پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

هنگامی که برای خرید مایحتاج خود به فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌ها سر می‌زنید، اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می‌کند، قفسه و طبقه بندی فروشگاهی است که تمامی موادغذایی و وسایل مورد نیاز از هر دسته‌ای که هستند با نظم مشخصی داخل آن‌ها چیده شده است. اصولا استفاده از انواع قفسه در هر قسمت از خانه و محیط‌های کاری، سبب می‌شود که شما همواره در کار خود نظم و ترتیب بالایی داشته باشید. در یک فروشگاه نیز استفاده از انواع قفسه فروشگاهی مانند قفسه هایپری، و قفسه انباری که به آن راک انبار گفته می‌شود، کمک می‌کند تا محصولات مختلف را بتوان به‌طور مرتب در فروشگاه چیدمان کرده و یا در قسمت انبار نگهداری نمود. این روش نگهداری کالا سبب می‌شود تا از به هم‌ریختگی فروشگاه، آسیب دیدن موادغذایی و بهداشتی و غیره جلوگیری شود و مشتریان نیز بتوانند به‌‎راحتی به قسمت محصولاتی که مورد نیازشان است مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهند. ما در ادامه این مطلب درباره انواع این قفسه‌ها توضیح داده و به موارد استفاده از آن‌ها در جای جای فروشگاه‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

چرا بهتر است از قفسه‌های فروشگاهی استفاده شود؟

پیش از آن که به معرفی انواع قفسه‌های فروشگاهی که امروزه در سوپرمارکت‌ها، هایپرهای بزرگ و همچنین فروشگاه لوازم‌التحریر و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد بپردازیم، بهتر است ابتدا ببینیم که استفاده از این دست قفسه‌ها چه ضرورتی دارد؟ بی‌شک فکر کردن به فروشگاهی که همه مواد، محصولات و یا البسه و کفش موردنیاز شما روی‌هم ریخته شده باشد، نه‌ تنها خنده‌دار به‌نظر می‌رسد بلکه خرید کردن از چنین فروشگاهی عملا غیرممکن است؛ زیرا ساعت‌ها زمان لازم است تا شما بتوانید به محصول مورد نظر خود دست یابید. بنابراین اولین چیزی که از یک فروشگاه به ذهن ما می‌رسد چیدمان تمامی محصولات در قفسه‌ها به شکل مرتب و منظم و البته دسته‌‌بندی شده است تا خرید برای مشتری ساده گردد؛ بنابراین همین موضوع سبب می‌شود تا ضرورت استفاده از قفسه و طبقه بندی برای ما روشن شود.

قفسه فروشگاهی

بدون تردید یکی از مواردی که سبب می‌شود فروشگاه شما با موفقیت بالایی روبه‌رو شود و مشتریان آن‌جا را برای خرید انتخاب نمایند، در درجه اول نظم و ترتیبی است که برای آن در نظر می‌گیرید؛ زیرا چنانچه محصولات خود را در دسته‌بندی‌های مشخص و داخل قفسه فروشگاهی بچینید و راه‌روهایی را در بین قفسه‌ها در نظر بگیرید که مشتریان به‌‍راحتی در آن رفت‌وآمد نمایند، طبیعتا مشتری فروشگاه شما را برای خرید مداوم خود انتخاب خواهد کرد. قفسه‌ فروشگاهی که بیشتر در سوپرهای محلی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد، از قسمت‌های مختلفی مانند ستون، بازو، پوشش پشت و پانل کف و همچنین کتیبه جلو و عقب تشکیل شده که کمک می‌کند بتوانید کالاهای سبک و یا نیمه سنگین را درون آن‌ها قرار دهید.

قفسه هایپری

این نوع قفسه و طبقه‌ بندی که به قفسه هایپری معروف است، جزو قفسه‌های فروشگاهی به‌شمار می‌آید که کمک می‌کند تا صاحبان هایپرمارکت‌ها بتوانند محصولات مختلف را درون آن قرار دهند. مزیتی که قفسه هایپری نسبت‌به سایر قفسه و طبقه بندی‌های فروشگاهی دارد، این است که از زیبایی بیشتر در ساخت و همچنین تحمل وزن بالا بهره‌مند است؛ به‌طوری که مشتری دسترسی بسیار آسانی به محصولات چیده شده در آن خواهد داشت. از دیگر مزایای استفاده از قفسه‌های هایپری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

image_1653120178.png

  • زیبایی و نظم‌‎بخشی به محصولات در فروشگاه‌ها یکی از ویژگی‌های این محصول است.
  • امکان نصب تبلیغات کالا و همچنین تخفیفات به قفسه وجود دارد.
  • می‌توان فضای تردد مناسبی برای مشتریان در لاین‌ها ایجاد کرد.
  • برخورداری از نوار شبرنگی در قسمت جلوی قفسه‌ها که زیبایی خاصی به فروشگاه می‌بخشد.
  • وجود نوار جلوی برخی از این قفسه‌ها، زیبایی و نشاط خاصی به هایپرمارکت می‌دهد.
  • استفاده از قفسه هایپری تا حد زیادی از دزدیده شدن محصولات جلوگیری می‌کند.
  • قفسه‌ و طبقه بندی هایپری بهتر می‌تواند مشتری را به کالای مورد نظرش برساند.

قفسه راک انبار

بی‌شک تمامی فروشگاه‌های بزرگ نیاز به بخش انبار دارند تا بتوانند محصولات اضافی خود را در آن جا نگه‌داری و سازماندهی نمایند. برای این منظور بهتر است از قفسه و طبقه بندی انبار که به راک انبار معروف است استفاده نمایید. این نوع قفسه انباری به‌گونه‌ای طراحی شده که با توجه به بدنه فلزی مقاومی که دارد توانایی نگهداری از کالاهای سنگین و نیمه سنگین را خواهد داشت. همچنین با استفاده از قفسه راک انبار می‌توان انبار فروشگاه‌ها را به‌گونه‌ای چیدمان کرد که امکان تردد برای انبارداران و همچنین کارمندان فروشگاه برای دسترسی به محصولات مختلف فراهم گردد. از جمله ویژگی‌های قفسه انباری می‌توان به تحمل بار از 150کیلوگرم تا وزن 3 تن اشاره کرد که بر حسب میزان بار، نوع فلزی که برای نصب آن استفاده می‌شود متفاوت خواهد بود.

استفاده از قفسه و طبقه بندی چه مزایایی دارد؟

  •  برخورداری از تنوع بالا در مدل‌های مختلف
  •  بهره‌مندی از قابلیت ارتجاعی در قفسه‌های فلزی
  •  چیدمان آسان کالا در قفسه بندی فلزی
  •  امکان شست‌وشوی آسان قفسه‌ها
  •  قابلیت تنظیم ارتفاع با شرایط محیط
  •  قابلیت تعمیر آسان قفسه‌ها در صورت آسیب‌دیدگی

image_1653120203.png

فروشگاه تجهیزات فروشگاهی قفسه کرج

برای ارائه کردن خدمات بهتر به مشتریان، لازم است ابتدا دسته‌بندی محصولات و سپس چیدمان آن‌ها را در فروشگاه به‌نحو درستی رعایت کنید. در حال‌حاضر قفسه و طبقه بندی‌های متنوعی مانند قفسه فروشگاهی و سوپرمارکتی و همچنین قفسه هایپری و انباری در مدل‌های مختلف دیواری، دو طرفه، گرد و غیره توسط شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات فروشگاه تهیه و به بازار ارائه شده که کار گردانندگان فروشگاه‌ها و همچنین مشتریان را برای خرید و فروش انواع محصولات ساده کرده است. فروشگاه تجهیزات فروشگاهی قفسه کرج از سال 1378 در زمینه تولید و فروش انواع قفسه، پالت پلاستیکی و استندهای فروشگاهی و غیره فعالیت دارد. چنانچه قصد خرید چنین تجهیزاتی را دارید می‌توانید با مراجعه به وبسایت این فروشگاه به آدرس الکترونیکی www.ghafasekaraj.com انواع قفسه و طبقه بندی را در مدل‌های مختلف مشاهده کرده و ضمن برخورداری از راهنمایی تیم پشتیبانی فروشگاه قفسه کرج، اقدام به خرید محصول مورد نظر نمایید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: