پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

Call of Duty Mobile یک بازی تیراندازی رایگان است که می‌توانید آن را بر روی گوشی موبایل خود تجربه کنید. این بازی موبایل به نحوی است که در هر فصل از آن، محتوای جدید و هیجان انگیز بسیار زیادی به بازی اضافه می‌شود.

بر اساس گفته سازنده بازی کالاف دیوتی موبایل، این بازی بیش از 500 میلیون بار در سراسر جهان دانلود شده است. در این بین با رشد فوق العاده Call of Duty Mobile، بازیکنان جدید بسیار زیادی به این بازی اضافه شده اند و رقابت در کالاف دیوتی موبایل به شدت افزایش یافته است. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا بیان کنیم که حرفه ای‌ها در کالاف دیوتی چگونه بازی می‌کنند؟ پس با ما همراه باشید تا به این سوال بسیار مهم پاسخ دهیم.

به کاور گیری توجه کنید

در حین درگیری و مبارزه در بازی کالاف دیوتی موبایل نیاز است تا همیشه سعی کنید از موانعی که در اطراف نقشه قرار گرفته اند برای کاور گیری استفاده کنید. کاور گرفتن به بازیکن کمک می‌کند تا از گلوله‌های دشمن در امان باشد و همچنین به شما این فرصت را می‌دهد تا با خیال راحت اسلحه خود را در میانه جنگ ریلود کنید.

به همین دلیل یکی از تکنیک‌های بسیار مهمی که حرفه ای‌ها در بازی کالاف دیوتی موبایل انجام می‌دهند، کاور گیری حرفه‌ای است. پیشنهاد ما این است که برای آن که بتوانید کاور گیری را به شکل حرفه‌ای یاد بگیرید، ویدیوهای گیم پلی بازیکنان برتر کالاف دیوتی موبایل را مشاهده کرده و بررسی کنید که این دسته از گیمرها از چه بخش‌هایی از مپ به عنوان سنگر برای کاور گیری استفاده می‌کنند.

همیشه در اطراف نقشه حرکت کنید

Call of Duty Mobile یک بازی بسیار سریع است و اگر فکر می‌کنید می‌توانید در یک مکان مخفی شده و در مسابقه پیروز شوید، این تفکر به هیچ عنوان درست نیست. بازیکنان باید همیشه در اطراف نقشه حرکت کنند و نباید در یک مکان ثابت مخفی شوند. همچنین دشمنان شما همیشه پهپادهایی دارند که می‌توانند مکان شما را به آن‌ها نشان داده و به راحتی می‌توانند و نارنجک شما را از بین ببرند.

از سلاح‌های قابل پرتاب عاقلانه استفاده کنید

سلاح‌هایی که امکان پرتاب شدن دارند، نقشی حیاتی در بازی ایفا می‌کنند. از مهم ترین این سلاح‌ها می‌توان به نارنجک، دود زا، مولوتوف و... اشاره کرد.

بازیکنان اگر از قبل مکان دشمن خود را بدانند می‌توانند از پرتاب شونده‌ها استفاده کرده و از این طریق دشمن‌های خود را به بهترین شکل ممکن از بین ببرد.

پیش از ورود به هر محیطی، گوشه‌ها را بررسی کنید

اگر چه Call of Duty Mobile یک بازی سریع است، اما بسیاری از بازیکنان تمایل دارند تا در محیط‌های مختلف در گوشه‌های اطراف نقشه مخفی شوند. در این مواقع حتی فرصت تیراندازی هم ندارید، بنابراین باید همیشه هنگام ورود به هر مکانی، گوشه‌ها را بررسی کنید و مطمئن شوید که توسط افرادی که در گوشی‌ها مخفی شده اند، کشته نشوید.

بررسی هر گوشه بسیار مهم است و اگر در حال بازی کردن هستید یا در حال رقابت هستید، این را به عادت خود در بازی تبدیل کنید. از آن جایی که انجام این کار به شما در بازی کمک بسیار زیادی می‌کند، همچنین گیم پلی کلی شما را در بازی بهبود پیدا می‌کند.

تنظیمات گرافیکی بازی را بهینه نگه دارید

این یکی از رایج ترین نکاتی است که همه بازیکنان حرفه‌ای به آن توجه می‌کنند، تنظیم گرافیک بازی است. بسیاری از بازیکنان این ذهنیت را دارند که گرافیک بالا بهترین تجربه را در بازی به شما می‌دهد، اما باید به این نکته توجه داشته باشید که در واقع بهترین تجربه را در بازی نگه داشتن گرافیک در حد مقداری است که دستگاه شما از آن پشتیبانی می‌کند. ممکن است گوشی شما از گرافیک Ultra HD پشتیبانی کند اما همچنان FPS پایینی ارائه دهد.

بنابراین همیشه تنظیمات گرافیکی خود را بهینه نگه دارید، اگر گوشی شما FPS پایینی دارد و باید تنظیمات گرافیکی خود را در حد متوسط ​​یا حتی پایین نگه دارید. از آن جایی که FPS بالاتر به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید محیط را به شکل سریع تری بررسی کنید، این مسئله مزیت بزرگی است که باید به آن توجه داشته باشید.

همیشه هنگام تیراندازی از تکنیک استرافینگ استفاده کنید

استرافینگ یکی از بهترین تکنیک‌ها برای جا خالی دادن از گلوله‌های دشمن است. Strafing به معنای تغییر مسیر در زمان تیراندازی دشمن است. به عبارت ساده، به این معنی است که در هنگام تیراندازی باید همیشه به چپ و راست حرکت کنید تا از گلوله‌های دشمن دوری کنید زیرا اگر هنگام تیراندازی در حال حرکت باشید، هدف گیری برای دشمنان شما دشوار خواهد بود.

استرافینگ یکی از بهترین راه‌هایی است که بیشتر توسط بازیکنان حرفه‌ای در بازی استفاده می‌شود. در ابتدا کنترل آن آسان نیست، اما زمانی که به آن عادت کردید، سطح بازی شما را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد.

حرکات دشمن را از قبل پیش بینی و به بهترین شکل آیم کنید

آیم کردن در بازی اهمیت بسیار زیادی دارد و در حین حرکت همیشه خط تیره آیم خود را در وسط صفحه نگه دارید. همیشه سعی کنید تا مکان دشمن یا مکان‌هایی که ممکن است به آنجا بیایند را از قبل پیش بینی کرده و از این طریق پیش از آن که دشمن را مشاهده کنید، خود را برای شلیک آماده خواهید کرد.

اگر نمی‌دانید دشمنان شما از کجا می‌آیند، می‌توانید هر نقطه ورودی هر مکان را از قبل هدف بگیرید. این به شما کمک می‌کند تا به دشمنان خود شلیک کنید حتی قبل از این که آن‌ها شروع به تیراندازی به سمت شما کنند. از سوی دیگر، اگر وارد هر مکانی می‌شوید، سعی کنید مکان‌هایی را که پیش بینی می‌کنید دشمنان می‌توانند در آن باشند، از قبل هدف بگیرید.

خرید و استفاده از سی پی

در صورتی که قصد دارید تا تبدیل به یک بازیکن حرفه‌ای در بازی کالاف دیوتی موبایل شوید، نیاز است تا توجه بسیار زیادی به استفاده از CP داشته باشید. خرید سی پی کالاف به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید با سرعت بالاتری شخصیت خود و سلاح هایتان را ارتقا داده و از این طریق رشد بیشتری نسبت به سایر رقبا پیدا کنید.

در این بین شما می‌توانید از فروشگاه تاپ جم شاپ اقدام به خرید CP بازی کالاف دیوتی موبایل با قیمت مناسب کرده و از مزایا خرید سی پی برای بازی کالاف دیوتی از فروشگاه تاپ جم شاپ استفاده کنید.

گیم پلی بازی خود را ضبط و بررسی کنید

اگر قصد دارید تا مثل یک بازیکن حرفه‌ای بازی کالاف دیوتی موبایل را تجربه کنید، نیاز است تا حتما هر زمانی که این بازی را تجربه می‌کنید، گیم پلی خود را ضبط و پس از اتمام بازی آن را به صورت کامل آنالیز و بررسی کنید.

در چنین شرایطی شما می‌توانید با آگاهی کامل دید فوق العاده‌ای نسبت به نقاط قوت و ضعف خود پیدا کرده و نقاط ضعف بازی خود را به بهترین شکل ممکن برطرف کنید.

حرف آخر

در این مطلب شما را با مهم ترین نکاتی آشنا کردیم که توجه به این موارد شما را به یک بازیکن حرفه‌ای کالاف دیوتی موبایل تبدیل می‌کند. در کنار رعایت این نکات، خرید سی پی کالاف و استفاده از CP به شما اجازه می‌دهد تا روند رشد شخصیت خود در بازی COD Mobile را با سرعت بالاتری انجام دهید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: