موارد باید در نظر گرفته شود.

معمولاً دربهای اتاق مدیر در شرکتها درب چوبی معمولی است ولی دربهای ورودی مطب پزشکان درب ضد سرقت است و یا درب اتاق مدیر در آموزشگاههای فوتبال درب آهنی با پنجرهای شیشه ای است، بر روی همه این دربها قفل ریموت دار قابل نصب است.

توجه داشته باشید که با توجه به نوع درب، باید از قفل مناسب همان درب استفاده کرد. یعنی درب‌های ضدسرقت یا فلزی با درب‌های چوبی عادی متفاوت هستند و کار متفاوتی هم برای نصب قفل، روی آن­ها صورت می­گیرد. اولین مورد که در قیمت قفل ریموت دار تاثیر دارد، مدل آن می‌باشد. مدل‌های مختلفی از این قفل‌ها برای انواع درب ساخته شده است. قفل ریموت دار دارای انواع زیر می­باشد:

 

نوع کنترلی که با ریموت باز و بسته می‌شود و در شرکت‌ها بسیار رایج است.

نوع مغناطیسی که برای مکان‌های امنیتی استفاده می‌شود.

نوع شفتی که این مدل هم دارای امنیت بالاست و برای محیط‌های خاص استفاده می‌شود.

 

مدل اول، یعنی نوع کنترلی رایج‌ترین نوع قفل ریموت دار برای اتاق مدیر است. هم قیمت مناسبی دارد و هم دارای کارایی مطلوبی است و امنیت بالایی را برای اتاق مدیر فراهم می‌کند. قفل ریموت دار با برق کار می­کند، اما در صورت قطع برق می‌توان آن را باز کرد و مشکلی ایجاد نمی‌شود.

3

قبل از اینکه به قیمت قفل ریموت دار اتاق مدیر بپردازیم، ابتدا مزایای آن را با هم مرور می‌کنیم:

 

قفل ریموت دار اتاق مدیر چه برتریهایی به قفل معمولی دارد؟

از مزایای قفل ریموت دار اتاق مدیر به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

 

افزایش قابل توجه امنیت اتاق مدیر

جلوگیری از ورود افراد متفرقه یا بدون هماهنگی

زیر نظر گرفتن تردد افراد به اتاق

سهولت در باز شدن و قفل شدن درب

کیفیت و دوام بالای محصول

نصب نسبتا آسان و کم هزینه

 

این قفل‌ها یک مزیت دیگر هم دارند و آن این است که در صورت باز کردن درب، اگر کسی وارد اتاق نشد، بعد از مدت کوتاهی، درب دوباره به صورت خودکار قفل می‌شود. حال که با مزایای قابل توجه این نوع قفل آشنا شدید، در ادامه به بررسی قیمت قفل ریموت دار اتاق مدیر می‌پردازیم.

 

قیمت قفل ریموت دار اتاق مدیر

امروزه به علت مزایای قابل توجه قفل ریموت دار برای اتاق مدیر، شرکت‌ها و ادارات بسیاری از آن استفاده می‌کنند و روز به روز این نوع قفل مشتریان بیشتری پیدا می‌کند. برای نصب آن نیازی به تعویض درب نیست، فقط مقداری کار بر روی درب صورت می­گیرد تا بتوان قفل را نصب کرد.

جهت خرید با شماره زیر تماس حاصل نمایید:

4

 

کار نصب قفل اگرچه خیلی پیچیده نیست اما بهتر است توسط نصاب انجام شود. بنابراین قیمت قفل ریموت دار اتاق مدیر علاوه بر هزینه خرید قفل، هزینه نصب هم دارد. شما با صرف هزینه‌ای بسیار معقول می‌توانید امنیت اتاق مدیر را تامین کنید. اما قیمت قفل ریموت دار برای اتاق مدیر چقدر است و در کل چقدر باید هزینه کرد؟

 

عوامل موثر در قیمت قفل ریموت دار اتاق مدیر

 

قیمت قفل ریموت دار اتاق مدیر بستگی به چند عامل دارد که در ادامه گفته می‌شوند:

 

  1. نوع قفل - برخی مدل‌ها گرانتر و امنیتی‌تر هستند. بنابراین قیمت بالاتری هم دارند و نصب آنها نیز هزینه بیشتری دارد.
  2. نوع برند قفل و کشور سازنده آن - همانند سایر کالاها، برندهای چینی و ایرانی قیمت مناسب‌تری از برندهای اروپایی یا امریکایی دارند.
  3. میزان کار لازم برای نصب قفل روی درب و نوع درب - از آن­جایی که درب‌ها با یکدیگر متفاوت هستند، برای برخی از انواع درب باید کارهایی انجام شود تا قفل را بتوان داخل درب کار گذاشت، همچنین درب‌های غیر شرکتی که از سمت بیرون هم با دستگیره باز می‌شوند، باید دستگیره آنها با دستگیره ثابت تعویض شود.
  4. هزینه ایاب و ذهاب

 

خوشبختانه نصب قفل ریموت دار اتاق مدیر در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود.

ضمن توجه داشتن به قیمت قفل ریموت دار، باید به کیفیت و جنس آن هم توجه داشته باشید، چون در صورت بی کیفیت بودن قفل، کارایی آن کاهش پیدا خواهد کرد. بنابراین باید از مراکز معتبر آن را خریداری نمایید.

از آنجایی که قیمت‌ها به روز هستند و دارای نوسان می‌باشند، برای مطلع شدن از آخرین قیمت قفل ریموت دار اتاق مدیر می‌توانید با کارشناسان دیده­بان تماس حاصل فرمایید.

 

جمع بندی

قفل ریموت دار اتاق مدیر به آسانی هر نوع درب را مجهز به یک قفل اتوماتیک کرده که از راه دور توسط یک ریموت کنترل می‌شود و امنیت اتاق را به طور چشمگیری افزایش می­دهد. کاربری این نوع قفل بسیار آسان است و نیاز به آموزش خاصی ندارد.

همانطور که گفته شد برندهای مختلفی از قفل ریموت دار اتاق مدیر وجود دارند که هر کدام قیمت خود را دارند. به عنوان مثال برندهای ایتالیایی در این زمینه مشهور هستند که قیمت بالایی دارند و به سختی در بازار یافت می‌شوند. برندهای چینی و ایرانی ضمن داشتن کیفیت خوب، قیمت مناسب‌تری هم دارند.

به جز برند قفل، مورد مهم دیگر در تعیین هزینه‌های قفل ریموت دار، نوع درب ساختمان است که باید کارهایی روی آن صورت بگیرد تا بتوان قفل را روی آن نصب کرد.

امروزه استفاده از قفل ریموت دار برای اتاق مدیریت بسیار رایج شده است. اما قبل از اینکه برای خرید و نصب آن اقدام کنید، باید از موارد و نکاتی مطلع باشید که ما سعی کردیم در این مقاله به آن­ها بپردازیم.

شما برای خرید و نصب قفل ریموت دار اتاق مدیر حتما باید با کارشناس دیده­بان تماس گرفته و از مشورت‌های حرفه­ای تیم دیده­بان استفاده کنید تا قفل مناسب درب را با قیمت مناسب خریداری کرده و کار نصب نیز متناسب با درب ساختمان، صورت گیرد.

نکته: علاوه بر قفل های ریموت دار ، می توانید سایبان برقی و قیمت دوربین مدار بسته را نیز از این مجموعه دریافت نمایید که برای کافه رستوران ها ، مدارس فوتبال ، آموزشگاههای هنری و فرهنگسراها این محصولات بسیار رایج و پر کاربرد هستند.

 

برچسب ها : قفل ریموت دار,قفل برقی ریموت دار,قیمت قفل ریموت دار,قفل ریموتی اتاق مدیر

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: