پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در آبان ماه امسال یعنی سال ۱۴۰۱ آغاز می شود. بسیاری از افراد دوست دارند با خرید تور جام جهانی قطر و سفر به این کشور در زمان برگزاری مسابقات، یک تجریه هیجان انگیز و متفاوت داشته باشند. شرایط و هزینه تورهای جام جهانی چیست و چقدر است؟ قیمت بلیط تهران قطر چقدر است؟ از چه زمانی می توانیم نسبت به خرید بلیط مسابقات اقدام کنیم؟ با ما همراه شوید تا به این سوالات پاسخ دهیم.

 

هزینه تور جام جهانی قطر چقدر است؟

مانند هر تور و هر سفر دیگر، هزینه این تور نیز با توجه به مدت زمان برگزاری و خدمات ارائه شده متفاوت خواهد بود. آژانس های گردشگری بسیاری نسبت به برگزاری تورهای جام جهانی اقدام کرده اند که هر کدام از آن ها خدمات ویژه ای به مسافران خود ارائه می کنند. ممکن است هزینه وعده های غذایی شما با تور باشد و یا خودتان جداگانه باید آن را تهیه کنید. در قطر هتل های مختلفی وجود دارد که هزینه اقامت در آن ها متفاوت است.درتورهای جام جهانی بازدید از اماکن مختلف نیز در برنامه ها قرار دارد.

قیمت تور جام جهانی امسال می تواند هزینه ای بین ۵۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان داشته باشد. این هزینه معمولا برای ۷ روز اقامت در قطر در نظر گرفته شده و در زمان برگزاری مسابقات تیم ملی ایران خواهد بود.

نحوه خرید بلیط مسابقات جام جهانی

در صورتی که شما یکی از تورهای جام جهانی را انتخاب کرده باشید، خرید بلیط را شرکت هواپیمایی انجام داده و هزینه آن روی هزینه اصلی تور محاسبه می شود. خرید بلیط مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از طریق صفحه اصلی فیفا و بخش فروش بلیط انجام می شود.

شما باید با نام خود مراحل ثبت نام را انجام داده و اطلاعات درخواستی را پر کنید. پس از دریافت کد تایید،  می توانید شماره صندلی و بازی مورد نظرتان را انتخاب کرده و هزینه آن را با استفاده از مستر کارت و یا کارت بین المللی پرداخت کنید.

هزینه بلیط مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر چقدر است؟

سوال مهم دیگری که قطعا برای شما پیش خواهد آمد، این است که هزینه بلیط این مسابقات چقدر خواهد بود؟ هزینه بلیط برای مسابقات مختلف متفاوت خواهد بود. برای مثال طبیعی است که هزینه بلیط مسابقات در دور مقدماتی کم تر از مسابقات فینال است. در صورتی که قصد خرید بلیط در دور مقدماتی را دارید، چیزی حدود ۲ میلیون تومان باید هزینه کنید. این مبلغ برای مسابقات فینال می تواند تا ده برابر یعنی ۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا کند.

انواع بلیط های جام جهانی و شرایط استرداد آن

برای خرید بلیط های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گزینه های مختلفی پیش روی شما قرار دارد. شما می توانید بلیط ها را به صورت تکی ، بسته چهار استادیومی و بلیط های مربوط به مسابقات تیم مورد نظرتان تهیه کنید. نکته قابل توجه آن که شما به هیچ وجه نمی توانید بلیط خریداری شده را لغو یا کنسل کنید. البته طبق قانون فیفا اگر از رفتن به مسابقات پشیمان شدید، می توانید در پلتفرم رسمی فیفا بلیط خود را با هزینه ای کمتر به فروش برسانید.

شرایط اخذ ویزای قطر چیست؟

برای خرید تور جام جهانی قطر نیاز به ویزای قطر دارید. این ویزا نیاز به شرایط و مدارکی دارد که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

پاسپورت شما باید حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد.

باید بلیط رفت و برگشت خود را همراه داشته باشید و زمان آن با زمان رزرو هتل یکی باشد.

باید بیمه مسافرتی پزشکی داشته باشید.

افرادی که با واکسن سینوفارم واکسینه شده اند باید تست pcr منفی همراه خود داشته باشند.

بهترین زمان برای تهیه تور جام جهانی چه زمانی است؟

همان طور که در بخش مقدمه نیز اشاره شد، مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در آبان ماه امسال برگزار می شود. بهترین زمان برای رزرو تور جام جهانی چه زمانی است؟ از زمانی که قرعه کشی جام جهانی انجام شد و گروه بندی و زمان اجرای مسابقات مشخص گردید، آژانس های گردشگری ثبت نام تورهای خود را آغاز کردند.

از آن زمان تا حدود یک ماه قبل از برگزاری مسابقات می توانید نسبت به رزرو تور اقدام کنید. نکته قابل توجه آن که هرچه زودتر این کار را انجام دهید، بهتر است. زیرا هرچه به زمان برگزاری مسابقات نزدیک تر می شویم، هزینه آن بیشتر می شود. از طرف دیگر از آن جا که ظرفیت این تورها محدود است، ممکن است تا یک ماه مانده به مسابقات جای خالی برای شما باقی نماند!

از چه شهرهایی می توان به قطر سفر کرد؟

برای سفر به این کشور زیبا تنها ۴ فرودگاه در ایران وجود دارند که به این کشور پرواز دارند. فرودگاه امام خمینی تهران، شهید دستغیب شیراز، شهید هاشمی نژاد مشهد و شهید بهشتی شیراز. البته شما می توانید به صورت غیر مستقیم از طریق فرودگاه شهید مدنی تبریز نیز به قطر پرواز داشته باشید.

بهترین هتل های قطر

برای اقامت در قطر هتل های متعدد و مختلفی در شهرهای این کشور وجود دارد که بدون اغراق همگی آن ها جز هتل های استاندارد بین المللی به شمار می روند. از میان هتل های قطر بهترین هتل ها برای اقامت می توان به هتل اس تی رجیس، گرند حیات، هیلتون، ریتز کارلتون و غیره اشاره کرد.

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: