پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

یکی از مهمترین موضوعات در سالنهای ورزشی، تامین گرمایش بهینه و مطلوب در ایام سرد سال میباشد. ارتفاع بلند سالنهای ورزشی موجب گردیده تامین گرمایش در آنها به سختی صورت گرفته و مشکلاتی را در روزهای سرد سال ایجاد نماید.

استفاده از هیتر تابشی گرماتاب در سالنهای ورزش یکی از ایده آل ترین و بهینه ترین روشهای تامین گرمایش سالن ورزشی میباشد. در حال حاضر تامین گرمایش سالنهای ورزشی با استفاده از بخاری گازی گرماتاب، گسترش روز افزون یافته است. سالنهای ورزشی به جهت استفاده غیر دائم از سالن و همچنین عدم استفاده در کل طول شبانه روز، تامین گرمایش در آنها را با اتلاف بالای انرژی و صرف هزینه های زیاد و غیر ضروری مواجه مینماید.

تامین گرمایش در سالن ورزشی با استفاده از روشهای سنتی و قدیمی مانند یونیت هیتر،  بخاری ها و موتورخانه های مرکزی، موجب میگردد سامانه گرمایشی در تمام طول شبانه روز روشن باشند. این موضوع علاوه بر اتلاف بالای انرژی، موجب میگردد هزینه های نگهداری و تعمیرات به صورت فزاینده ای افزایش یابد. با استفاده از هیتر تابشی گرماتاب، تنها چند دقیقه پس از روشن نمودن دستگاه ها، میتوان به صورت مطلوب و یکنواخت، گرمایش را در سطح مساحت سالن ورزشی تامین نمود.

از اینرو با توجه به صرفه جویی حاصل از مصرف انرژی با استفاده از بخاری تابشی،  بسیاری از صاحبان و متولیان سالنهای ورزشی را بر آن داشته تا به منظور تامین گرمایش از این نوع سامانه ها استفاده نمایند. همچنین با توجه به فعالیت بدنی ورزشکاران و نیاز سالن به ورود هوای تازه و تهویه، توصیه میگردد با نصب لوله اگزاست به فن هیتر گرماتاب، نسبت به خروج محصولات احتراق به بیرون سالن اقدام گردد. همچنین با توجه به اینکه در بسیاری از سالنهای ورزشی مانند سالنهای فوتبال و والیبال که در آنها گردش توپ وجود دارد نصب حافظ مشبک در زیر لوله های تابشی دستگاه جهت جلوگیری از برخورد توپ با بخاری گازی گرماتاب ضروری می باشد.

مزایای گرماتاب در سالن های ورزشی

 

4

 

  • صرفه جویی بالا در مصرف انرژی
  • تسریع در زرمان تامین گرمایش تنها چند دقیقه پس از روش نمودن دستگاه گرماتاب
  • روشن نمودن دستگاه در زمانهای استفاده سالن ورزشی
  • تامین گرمایش سریع سالن پس از روشن کردن دستگاه گرماتاب
  • نصب حفاظ ورزشی در سالنهای ورزشی با گردش توپ مانند والیبال، فوتبال و هند بال
  • عدم گردش هوا و پراکندگی ذرات معلق و در نتیجه افزایش کیفیت سلامت هوای سالن ورزشی
  • صرفه جویی بالا در هزینه تعمیرات و نگهداری
  • افزایش کیفیت هوای تنفسی و نشاط بیشتر ورزشکاران
  • عدم اشغال فضای فیزیکی

نمایندگی گرماتاب

شرکت ایران مشعل به منظور ارایه خدمات با کیفیت و مطلوب، در تمامی استانها نمایندگان فعال دارد. پرسنل و کادر کلیه نمایندگی ها از افراد با تجربه و کارآزموده بوده که تمامی دوره های آموزشی لازم جهت نصب، راه اندازی و خدمات پس از فروش را در آزمایشگاه شرکت ایران مشعل طی نموده اند. نصب هزاران دستگاه گرماتاب در فضاهای مختلف در طول 20 سال گذشته در سراسر کشور، تضمینی بر ادعای کیفیت ارایه خدمات و ایمنی محصولات تولیدی میباشد. نمایندگی گرماتاب در استانهای تهران، البرز، مازندران در طول سالیان گذشته با کادری مجرب و کارآزموده موفق به نصب ده ها هزار دستگاه گرماتاب در این مناطق شده است.

 

5

 

قیمت گرماتاب سالن ورزشی

 

قیمت دستگاه های گاز سوز به مولفه های زیادی همچون استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت بستگی دارد. هر چه میزان قطعات مورد استفاده از کیفیت بالاتری برخوردار باشند قیمت دستگاه های گاز سوز افزایش می یابد. قیمت گرماتاب سالن ورزشی نیز از این امر مثتثنی نمی باشد.

استفاده از لوله های با کیفیت با جنس استنلس استیل و یا آلومینایز ضمن مقاومت بالای دمایی، موجب میگردد طول عمر لوله ها افزایش یافته و ضریب تابش و انتقال حرارت نیز به نحو مطلوب بهبود یابد.

استفاده از شیر برقی اصلی و ایرسوییچ با کیفیت شرکتsit  ایتالیا و از نکات مهم در افزایش ضریب ایمنی و کیفیت دستگاه میباشد.

کیفیت در دستگاههای گاز سوز گرماتاب

_

گرماتاب یکی از با کیفیت ترین و اولین دستگاههای گرمایش تابشی در ایران میباشد که در سال 1370 تکنولوژی آن از شرکت امبیراد انگلستان وارد کشور گردید. بخاری صنعتی گرماتاب، در تمامی مدلها منطبق با  استاندارد های بین المللی و سازمان استاندارد ملی ایران میباشد. هیتر گرماتاب با استفاده از قطعات اصل و باکیفیت، ضمن افزایش ایمنی، طول عمر بالاتر و همچنین هزینه های نگهداری و تعمیرات پایین تر را به ارمغان آورده است. نصب هزاران دستگاه در سراسر کشور ضامن کیفیت محصولات تولیدی با برند گرماتاب میباشد.

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: