پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

اسپیلاوایزر درمان درد ناشی از آرتروز زانو بی‌شک از دغدغه‌های اصلی بسیاری از افراد میانسال به شمار می‌رود. ابتلا به آرتروز در زنان شایع‌تر از مردان و بنا بر آمارهای ارائه شده تقریبا 22 درصد از افراد بالای 55 سال به آن مبتلا هستند. به همین دلیل پرداختن به روش‌های درمان این بیماری همواره نزد بیماران و سایر افراد حائز اهمیت است. استفاده از زانوبند اسپیلاوایزر از بهترین راه‌های درمان سریع زانو درد محسوب می‌شود که در این مقاله از مجله پزشکی سیوطب به بررسی ویژگی‌ها و امکانات آن پرداخته ایم.

 

زانوبند فراصوت اسپیلاوایزر چیست؟

اسپیلاوایزر زانوبندی مجهز به تکنولوژی اولتراسوند است که علاوه بر دارا بودن ویژگی‌های دیگر زانوبندهای طبی، نقش درمانی نیز دارد که آن را از سایر زانوبندها مجزا می‌کند. این زانوبند با برق کار می‌کند و تکنولوژی به کار رفته در آن همان فناوری مورد استفاده در فیزیوتراپی است.

اسپیلاوایزر با تحت تاثیر قرار دادن  بافت‌های آسیب‌دیده زانو از طریق ارتعاش صوتی اولتراسوند، در تقویت خون‌رسانی نقش دارد که این بهبود گردش خون، زمینه انتقال مواد مغذی و اکسیژن بیشتر را به اندام‌ها فراهم می‌سازد. این تاثیرگذاری اسپیلاوایزر به طرز چشم‌گیری دردهای زانو به خصوص درد ناشی از آرتروز را پوشش داده و با رفع درد، عملکرد حرکتی زانو را ارتقا می‌دهد.

 

مشخصات زانوبند فراصوت اسپیلاوایزر

این زانوبند برقی توسط یک شرکت فرانسوی به اسم وولنت در سال 2019 ساخته شد. طراحی این محصول کاملا ساده و در عین سادگی بسیار اثرگذار است. شرکت سازنده آن برای تولید از مواد و متریال‌های درجه یک بهره برده است تا هنگام استفاده از آن، زانوی بیمار اذیت نشود. اجزای تشکیل‌دهنده زانوبند ضد درد اسپیلاوایزر عبارتند از:

  • بهره‌گیری از مواد با کیفیت بالا و انعطاف‌پذیر
  • پارچه‌ای و ضد حساسیت برای استفاده راحت و جلوگیری از ایجاد تعریق
  • کابل و آداپتور جهت وصل شدن به برق خانگی
  • سبک و قابل حمل راحت
  • داشتن باله‌های چسبی برای کم و زیاد کردن سایز و همچنین اتصال راحت هنگام بستن
  • قابل استفاده به صورت مشترک برای همه اعضای خانواده

 

تکنولوژی به کار رفته در زانوبند اسپیلاوایزر

وجود فناوری منحصر به فرد اولتراسوند (Ultrasound) در زانوبند اسپیلاوایزر راه این زانوبند را از سایر زانوبندهای طبی جدا ساخته و این محصول را به دستگاهی محبوب با اثرگذاری بالا تبدیل کرده است.

اولتراسوند از طریق تاباندن میلیون‌ها موج صوتی در ثانیه بر اندام آسیب‌دیده زانو، گرمایی ملایم و عمیق را در بافت به وجود می‌آورد. این گرما با بالا رفتن فعل و انفعالات خون و تقویت جریان آن به وجود می‌آید.

تقویت جریان خون موجب افزایش اکسیژن‌رسانی و مواد مغذی بیشتر به بافت‌های آسیب‌دیده خواهد شد و این روند انتقالی به ترمیم و بهبود ناحیه آسیب دیده سرعت می‌بخشد. به همین دلیل هنگام استفاده از زانوبند ضد درد اسپیلاوایزر، درد‌ زانو به طرز چشم‌گیری کاهش و دامنه حرکتی زانو ارتقا می‌یابد.

به طور کلی درمان به کمک امواج فراصوت اولتراسوند مزایای زیر را دارد:

  • کاهش انواع دردهای زانو
  • رفع اسپاسم عضلانی و بهبود کشش بیشتر در عضلات زانو
  • ایجاد گرما در عمق بافت‌های آسیب‌دیده
  • آفزایش آرامش و التیام به بافت آسیب‌دیده
  • مدیریت بافت زخم

نقش زانوبند فراصوت اسپیلاوایزر (spila vizer) در درمان دردهای زانو

بسیاری از خریداران اسپیلاوایزر می‌پرسند که آیا این زانوبند در بهبود زانو نقش دارد یا خیر؟

برای دستیابی به پاسخی جامع در قدم اول باید با ویژگی‌های این زانوبند آشنا شویم و بهتر آن را بشناسیم. اسپیلاوایزر یک زانوبند درمانی است که با برق کار می‌کند و معمولا با نام‌های دیگری همچون زانوبند ماساژور یا زانوبند حرارتی نیز شناخته می‌شود.

تکنولوژی به کار رفته در اسپیلاوایزر اولتراسوند است که از طریق امواج صوتی در وسعت بسیار زیاد بر روی مفصل زانو تاثیر می‌گذارد. به واقع این فناوری همان نوعی است که در فیزیوتراپی‌ها برای درمان به کار برده می‌شود.

اولتراسوندتراپی مزایای زیادی دارد؛ به عنوان مثال استفاده از آن کاملا بدون درد است و چون از طریق ارتعاش و امواج صوتی روی بافت اثر می‌گذارد، حس آرامش بیشتری به بیمار می‌دهد.

اولتراسوند جریان خون در بافت را بالا می‌برد و از این طریق باعث ایجاد گرما در عمق بافت آسیب‌دیده خواهد شد. همراه با تقویت جریان خون، اکسیژن‌رسانی و مواد مغذی بیشتری به اندام منتقل و روند ترمیم بافت سرعت می‌یابد. انتفال خون غنی از اکسیژن باعث تسکین درد و کاهش ورم موضعی زانو خواهد شد.

 

استفاده از زانوبند فراصوت اسپیلاوایزر چگونه است؟

زانوبند اسپیلاوایزر قابل استفاده برای هر سایزی است. بستن آن ساده است و نیاز به مقدمات خاصی ندارد.

تنها منبع ضروری برای استفاده از این زانوبند برق است، چون زانوبند اسپیلاوایزر با برق کار می‌کند.

روی صندلی یا زمین در جایی که دسترسی به برق باشد بنشینید و پاهای خود را صاف کنید. سپس با توجه به مرکز درد در زانو، زانوبند را دور زانو پیچیده و به کمک چسب‌های تعبیه شده در زبانه‌های آن، دور مفصل سفت کنید. سپس مولد آن را به برق وصل نمایید.

زمان استفاده از آن حدود یک ساعت است. سعی کنید در طول شبانه روز بیشتر از یک‌بار از آن استفاده نکنید. با سپری شدن هفت تا 10 روز تاثیر درمانی آن آشکار می‌شود.  بعد از سه هفته تا یک ماه به اثرات فوق‌العاده بهبودی درد و همچنین افزایش دامنه حرکتی زانو دست خواهید یافت.

 

قیمت زانوبند اسپیلاوایزر چقدر است؟

قیمت اسپیلاوایزر مبلغ 000/370/1 (یک میلیون و سیصد و هفتاد هزار تومان) است که این مبلغ در مقابل هزینه سایر درمان‌ها بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

اغلب راه‌های درمانی زانو مانند فیزیوتراپی، ازون‌تراپی، آب درمانی و ماساژ درمانی نیاز به تکرار دارند که این تعدد دوره‌های درمانی هزینه‌های زیادی را بر دوش بیمار خواهد گذاشت.

در صورتی که با یک بار خریدن این زانوبند برای سال‌های سال می‌توان از آن استفاده کرد. علاوه بر همیشگی بودن این محصول، قابلیت استفاده از آن برای همه اعضای خانواده به صورت مشترک نیز نشان از مقرون به صرفه بودن آن است.

 

زانوبند فراصوت اسپیلاوایزر اصل را از کجا بخرم؟

بهترین روش تهیه و سفارش اسپیلاوایزر، روش اینترنتی است. مراجعه به سایت‌های فروشگاهی معتبر بوران مارکت، آی آر مای شاپ و نی مارکت بهترین گزینه برای خرید اسپیلاوایزر هستند.

راحتی در خرید و دریافت در کمترین زمان ممکن، باعث شده که خرید اینترنتی اسپیلاوایزر بهترین گزینه برای داشتن این زانوبند به شمار آید. علاوه بر این با خرید اینترنتی  از نمایندگی آن در ایران، از مزایای  پشتیبانی پس از فروش و ضمانت کالا نیز بهره‌مند خواهید شد تا مشتریان با خیال راحت و بدون نگرانی آن را تهیه کنند.

4

یادداشت پایانی

اسپیلاوایزر زانوبندی طبی است که به وسیله برق کار می‌کند. این زانوبند هم نقش حمایتی و محافظتی دارد و هم در درمان و تسکین دردهای زانو اثرگذار است. اسپیلاوایزر مجهز به تکنولوژی اولتراسوند است. این تکنولوژی، در سونوگرافی و فیزیوتراپی نیز به کار رفته است. بدون شک اسپیلاوایزر از بهترین روش‌های درمان خانگی درد زانو محسوب می‌شود که مشکلات سایر روش‌های درمانی را ندارد.

 

سوالات متداول زانوبند فراصوت اسپیلاوایزر

  1. زانوبند اسپیلاوایزر چگونه بر دردهای زانو تاثیر می‌گذارد؟

این زانوبند با استفاده از فناوری اولتراسوند و با کمک امواج صوتی به تقویت جریان خون پرداخته و افزایش جریان خون اکسیژن و مواد مغذی زیادی را به بافت آسیب‌دیده انتقال می‌دهد که موجب تسکین درد و کاهش ورم موضعی خواهد شد.

 

  1. زانوبند اسپیلاوایزر را از کجا بخریم؟

سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی معتبر "" نی مارکت ""، بهترین گزینه برای خرید هستند.

 

  1. قیمت زانوبند اسپیلاوایزر چقدر است؟

قیمت آن معادل یک میلیون و سیصد و هفتاد هزار تومان است که این مبلغ را می‌توانید هم به صورت آنلاین و هم درب منزل پرداخت کنید.

 

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: