پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت اینترنتی می توانند به موفقیت کسب و کار شما کمک کنند. موتور جستجو گوگل اعلام کرده است روزانه میلیون ها جستجو در فضای اینترنت صورت می گیرد و اگر کسب و کارها در این فضا حضور داشته باشند می توانند مشتریان زیادی را جذب کنند.

با وجود این، سایت اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل توصیه می شود قبل از آنکه کار خود را به شرکت طراحی سایت بسپارید، ابتدا نمونه سایت های طراحی شده را مشاهده کنید و در صورتی که مطمن شدید آن شرکت تخصص لازم را دارد کار خود را به آنها بسپارید.

قالب سایت چیست؟

یکی از مهمترین مواردی که در طراحی سایت شرکتی باید به آن توجه داشته باشید قالب سایت است. قالب سایت باید به گونه ای طراحی شده باشد که به تعامل کاربران با سایت کمک کند و بتواند ماهیت کسب و کار شما را نشان دهد. به طور مثال تصور کنید شما در زمینه راه اندازی زمین های ورزشی فعالیت دارید. سایت شما باید بتواند خدمات تان را نشان دهد. به گونه ای که کاربر به خوبی بتواند درک درستی از کسب و کار شما داشته باشد.

در همین راستا گرافیک سایت نیز در طراحی سایت شرکتی اهمیت زیادی دارد. طراح سایت باید ماهیت کسب و کار را به خوبی بشناسد و از رنگی استفاده کند که بتواند ماهیت کسب و کار را به کاربر القا کند. استفاده از رنگ های مکمل در گرافیک سایت اهمیت زیادی دارد. هر چقدر طرح مینیمال تر باشد، به همان اندازه سایت شرکتی زیباتر می شود.

منو سایت چگونه طراحی شده است؟

زمانی که کاربر وارد سایت می شود باید بتواند با آن سایت آشنا شود. در اینجا منو سایت حکم نقشه سایت را دارد و اگر به خوبی طراحی شده باشد به تعامل کاربران با سایت کمک می کند. در منو سایت باید تمامی نیازهای کاربران وجود داشته باشند. به طور مثال، شخصی که وارد سایت شرکتی می شود تمایل دارد تا با تاریخچه کسب و کار آشنایی پیدا کند.

همچنین، می خواهد به این موضوع پی ببرد این شرکت چه خدماتی را ارائه می دهد. آشنایی با پروژه های شرکت ( در صورتی که خدمات شرکت به گونه ای باشد که دارای پروژه باشد) نقش مثبتی در نگاه کاربر دارد. تمامی این موارد در طراحی سایت شرکتی باید مد نظر قرار گیرند. طراح سایت باید تعامل گسترده ای با کارفرما داشته باشد و پس از آن باید برای طراحی سایت شرکتی اقدام کند.

سایت اختصاصی یا معمولی؟

یکی از سوالاتی که در زمان طراحی سایت شرکتی پرسیده می شود در این باره است که باید سایت اختصاصی داشته باشیم یا معمولی. همانطور که می دانید سایت های اختصاصی دارای ویژگی های زیادی هستند. اولا در این سایت ها از قالب های آماده استفاده نمی شود و قالب ها کد نویسی می شوند. سرعت و امنیت سایت های اختصاصی بسیار بالاست. با توجه به این موضوع که پرستیژ و اعتبار در سایت های شرکتی مهم است، توصیه می شود شرکت ها برای طراحی سایت اختصاصی اقدام کنند.

طراحی سایت اینترنتی

طراحی سایت اینترنتی چه مزایایی را برای کسب و کارها در پی دارد؟

طراحی سایت اینترنتی در اولین قدم منجر به افزایش تعداد مشتریان می شود و درآمد را بالا می برد. زیرا در طراحی سایت اینترنتی مرزهای زمانی و مکانی شکسته می شود و مشتریان می توانند در هر شرایطی وارد سایت شوند. از طرف دیگر طراحی سایت اینترنتی اعتبار کسب و کارها را بالا می برد و آنها را به یک برند ویژه و مهم تبدیل می کند. طراحی سایت اینترنتی می تواند به کسب و کارها کمک کند تا در دنیای پر رقابت امروزی دوام بیاورند و به حیات خود ادامه دهند.

در نمونه سایت های طراحی شده به چه مواردی باید توجه کنیم؟

زمانی که می خواهید برای طراحی سایت شرکتی اقدام کنید، باید به نمونه سایت های طراحی شده توجه داشته باشید. مواردی که توصیه می شود توجه کنید به شرح زیرند:

  • آیا نمونه سایت های طراحی شده می توانند ماهیت کسب و کار را به خوبی نشان دهند؟

  • آیا نمونه سایت های طراحی شده سرعت بالایی دارند؟

  • آیا نمونه سایت های طراحی شده منو مناسبی دارند و کاربران در زمان حضور در سایت سردرگم نمی شوند؟

طراحی سایت شرکتی

برای طراحی سایت شرکتی به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم به نکات مهم در طراحی سایت شرکتی اشاره کنیم. همانطورکه متوجه شده اید طراحی سایت شرکتی باید به قالب و گرافیک سایت توجه کنید و تلاش کنید به خوبی ماهیت سایت را نشان دهد. همچنین، توصیه می شود برای سایت های شرکتی از سایت های اختصاصی استفاده کنید.

شرکت ایران سایت (iransite.com) اولین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران است. نمونه کارهای این شرکت در سایتش قرار گرفته اند و شما می توانید آنها را بررسی کنید. همچنین، این شرکت تجربه زیادی در زمینه طراحی سایت دارد و می تواند به درخشش کسب و کار شما در فضای اینترنت کمک کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: