پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

اگر از شلوغی زیاد گردشگران هنگام سفر لذت نمی‌برید و به دنبال یک سفر آرام، با همسفران کمتر هستید، احتمالا تور گرجستان ارزان برای شما بهترین انتخاب است. چرا که در بازه‌هایی از سال که هوا گرم تر و یا سردتر از روزهای عادی می‌شود، قیمت‌ها به شکل مناسبی کاهش پیدا می‌کنند؛ که قیمت نزولی این تورها، به این دلیل است که گردشگران کمتری در این موعد از سال به گرجستان سفر می‌کنند.

هم اکنون یعنی ماه‌های مرداد و شهریور، یکی از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین زمان‌های سفر به گرجستان است. در این روزها، آژانس‌های مسافرتی تخفیف‌های قابل توجهی بر روی قیمت تور گرجستان اعمال می‌کنند. اگر شرایط سفر به این کشور را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ عنوان سفر به این کشور اروپایی را از دست ندهید.

گرجستان نیز همانند کشور خودمان دارای چهار فصل آب و هوایی متفاوت است که از جمله جاذبه‌های گردشگری این کشور می‌توانیم به سواحل فوق العاده زیبا، شب‌های زنده، شهر قدیم و جدید تفلیس و آثار باستانی نئو کلاسیک آن اشاره کنیم.

 

قیمت تور گرجستان لحظه آخر

سایت لحظه آخر، به سبب همکاری با برترین کارگزارها و آژانس‌های مسافرتی ارائه دهنده تور گرجستان، لیستی از تورهای مختلف گرجستان را در قالب پکیج‌های متنوع (تعداد روزهای سفر، محل اقامت و ...)، خدمت تمامی گردشگران علاقه‌مند به تور گرجستان ارزان را ارائه داده است.

 

قیمت تور گرجستان

همانطور که گفتیم تور گرجستان از شهرهای مختلفی همچون تهران، تبریز، اصفهان، مشهد، شیراز و ... برگزار می‌شود. اگر در مورد نحوه برگزاری و انتخاب تور مناسب خود، سردرگم و مردد هستید، می‌توانید با تماس با کارشناسان ما در لحظه آخر مشاوره رایگان دریافت کنید و یا با مراجعه به وبسایت لحظه آخر از بروزترین قیمت‌های تور گرجستان مطلع شوید.

 

خدمات تور ارزان گرجستان

  • رزرو هتل به همراه وعده غذایی

  • بلیط رفت و برگشت

  • محل اقامت مناسب

  • راهنمای فارسی زبان

  • تور لیدر

  • بیمه مسافرتی

تور ارزان گرجستان

سفر به گرجستان با چاشنی لذت مسیر

اگر به دنبال راه‌هایی برای ارزان‌تر کردن تور گرجستان خود هستید، باید بدانید یکی از این راه‌ها مسافرت با تور زمینی گرجستان است که چالش‌ها و ویژگی‌های خاص خودش را دارد. به طور مثال درست است که اگر با اتوبوس فاصله میان ایران و گرجستان را طی کنید، زمان بیشری را در اه هستید، اما هم می‌توانید در این راه از زیبایی‌های مسیر لذت ببرید و هم اینکه اگر همسفران خوبی نصیبتان شود، لذتی را از مسیر خواهید برد که هیچ یک از گردشگران تورهای هوایی تا به حال نبرده‌اند.

 

سفر به گرجستان با قطار؟

از آن جایی که ایران و گرجستان هیچ مرز خاکی مشترکی با یکدیگر ندارند، پس در عمل انجام این تور با قطار نیز برای ایرانیان میسر نیست. البته با قطار تبریز – تفلیس نیز می‌توان به گرجستان سفر کرد؛ اما در نظر داشته باشید که در مسیر رفتن به تفلیس باید از کشور آذربایجان عبور کنید که برای این کار نیز باید ویزای آذربایجان را تهیه کنید که مشخصا این کار نیز مقرون به صرفه نیست.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: