پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

 

اولین سوالی که در این خصوص ممکن است ذهن مخاطب را به خود مشغول کند؛ این است که:

سررسید لاکچری چه نوع سررسید است؟

این نوع از سررسید باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟

این نوع از سررسید برای چه قشری از جامعه می‌تواند مفید باشد؟

مجموعه سالنامه برگ آماده ارائه خدمات هرچه بیشتر در زمینه معرفی و مشاوره، همینطور ارائه محصولات با بالاترین کیفیت می‌باشد. اولین پرسشی که در اینجا می‌خواهیم به آن بپردازیم مبحث ظاهری برای یک سررسید 1402 می‌باشد؛ چیزی که در اولین نگاه می‌تواند برای بیننده جذاب و یا معمولی به نظر برسد. سررسید لاکچری همیشه جز بهترین تولیدات یک مجموعه می‌باشد و جزو بهترین هدیه‌هایی که که می‌توانید به مشتریان درجه یک خود بدهید. نکته مهمی که در این خصوص باید به آن توجه شود این است که، شما علاوه بر هدیه‌ای که می‌دهید، می‌توانید نام و برند خود را برای مدت زمان یکسال و حتی بیشتر پیش رو مخاطب هدف خود قرار دهید. جلد سررسید یا سالنامه 1402 جزو اولین مواردی است که، در خصوص تهیه سالنامه لاکچری مد نظر همه مجموعه‌های فعال در زمینه چاپ و همینطور همکاران ما در سالنامه برگ می‌باشد. به طور معمول جلد سالنامه لاکچری، چرم طبیعی یا مصنوعی می‌باشد. نکته قابل توجه در این زمینه هزینه تمام شده در زمان تهیه سالنامه با چرم مصنوعی می‌باشد؛ با توجه به قیمت بسیار بالا و نامعقول این محصول با چرم طبیعی، پیشنهاد می‌شود این محصول را در تیراژ بالا تهیه نکنید و بهترین گزینه در خصوص تهیه سالنامه با قیمت به صرفه، خرید سالنامه با چرم مصنوعی می‌باشد.

موضوعی که باید در این زمینه به آن توجه شود، جنس و کیفیت چرم مصنوعی به کار رفته در تولید این نوع از سالنامه است. در صورتی که جنس چرم به کار رفته مرغوب نباشد، در طول زمان پوسته پوسته و چروک می‌شود و ظاهر آن را از بین می‌برد. همچنین چرم مصنوعی به دلیل تنوع بالایی که در رنگ دارد، گزینه مناسبی برای هدیه دادن می‌باشد. پیشنهاد ما به شما برای  ماندگار شدن در ذهن مخاطب، استفاده از حک لوگو روی جلد سالنامه می‌باشد. حک لوگو روی جلد چرم مصنوعی به روش حک لیزر روی پلاک فلزی انجام می‌شود. روش‌های دیگری همچون داغی، طلاکوب و نقره‌کوب هم امکان پذیر می‌باشد. سوال بعدی که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند این است که چه سایزی از سالنامه مناسب افراد است. اگر می‌خواهید سالنامه را به افرادی هدیه دهید که بیشتر نیاز به فضا برای نوشتن دارند، مانند: مدیران و همینطور دانشجویان، از قطع‌های بزرگ مثل وزیری و رقعی استفاده کنید و در صورتی که تمایل دارید فضای کمتری برای نوشتن موجود باشد؛ اما قابلیت حمل راحت‌تری داشته باشد، از قطع‌های کوچک‌تر مانند: اروپایی و سپیدار استفاده کنید. مجموعه سالنامه برگ این موضوع را برای مشتریان مد نظر قرار داده و توانایی ارائه سالنامه در چهار سایز مختلف برای سال 1402 می‌باشد. برای گرفتن مشاوره بیشتر در این خصوص، می‌توانید از مشاوران این مجموعه با شماره تماس 91200200-021 تماس بگیرید؛ تا اطلاعات دقیق‌تری را دریافت کنید. موضوع مهم بعدی، نوع کاغذ به کار رفته در داخل سالنامه می‌باشد؛ به طور کلی دو نوع کاغذ برای تولید سالنامه موجود می‌باشد.

کاغذ تحریر سفید، معمولا رایج‌ترین نوع کاغذ استفاده شده می‌باشد. اما عده‌ای هم هستند که خواهان استفاده از سررسید با کاغذ کرم رنگ هستند. این نوع از کاغذ ظاهر زیبایی دارد اما انتخاب کاغذ با کیفیت، تاثیر بسیاری در کیفیت سالنامه تولید شده دارد. سالنامه برگ هر ساله تلاش خود را می‌کند تا بهترین‌ها را با بیشترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد. چاپ داخلی صفحات هم گزینه مهمی است که باید مد نظرتان قرار دهید؛ چیزی که می‌توان به آن اشاره کرد، این است که: شما می‌توانید لوگو و برند خود را در تمامی صفحات چاپ کرده و با این کار هر روز امکان این را دارید که خود را به مشتری خود نشان دهید.

آخرین و مهم‌ترین موضوع مورد بحث، صحافی سالنامه می‌باشد.

چرا که اگر شما تمام موارد فوق را در نظر داشته باشید اما سالنامه شما از لحاظ صحافی، مناسب نباشد؛ با تمام هزینه‌های انجام شده، قادر نخواهید بود به هدف خود برسد. انواع مختلفی از صحافی وجود دارد، بهترین نوع از صحافی که سالنامه برگ هم از آن استفاده می‌کند؛ روش دوخت و چسب می‌باشد. چرا که مشتریان ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: